Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

jakieś sportowe wydechy do xx i jakie marki najlepiej brzmią w cbr(ce ) o i jeszcze jedno zależy mi żeby te wydechy miały atest bo prawdopodobnie będę jeździł moto do Niemiec a tam takie wałki z przelotówkami nie przechodzą . pozdro

To powiem ze istnieja tylko 2 dobre alternatywy;

Akrapovic

BOS

Ja mam BOS w carbonie i z katalizatorami, i jestem zadowolony.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami, ale bardzo rzadko trafiaja sie uzywki na niemieckim eBay.

Ceny ?

oj jak pomysle ile euro w Polsce kosztuje to az boje sie pisac.

BOS w carbonie i kat musisz za nowe ok. 1100-1200 euro liczyc,

Akrapovic jeszcze drozszy.

Poszukaj na eBay, szuakaj - "Auspuff CBR1100XX"

 

 

 

 

 

Adam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U to widzę że koszt nowych z najwyżej półki będzie bardzo duży w granicach 5000 tys zł a mam jeszcze dwa pytanaka odnośnie jakości wydechów leo vince bo gościu w serwisie w łodzi zaproponował mi te wydechy w przystępnej cenie 2000 zł a drugie pytanko to jaki jest przybliżony koszt regulatora napięcia do cebry żebym nie przepłacił i gdzie mozna dostac do model z 2005 roku bo wszędzie w internecie widziałem że są ale do roczników 97-99 czy jakos tak . pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U to widzę że koszt nowych z najwyżej półki będzie bardzo duży w granicach 5000 tys zł a mam jeszcze dwa pytanaka odnośnie jakości wydechów leo vince bo gościu w serwisie w łodzi zaproponował mi te wydechy w przystępnej cenie 2000 zł a drugie pytanko to jaki jest przybliżony koszt regulatora napięcia do cebry żebym nie przepłacił i gdzie mozna dostac do model z 2005 roku bo wszędzie w internecie widziałem że są ale do roczników 97-99 czy jakos tak . pozdro

 

 

2000 za Leo to dobra cena - mozesz brac - bardzo przyjemne wydechy - wyciagasz dbkilera i jezdzisz bo nie sa za glosne - ja mam MIG-i i musze zalozyc wytlumienie bo troche za glosno jest :)

 

Teraz pytanie inne.

Musze dociagnac lozysko w glowce ramy - gdzie mozna dokupic taki klucz zeby odkrecic gorna nakretke ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leo tez sa ok, moze nie sa tak dokladnie wykonczone, ale za to tansze.

Ja regulatory kupuje w firmie Motek.de, ale dostaniesz rowniez na Ebay, ale nie moge nic powiedziec na temat jakosci, mam jeszcze oryginalny.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000 za Leo to dobra cena - mozesz brac - bardzo przyjemne wydechy - wyciagasz dbkilera i jezdzisz bo nie sa za glosne - ja mam MIG-i i musze zalozyc wytlumienie bo troche za glosno jest :)

 

Teraz pytanie inne.

Musze dociagnac lozysko w glowce ramy - gdzie mozna dokupic taki klucz zeby odkrecic gorna nakretke ?

Witam.

Musisz kupić klucz imbusowy HX 12 bo taka jest średnica. Kupisz go w każdym sklepie z narzędziami.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie szybki, czy u was tez jak jedziecie z predkoscia ok. 180 km/h glowe wam urywa?

Kurde, myslalem ze mi kask z glowa odleci. Czy ta szybka turystyczna to znacznie wiekszy komfort? Powietrze nad glowa przelatuje czy tez o kask zahacza?

 

Bo przy tej predkosci jak d*** nie poloze daleko z tylu, brody nie opre o bak - to jazda przypomina mi troche, jakbym glowe w kasku mial za smiglem jakiegos samolotu. Huk niesamowity :biggrin:

 

Chodzi o to jakie sa plusy i minusy szybki turystycznej i ile takowa kosztuje

Nie mam takich objawów, mam szybkę turystyczną. Nie wiem jak powietrze przelatuje, ale głowy nie szarpie i wcale się nie kładę, wręcz jadę w miarę wyprostowany jak na XXa. Dla mnie same zalety, nawet IMHO ładniej wygląda niż oryginał.

