Gość SirAdam Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 jakieś sportowe wydechy do xx i jakie marki najlepiej brzmią w cbr(ce ) o i jeszcze jedno zależy mi żeby te wydechy miały atest bo prawdopodobnie będę jeździł moto do Niemiec a tam takie wałki z przelotówkami nie przechodzą . pozdro To powiem ze istnieja tylko 2 dobre alternatywy; Akrapovic BOS Ja mam BOS w carbonie i z katalizatorami, i jestem zadowolony. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 a może wiesz jakie koszta takich wydechów i gdzie można je kupić mogą być używane byle w dobrym stanie . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 czasami, ale bardzo rzadko trafiaja sie uzywki na niemieckim eBay. Ceny ? oj jak pomysle ile euro w Polsce kosztuje to az boje sie pisac. BOS w carbonie i kat musisz za nowe ok. 1100-1200 euro liczyc, Akrapovic jeszcze drozszy. Poszukaj na eBay, szuakaj - "Auspuff CBR1100XX" Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 U to widzę że koszt nowych z najwyżej półki będzie bardzo duży w granicach 5000 tys zł a mam jeszcze dwa pytanaka odnośnie jakości wydechów leo vince bo gościu w serwisie w łodzi zaproponował mi te wydechy w przystępnej cenie 2000 zł a drugie pytanko to jaki jest przybliżony koszt regulatora napięcia do cebry żebym nie przepłacił i gdzie mozna dostac do model z 2005 roku bo wszędzie w internecie widziałem że są ale do roczników 97-99 czy jakos tak . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 U to widzę że koszt nowych z najwyżej półki będzie bardzo duży w granicach 5000 tys zł a mam jeszcze dwa pytanaka odnośnie jakości wydechów leo vince bo gościu w serwisie w łodzi zaproponował mi te wydechy w przystępnej cenie 2000 zł a drugie pytanko to jaki jest przybliżony koszt regulatora napięcia do cebry żebym nie przepłacił i gdzie mozna dostac do model z 2005 roku bo wszędzie w internecie widziałem że są ale do roczników 97-99 czy jakos tak . pozdro 2000 za Leo to dobra cena - mozesz brac - bardzo przyjemne wydechy - wyciagasz dbkilera i jezdzisz bo nie sa za glosne - ja mam MIG-i i musze zalozyc wytlumienie bo troche za glosno jest :) Teraz pytanie inne. Musze dociagnac lozysko w glowce ramy - gdzie mozna dokupic taki klucz zeby odkrecic gorna nakretke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Leo tez sa ok, moze nie sa tak dokladnie wykonczone, ale za to tansze. Ja regulatory kupuje w firmie Motek.de, ale dostaniesz rowniez na Ebay, ale nie moge nic powiedziec na temat jakosci, mam jeszcze oryginalny. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 2000 za Leo to dobra cena - mozesz brac - bardzo przyjemne wydechy - wyciagasz dbkilera i jezdzisz bo nie sa za glosne - ja mam MIG-i i musze zalozyc wytlumienie bo troche za glosno jest :) Teraz pytanie inne. Musze dociagnac lozysko w glowce ramy - gdzie mozna dokupic taki klucz zeby odkrecic gorna nakretke ? Witam. Musisz kupić klucz imbusowy HX 12 bo taka jest średnica. Kupisz go w każdym sklepie z narzędziami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Mam pytanie odnosnie szybki, czy u was tez jak jedziecie z predkoscia ok. 180 km/h glowe wam urywa? Kurde, myslalem ze mi kask z glowa odleci. Czy ta szybka turystyczna to znacznie wiekszy komfort? Powietrze nad glowa przelatuje czy tez o kask zahacza? Bo przy tej predkosci jak d*** nie poloze daleko z tylu, brody nie opre o bak - to jazda przypomina mi troche, jakbym glowe w kasku mial za smiglem jakiegos samolotu. Huk niesamowity :biggrin: Chodzi o to jakie sa plusy i minusy szybki turystycznej i ile takowa kosztuje Nie mam takich objawów, mam szybkę turystyczną. Nie wiem jak powietrze przelatuje, ale głowy nie szarpie i wcale się nie kładę, wręcz jadę w miarę wyprostowany jak na XXa. Dla mnie same zalety, nawet IMHO