fofo Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam wszystkich :buttrock: jestem swierzym posiadaczem xx :crossy: powoli przerabiam cale forum ale to chwilke zajmie bo i czasu nie ma za wiele a jak juz jest to pedze posmigac troszke. z moto jestem bardzo zadowolony na poczatku troszke sie obawialem czy nie za mocny jak na pierwszy sprzet ale jestem bardzo mile zaskoczony swietnie sie prowadzi i jak sie tylko z glowa odkreca to wszystko oki. powoli sie zaprzyjazniamy :icon_biggrin: moj model to 98r na gaznikach. ma ktos moze serwisowke do tego modelu?? i pprosze o odpowiedz jak czesto robicie regulacje zaworow? przy kazdej wymianie oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam Mam problem z moim Xem, przy wiekszych predkościach powyzej 200 zaczyna mi plywać przód moto tak delikatnie buja się na lewo - prawo nie mam pojęcia co mogloby byc tego przyczyną mam xa z 98 roku na gażnikach stan opon dobry tyl i przod (z6) olej w lagach wymieniony miesiąc temu , ciśnienie w oponach tez ok Za wszelkie podpowiedzi dziekuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam Mam problem z moim Xem, przy wiekszych predkościach powyzej 200 zaczyna mi plywać przód moto tak delikatnie buja się na lewo - prawo nie mam pojęcia co mogloby byc tego przyczyną mam xa z 98 roku na gażnikach stan opon dobry tyl i przod (z6) olej w lagach wymieniony miesiąc temu , ciśnienie w oponach tez ok Za wszelkie podpowiedzi dziekuje :) Może trzeba koło wywarzyć lepiej. Przy tych prędkościach duże siły działają. Dobra, a teraz mam pytanie tylko proszę się nie śmiać :icon_mrgreen: XX model gaźnikowy - paliwożerny. Czy jest możliwość zrobienia blackbirda 550cm3 poprzez zatkanie 2 dysz w 2 gaźnikach? 1. czy spalanie spadnie do 3,5l na trasie? 2. czy to może uszkodzić silnik na dłuższą metę? 3. ile wtedy będzie miał koni mechanicznych? Teraz ma ok. 160 KM, tak se myślę że po zakitowaniu 2 gaźników moc spadnie do ok. 70 KM. To i tak dużo a mniej paliwa zje. Da się tak? Ktoś próbował kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Co ty kombinujesz, jak ci za dużo pali to kup sobie skuter będzie ci palił 3,5 l. XX przy prędkościach 160 - 180 pali tyle samo co inne, jechaliśmy w traskę 200km, 2 xx-sy (gaźnik i wtrysk), tl1000 i gsxf 750 i przy tankowaniu wyszło po 7 - 7,2l. Dzisiaj zrobiłem 500km (jazda turystyczna) do 140km\h wyszło równo 6l. na 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) XX model gaźnikowy - paliwożerny. Czy jest możliwość zrobienia blackbirda 550cm3 poprzez zatkanie 2 dysz w 2 gaźnikach? 1. czy spalanie spadnie do 3,5l na trasie? 2. czy to może uszkodzić silnik na dłuższą metę? 3. ile wtedy będzie miał koni mechanicznych? Teraz ma ok. 160 KM, tak se myślę że po zakitowaniu 2 gaźników moc spadnie do ok. 70 KM. To i tak dużo a mniej paliwa zje. Da się tak? Ktoś próbował kiedyś? Pewnie że się da ,nawet hełm założyć na lewą stronę :icon_exclaim: pytania zadajesz jak 5cio letnie dziecko ??? spróbuj i opowiedz tu na forum o Twoich wspaniałomyślnych pomysłach :banghead: Edytowane 4 Lipca 2009 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Pewnie że się da ,nawet hełm założyć na lewą stronę :icon_exclaim: pytania zadajesz jak 5cio letnie dziecko ??? spróbuj i opowiedz tu na forum o Twoich wspaniałomyślnych pomysłach :banghead: A ty co się wcinasz w rozmowę? Jak widzę w swoim profilu masz wypierdka 600 więc chyba pomyliłeś wątki stary. Nie masz nic sensownego do powiedzenia w tym wątku - nie pisz. :offtopic: Podkreślę jeszcze raz: pytanie skierowane do osób/mechaników - zwłaszcza chodzi mi o punkt 1 i 2. Idąc powyższym tokiem myślenia to jak kogoś nie stać na