Laski66 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Siema! Mam problem z moją MZ, a mianowicie strzela z rury i się dusi, że nie można jeździć… Słyszałem gdzieś żeby rozwiercić dysze… Ale nie miałem pojęcia, że tylko jedną więc rozwierciłem (bardzo cieniuteńkim wiertłem) obie i teraz nie mam wolnych obrotów… Co może być tego przyczyną?? Przewiercona dysza?? Ale która?? Bo teraz jak dam full gazu to nie dusi się tylko strzela, aha zapłon ustawiałem już we wszystkie możliwych kombinacjach! Więc pomóżcie mi! Co to może być…????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 To teraz lepiej kup sobie zestaw naprawczy do gaźnika i wymień dysze. Po co w ogóle rozwiercałeś dysze jak nie byłeś pewny tego co robisz ?Potem od podstaw ustaw zapłon, odpowiednia świeca zapłonowa i potem regulacja gaźnika po rozgrzaniu silnika. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laski66 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ahaa... spoko a od czago te duszenie się?? strzelanie z rury?? Bo przed rozwierceniam tak było a tera tylko mi zostało strzelanie... i przed rozwierceniem w ogóle nie mozna było jeździć... nie miała kopa nic... gożej od ROMETA... ;(:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Kolego weż sobie obojętną książke od obojętnego motocykla. Tam masz opisane zasady jakie objawy są czego przyczyną. A teraz :- ustaw zapłon- wyreguluj gaźnik, powietrze wkręć do końca i wykręć o pełne 2 obroty, ustaw jak najniższe obroty, byle nie szarpało motocyklem i nie przygasał- załóż dobrą świece, najlepiej NGK lub coś w podobie, choć polska iskra też daje rade, a najlepiej świece IZOLATOR ciepłota 245 albo 225- mieszanka 1:50 ( nie mixolem, kup najtańszy semisyntetyk do 2T na orlenie taki czerwony kosztuje 9zł)Zapłon nie ma kombinacji, więc zacznij od ustawienia książkowego. Tam jest podana wartość wyprzedzenie i przerwy na przerywaczu.To są podstawy więc najpierw je wykonaj a nie działaj inwazyjnie bezwiedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laski66 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Spoko... Dzięki... Zobacze to jeszcze raz na spokojnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 To pytanie powinno byc w mechanice 2T, ale ze tu ci juz dpowiedzieli to na razie zostawiam. Za 2 dni laduje w 2T. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.