 

Nie wiem ile kosztuje, bo miałem już przy zakupie takową zamontowaną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moze ktos spotkal sie z takim problemem.

W zeszlym roku wymienilem akumulator bo stary padl ale po jakims czasie nowy padl kupilem regulator i dalej akumulator padl przy czym ładowanie na wolnych bylo 14 na swiatlach 14,5 no wiec zareklamowalem akumlator no i ten tez padł ale teraz nie mam juz ładowania ani na jednym regulatorze ani na drugim.Mierzyłem alternator po odpieciu kostki na trzech zoltych przewodach jest napiecie 16v na wszystkich kombinacjach po dodaniu gazu na 5tys jest 60v czyli alternator ok regulator tez.Na kostce z regulatora ida dwa czerwone kable jak kostka jest rozlaczona to jest 17-18-19v jak zepne z instalacja to jest 8v co to moze byc za przyczyna dodam ze jest tam taka zaizolowana zolta zworka ktowa zwiera mase troche sie grzeje no to rozciolem tasme i wyczyscilem styki ale ladowania nie ma 11,5v tylko,akumulator naładowany.Jak ktos miał cos takiego to bede wdzieczny za podpowiedz.Dzieki. dodam ze moto jest z 2002r.

Edytowane przez krzy0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Jak ktos miał cos takiego to bede wdzieczny za podpowiedz.Dzieki. dodam ze moto jest z 2002r.

 

Podobny problem ma kumpel w Hornecie 600

Aku wymienione - regulator tez i nadal nie ma dobrego ladowania...

Tez niestety jeszcze nie doszli co jest tego przyczyna...

 

W Tarnobrzegu byl czarny X z 2000 r i mial gosc jeszcze X11

Jesli znasz ktoregos - moze udalo by sie poprzekladac od nich graty i szukac przyczyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale alternator daje 16v a przy 5 tys. obr daje 60v na kazdej z trzech kombinaci zoltych kabli. Mam czarne mysli i moze mam jakies zwarcie w instalaci bo jak odepne kostke od regolatora to dwa czerwone kable na reg.maja 18v a po podlaczeniu 8v.

Dzisiaj podpiolem zarowke 21w pod te czerwone kable na regulatoze i zarowka swieci ale po dodaniu gazu przygasa jest tak na obu regulatorach to nie wiem czy oba sie spalily czy alternator nie wydala?

Edytowane przez krzy0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale alternator daje 16v a przy 5 tys. obr daje 60v na kazdej z trzech kombinaci zoltych kabli. Mam czarne mysli i moze mam jakies zwarcie w instalaci bo jak odepne kostke od regolatora to dwa czerwone kable na reg.maja 18v a po podlaczeniu 8v.

Dzisiaj podpiolem zarowke 21w pod te czerwone kable na regulatoze i zarowka swieci ale po dodaniu gazu przygasa jest tak na obu regulatorach to nie wiem czy oba sie spalily czy alternator nie wydala?

 

 

Witam .

Ja też miałem dużo problemów z ładowaniem , wymieniłem alternator , regulator , i dalej

dupa byłą , wreszcie się zabrałem i przeczyściłem wszystkie kostki , i znalazłem

przyczynę bo nie łączył mi + na głównym przekażniku i główny bezpieczniuk był przypalony

Przeczyściłem tam wszystko i na razie jest ok . Tak że musisz sobie to dokładnie

oglądnąć , zobacz sobie to najpierw .

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyglada to ladnie ale dzis to rozkrece i przeczyszcze na wszelki wypadek,ale to chyba nic nie da bo jak pisalem dalem ladowanie besposrednio z regulatora na akumulator pomijajac cala instalacje i nic :banghead:

 

Wlasnie mierzyłem alternator i wszystkie przewody od niego maja 1 oma do masy to chyba spalony.

Edytowane przez krzy0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...