zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam w moim aucie opel astra classic 99r szyby strasznie paruja auto u mnie jest od nowosci nie bylo bite itd szyby paruja po 5 minutach jak tylko wejde do auta w plusowa temeprature lub minusowa a jak popada to juz nie mowie co mozna zrobic zeby szyby tak nie parowaly ? :icon_eek: nadmuchy dzialaja i grzalka tylnej szyby tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 a kiedy wymieniales filtr pyłkowy :icon_eek: od tego bym zaczał poszukiwania ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 hehe od 99 roku nikt nie wymienial ja dopiero prawko mam 2 tyg wiec sie zabiore za filtr kabinowy jak najszybciej a mozliwe ze sa źle wklejone szybo orginalnie i przez to tak paruje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 hehe od 99 roku nikt nie wymienial ja dopiero prawko mam 2 tyg wiec sie zabiore za filtr kabinowy jak najszybciej a mozliwe ze sa źle wklejone szybo orginalnie i przez to tak paruje ?Wymień filtr p.pyłkowy jak radził poprzednik i będzie wszystko Ok. Przerobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jak sie dokopiesz do tego filtra to spradz otwory odpływowe wody z rynny przedniej :P szyb bym nie obstawil :icon_exclaim: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 tylko dodajcie ze jak zmieni filtr to parowanie nastapi, ale ciut pozniej. ta operacja nie wyeliminuje parowania calkowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 tylko dodajcie ze jak zmieni filtr to parowanie nastapi, ale ciut pozniej. ta operacja nie wyeliminuje parowania calkowicie jak wymieni jeszcze filtr z tyłu (trzeba zderzak zdjąć) to całkowicie zniknie :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Generalnie problem nadmiernego parowania szyb powstaje w wyniku braku odpowiedniej cyrkulacji powietrza w samochodzie czasami jest to spowodowane właśnie zabrudzonym filtrem a czasami zatkanym "odpływem" starego powietrza (przecież powietrze do kabiny nie może tylko "napływać" wlotami musi tez gdzieś uchodzić . Nie wiem jak to jest rozwiązane w astrze ale 90% samochodów ma "wypływ" powietrza na tylnej półce - tam są specjalne otwory-kanały przewidziane specjalnie do tego . I bardzo często ten system jest zakłócony przez jakieś kurtki płasze itp leżące na tylnej półce (kiedyś modne było robienie "dywaników" na tylną półkę (co świetnie zakłócało obieg powietrza :buttrock: ) więc jeśli problem nadmiernego parowania nie ustąpi po wymianie filtra warto też sprawdzić gdzie są odpływy powietrza i ich ew drożność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 gdzieś wyczytałem na jakimś forum że jak sie szamponem posmaruje szyby i wytrze do sucha to, że potem nie parują, ale nie sprawdzałem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 ...albo szarym mydłem, pianką do golenia lub http://www.joemonster.org/sp/shakeme/monitor_cleaner.swf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 (edytowane) mozliwe ze sa źle wklejone szybo orginalnie i przez to tak parujeSiema!Zysio smigam taka sama astra ten sam rocznik i tez od poczatku jest u mnie w domu, i szyby tez stracznie paruja, chyba ze jest prawie caly czas wlaczony nawiew na zimne powietrze, to w tedy jest git. No wiec z wada fabryczna to nie jest zwiazane, bo widocznie w kazdej tak sie dzieje. A moze mnie ktos oswiecic gdzie jest ten filtr pylkowy, i czy mozna to samemu wymienic w garazu? Na allegro widzialem ze nie jest strasznie drogi 37 zł do astry. OK juz wiem gdzie ten filtr, ale chyba zeby sie do niego dostac to trzeba rozebrac kokpit niestety, a tego sam boje sie podjac.Pozdro. Edytowane 13 Grudnia 2007 przez diabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 A może masz poprostu wciśnięty przycisk zamykający obieg powietrza, często szuka się skomplikowanych rozwiązań a okazuje się że to zwykły guziczek taki z zakręconą strzałką. ;) Spotkałem się już z taką sytuacją więc sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 u ojca w pasku z 95 jest podobnie , wlacznie klimy+ogrzewanie pomaga ale mimo wszystko i tak paruje Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 OK juz wiem gdzie ten filtr, ale chyba zeby sie do niego dostac to trzeba rozebrac kokpit niestety, a tego sam boje sie podjac.Pozdro. otwierasz maskę , wyciągasz uszczelkę maski lecącą równolegle do szyby, wyciągasz ten czarny plastik z rynną, pod nim masz filtr dmuchawy . w sklepie kosztuje 19zł zwykły, 35zł węglowy filtr "wyjściowy" jest po prawej stronie z tyłu auta pod zderzakiem(zderzak do zdjęcia) . jeśli te filtry są ok, dywaniki suche, nagrzewnica nie leci to nie będzie parować . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 otwierasz maskę , wyciągasz uszczelkę maski lecącą równolegle do szyby, wyciągasz ten czarny plastik z rynną, pod nim masz filtr dmuchawy . w sklepie kosztuje 19zł zwykły, 35zł węglowy filtr "wyjściowy" jest po prawej stronie z tyłu auta pod zderzakiem(zderzak do zdjęcia) . jeśli te filtry są ok, dywaniki suche, nagrzewnica nie leci to nie będzie parować . Św prawda :icon_rolleyes: warto tez sprawdzic po zdjeciu plastiku czy z tego miejsca odplywy wody nie sa zapchane jesli woda bedzie tam stala to autonatycznie cala wilgoc bedzie zasysac do srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.