Gość kiwigips Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Nie nawalaj w wzery po srubokrecie silikonem, nie bardzo sie to bedzie sie sprawowalo. potrzyma ale z biegiem czasu pusici. Najlepiej jak bys to jakos zalatal, zakleil, zaspawal. Jak to malutkie wzerki to mozesz kupic epoxy do aluminium, lub podobne i poprostu zakleic. trwale. mialem tak w etce, kilka lat temu dziure w karterze zakleilem i do dzis nic. Mozesz ewentuanie zaspawac, ale na powierzchi miedzy karterami nie jest to najlepszy pomysl ze wzgledu na ryzyko. Albo splanowac, ale jak tylko dziurki a powierzchnia nie jest odksztalcona ten epoxy bedzie najlepszy. Wtedy silikon jako uszczelke i dobrze. (tylko durzo nie dawaj silikonu. pamietaj jak scisniejsz kartery i wyjdzie troche silikonu to mozesz go zetrzec ale w silniku juz go nie zetrzesz. po czasie znajdzie sie on w kanalach olejowych i problemy z smarowaniem si pojawia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 29 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Silikonem nie uszczelnialem wlasnie ze wzgl. na to ze porobia sie drobiny i zatka mi smarowanie.Zlozylem na Hermetik. Powiedzcie mi czy dobrze zrobilem bo ustawilem rozrzad wtedy jak tłok jest w dolnym martwym pkt. dobrze zrobilem?? Ma ktos do sprzedania ośke wachacza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Rozrząd ustawiasz na znaki-kropka do kropki,kreska do kreski ;) Położenie tłoka nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 29 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 Witam Zgodze sie z powyższą radą co do kreski i kropki ale nie z tym że położenie tłoka nie ma znaczenia ;) Otóż zdarzyło mi się, że klin pod zębatką napędzającą rozrząd zerwał się i rozrząd zmienił swoje "czasy", dopiero sprawdzenie położenia tłoka w momencie pokrywania się znaków dało prawdziwy obraz sytuacji. Podsumowując krótko: jak silnik jest zaraz po złożeniu, bez rozrządu to położenie tłoka w GMP pokrywa się z wycięciem na klin (jest u góry) i w tej pozycji po założeniu zębatki napędzającej rozrząd okaże się że kropka i kreska są w odpowiednich miejscach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 29 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2004 W poniedzialek jade kupic dystanse do skrzyni mam kupic tyle sztuk danych grubosci co jest w katalogu czesci czy kupic wiecej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 30 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2004 Kup wiecej-zawsze mozesz gdzies zgubic przy składaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 1 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Czy podkladki mam klasc tylko od stony pokrywy tak jak jest to rozrysowane na rysunku w ksiazce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 1 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2004 Co do tego rozrzadu to moze jakis ciec robil kiedys cos z walem i wprasowal odwrotnie czop i rowek na klin jest u gory wtedy jak tlok znajduje sie w DMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 2 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2004 Otóż zdarzyło mi się, że klin pod zębatką napędzającą rozrząd zerwał się Mialem identyczna sytuacje - co ja sie durny nakopalem tego mojego Jaska........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.