ładniej wygląda niż oryginał. Nie wiem ile kosztuje, bo miałem już przy zakupie takową zamontowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 (edytowane) Witam.Moze ktos spotkal sie z takim problemem. W zeszlym roku wymienilem akumulator bo stary padl ale po jakims czasie nowy padl kupilem regulator i dalej akumulator padl przy czym ładowanie na wolnych bylo 14 na swiatlach 14,5 no wiec zareklamowalem akumlator no i ten tez padł ale teraz nie mam juz ładowania ani na jednym regulatorze ani na drugim.Mierzyłem alternator po odpieciu kostki na trzech zoltych przewodach jest napiecie 16v na wszystkich kombinacjach po dodaniu gazu na 5tys jest 60v czyli alternator ok regulator tez.Na kostce z regulatora ida dwa czerwone kable jak kostka jest rozlaczona to jest 17-18-19v jak zepne z instalacja to jest 8v co to moze byc za przyczyna dodam ze jest tam taka zaizolowana zolta zworka ktowa zwiera mase troche sie grzeje no to rozciolem tasme i wyczyscilem styki ale ladowania nie ma 11,5v tylko,akumulator naładowany.Jak ktos miał cos takiego to bede wdzieczny za podpowiedz.Dzieki. dodam ze moto jest z 2002r. Edytowane 5 Maja 2009 przez krzy0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 .Jak ktos miał cos takiego to bede wdzieczny za podpowiedz.Dzieki. dodam ze moto jest z 2002r. Podobny problem ma kumpel w Hornecie 600 Aku wymienione - regulator tez i nadal nie ma dobrego ladowania... Tez niestety jeszcze nie doszli co jest tego przyczyna... W Tarnobrzegu byl czarny X z 2000 r i mial gosc jeszcze X11 Jesli znasz ktoregos - moze udalo by sie poprzekladac od nich graty i szukac przyczyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Znam i jak nie dojde to tak trzeba bedzie zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 A może alternator padł, co się zdarza w XX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 (edytowane) No ale alternator daje 16v a przy 5 tys. obr daje 60v na kazdej z trzech kombinaci zoltych kabli. Mam czarne mysli i moze mam jakies zwarcie w instalaci bo jak odepne kostke od regolatora to dwa czerwone kable na reg.maja 18v a po podlaczeniu 8v. Dzisiaj podpiolem zarowke 21w pod te czerwone kable na regulatoze i zarowka swieci ale po dodaniu gazu przygasa jest tak na obu regulatorach to nie wiem czy oba sie spalily czy alternator nie wydala? Edytowane 6 Maja 2009 przez krzy0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoney Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 No ale alternator daje 16v a przy 5 tys. obr daje 60v na kazdej z trzech kombinaci zoltych kabli. Mam czarne mysli i moze mam jakies zwarcie w instalaci bo jak odepne kostke od regolatora to dwa czerwone kable na reg.maja 18v a po podlaczeniu 8v. Dzisiaj podpiolem zarowke 21w pod te czerwone kable na regulatoze i zarowka swieci ale po dodaniu gazu przygasa jest tak na obu regulatorach to nie wiem czy oba sie spalily czy alternator nie wydala? Witam . Ja też miałem dużo problemów z ładowaniem , wymieniłem alternator , regulator , i dalej dupa byłą , wreszcie się zabrałem i przeczyściłem wszystkie kostki , i znalazłem przyczynę bo nie łączył mi + na głównym przekażniku i główny bezpieczniuk był przypalony Przeczyściłem tam wszystko i na razie jest ok . Tak że musisz sobie to dokładnie oglądnąć , zobacz sobie to najpierw . Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 (edytowane) U mnie wyglada to ladnie ale dzis to rozkrece i przeczyszcze na wszelki wypadek,ale to chyba nic nie da bo jak pisalem dalem ladowanie besposrednio z regulatora na akumulator pomijajac cala instalacje i nic :banghead: Wlasnie mierzyłem alternator i wszystkie przewody od niego maja 1 oma do masy to chyba spalony. Edytowane 7 Maja 2009 przez krzy0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.