samochód, który pali 7-9 litrów benzyny - niech sprzeda. Tylko tak się składa, że ludzie kombinują zakładając np. instalacje gazowe. I jakoś nikt im "mądrych" rad nie daje typu sprzedaj, kup coś co mniej pali. Gazu do motoru nie wstawię - więc kombinuję w kierunku, który mi się wydaje jedyny możliwy - czyli zmniejszenie spalania kosztem mocy. Tylko zastanawiam się czy duży opór dają 2 tłoki w cylindrach gdy są ciągnięte przez pozostałe. Bo odłączać od korbowodu to już nie taka zdaje się prosta sprawa. PS. I zależy ile kto jeździ - ja jeżdże motorem w interesach - ostatnio 2 dni i ponad 1200 km - więc skuter też odpada :bigrazz: Jeszcze troche pojeżdzę i drugi blackbird na paliwie mi wyjdzie :rolleyes: A jak zechcę pośmigać szybciej - zdjęcie blokady i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 A ty co się wcinasz w rozmowę? Jak widzę w swoim profilu masz wypierdka 600 więc chyba pomyliłeś wątki stary. Nie masz nic sensownego do powiedzenia w tym wątku - nie pisz. :offtopic: Podkreślę jeszcze raz: pytanie skierowane do osób/mechaników - zwłaszcza chodzi mi o punkt 1 i 2. Idąc powyższym tokiem myślenia to jak kogoś nie stać na samochód, który pali 7-9 litrów benzyny - niech sprzeda. Tylko tak się składa, że ludzie kombinują zakładając np. instalacje gazowe. I jakoś nikt im "mądrych" rad nie daje typu sprzedaj, kup coś co mniej pali. Gazu do motoru nie wstawię - więc kombinuję w kierunku, który mi się wydaje jedyny możliwy - czyli zmniejszenie spalania kosztem mocy. Tylko zastanawiam się czy duży opór dają 2 tłoki w cylindrach gdy są ciągnięte przez pozostałe. Bo odłączać od korbowodu to już nie taka zdaje się prosta sprawa. PS. I zależy ile kto jeździ - ja jeżdże motorem w interesach - ostatnio 2 dni i ponad 1200 km - więc skuter też odpada :bigrazz: Jeszcze troche pojeżdzę i drugi blackbird na paliwie mi wyjdzie :rolleyes: A jak zechcę pośmigać szybciej - zdjęcie blokady i gotowe. Może psychiatra Tobie pomoże!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 (edytowane) A ty co się wcinasz w rozmowę? Jak widzę w swoim profilu masz wypierdka 600 więc chyba pomyliłeś wątki stary. Nie masz nic sensownego do powiedzenia w tym wątku - nie pisz. :offtopic: Podkreślę jeszcze raz: pytanie skierowane do osób/mechaników - zwłaszcza chodzi mi o punkt 1 i 2. Idąc powyższym tokiem myślenia to jak kogoś nie stać na samochód, który pali 7-9 litrów benzyny - niech sprzeda. Tylko tak się składa, że ludzie kombinują zakładając np. instalacje gazowe. I jakoś nikt im "mądrych" rad nie daje typu sprzedaj, kup coś co mniej pali. Gazu do motoru nie wstawię - więc kombinuję w kierunku, który mi się wydaje jedyny możliwy - czyli zmniejszenie spalania kosztem mocy. Tylko zastanawiam się czy duży opór dają 2 tłoki w cylindrach gdy są ciągnięte przez pozostałe. Bo odłączać od korbowodu to już nie taka zdaje się prosta sprawa. PS. I zależy ile kto jeździ - ja jeżdże motorem w interesach - ostatnio 2 dni i ponad 1200 km - więc skuter też odpada :bigrazz: Jeszcze troche pojeżdzę i drugi blackbird na paliwie mi wyjdzie :rolleyes: A jak zechcę pośmigać szybciej - zdjęcie blokady i gotowe. Mój sprzęt w trasie pali 5,5 litra przy spokojnej jeżdzie W mieście poniżej 8 litrów nie schodzi Jak na taki sprzęt jest to super wynik I co tu chcieć więcej Edytowane 5 Lipca 2009 przez imak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 (edytowane) Może psychiatra Tobie pomoże!!! Tu nawet psychiatra nie pomoże , stan kolesia jest już tak zaawansowany że się nie da nic już zrobić :banghead: co z tego że masz litra jak nie potrafisz na nim jezdzić :clap: sam pisałeś że wcześniej dużo na rowerku śmigałeś ??? Edytowane 5 Lipca 2009 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 są dwa warianty 1. sprzedaj XX i przestań się lansować 2. załóż instalację gazową i woź butlę turystyczną na plecach (zalecany najlepiej z naklejką "tu parkować") P.S. może Adim przed daniem uprawnień do korzystania z forum zamieścił by testy psychologiczne dla takich debili szkoda miejsca na serwerze na takie spamy :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Proszę nie karmić Trola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 A ty co się wcinasz w rozmowę? Jak widzę w swoim profilu masz wypierdka 600 więc chyba pomyliłeś wątki stary. Nie masz nic sensownego do powiedzenia w tym wątku - nie pisz. :offtopic: Podkreślę jeszcze raz: pytanie skierowane do osób/mechaników - zwłaszcza chodzi mi o punkt 1 i 2. Idąc powyższym tokiem myślenia to jak kogoś nie stać na samochód, który pali 7-9 litrów benzyny - niech sprzeda. Tylko tak się składa, że ludzie kombinują zakładając np. instalacje gazowe. I jakoś nikt im "mądrych" rad nie daje typu sprzedaj, kup coś co mniej pali. Gazu do motoru nie wstawię - więc kombinuję w kierunku, który mi się wydaje jedyny możliwy - czyli zmniejszenie spalania kosztem mocy. Tylko zastanawiam się czy duży opór dają 2 tłoki w cylindrach gdy są ciągnięte przez pozostałe. Bo odłączać od korbowodu to już nie taka zdaje się prosta sprawa. PS. I zależy ile kto jeździ - ja jeżdże motorem w interesach - ostatnio 2 dni i ponad 1200 km - więc skuter też odpada :bigrazz: Jeszcze troche pojeżdzę i drugi blackbird na paliwie mi wyjdzie :rolleyes: A jak zechcę pośmigać szybciej - zdjęcie blokady i gotowe. Podobno się da, najlepiej dwie świece wykręcić, bez sprężania mniejszy opór, ale taniej wyjdzie motorynka pali 2,2l i jaka zwrotna do miasta idealna jak parking zajęty to na plecy weźmiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guciu Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam. mam pytanko czy wiecie może jak założyc alarm do XX ? tzn chodzi mi o to czy Honda posiada jakąś kostkę pod którą można podpiąc alarm. kupiłem alarm Patrol Line i nie wiem jak go podlaczyc bo instrukcja jest po wlosku ;) wiem ze np w Hazabuzie nie ma problemu bo instalacja jest gotowa i nie trzeba nic kombinowac. Z gory dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 wiem ze np w Hazabuzie nie ma problemu bo instalacja jest gotowa i nie trzeba nic kombinowac. bo Yamaha robi takie cos, Honda nie. Niestety ale w XX nie ma "fabrycznego przygotowania pod alarm" Pozostaje Ci kombinacja z kablami. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imak Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 (edytowane) Witam. mam pytanko czy wiecie może jak założyc alarm do XX ? tzn chodzi mi o to czy Honda posiada jakąś kostkę pod którą można podpiąc alarm. kupiłem alarm Patrol Line i nie wiem jak go podlaczyc bo instrukcja jest po wlosku ;) wiem ze np w Hazabuzie nie ma problemu bo instalacja jest gotowa i nie trzeba nic kombinowac. Z gory dzieki za odpowiedz. Ja mam też ten alarm Kupiłem kable do hondy ale gniazda nie znalazłem .Obciołem wtyczkę i podłączyłem go tak czerwony +,czarny -,(do aku) brązowy kierunki lewe,brązowo biały kier.prawe.Ja mam imoblaizer w moto więc reszty nie podłączałem Według instrukcji pozostaje jeszcze biały który ma być wpięty w plus za stacyjką musisz też znależć przewód plusowy do stacyjki i podłączyć przewód biało czarny plus do alarmu a zielono czarny do stacyjki to jest imobilaizer alarmu. PS. wszystko jasne tyłko nie rozumiem po co jest ten biały kabel Edytowane 6 Lipca 2009 przez imak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.