Skocz do zawartości

nsr skladanie pytanie


Blackchart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem poniewaz niejestem nazbyt bogatym czlowiekiem a lubie grzebac przy motorkach postanowilem sobie kupic nsr ale niechce na to wywalac 2k czy 3k wiec postanowilem kupic cos popsutego do naprawy, no i w zwiazku z tym znalazlem cos takiego: http://www.allegro.pl/item281783993_honda_nsr_125.html tylko ze niemam wogole opisów budowy tego silnika oraz nic zadnych schematów jakby ktos mial i moglby mi podrzucic troche by mi ulatwil podjac decyzje ale no wlasnie ale boje sie kilku rzeczy:

sprzedajacy napisal ze do wymiany jest: wał , tłok i korbowód najbardziej boje sie co z walem zrobic bo jedyne wyjscie wmiare co widze to regeneracja ale jak ona znosi tak wysokie obroty?? pozatym tlok to i tak bym kupil nowy a korbowod chyba podczas regeneraci wymienia lozyska hmm jakie byscie polecili do tego moto ogolnie piszcie czy warto czy nie bede bardzo wdzieczny bo powaznie mysle nad tym pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwiez ze wpakujesz w to wiecej kasy niz mial bys kupic dobry sprzet, niby tani a stary to koszty naprawy niewielkie a tu figa koszt naprawy na poprownywalnym poziomie co nowe sprzety wiec drogo poza tmy jak tlok do wymiany to raczej cylinder nie jest najlepszy ...

 

 

a i mowisz ze nie chcesz wywalac 2tys uwazasz ze naprawa wyjdzie Cie taniej?

Edytowane przez H4zell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm no wlasnie niewiem jak by stala cena walu itp bo tlok widzialem za 300 - 350?? do tego lozyska i inne pierdoly 100 - 150 szlif powiedzmy tez 100 a ze sie narobie to moja strata ale i przyjemnosc tylko niewiem co z tym walem pozatym sprzedajacy mowi ze reszta rzeczy jest ok sam niewiem a macie moze jakies materialy odnosnie budowy silnika i elektrykii??

 

 

podajcie jakies dobre sklepy gdzie mozna dostal wal tlok itp do nsr larsonie niema :)

Edytowane przez Blackchart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena bardzo atrakcyjna, opłacalna byłaby sprzedaż pojazdu na części, gdybym miał wolne 800 zł to kupiłbym ten złom i spieniężył przez zimę w ten sposób zarabiając kilkakrotność włożonej kwoty, jeśli jednak chcesz naprawiać to:

 

- silnik, myślę, że koszt części to poniżej 700 zł, jednak poprawne złożenie takiego silnika nie jest proste, nie wystarczy włożyć elementy na swoje miejsca i młotkiem złożyć kartery. Przypuszczam, że awaria jest związana z automatycznym układem smarowania silnika.

 

- dokumenty niepolskie - koszt rejestracji, tłumaczeń - skorzystaj z wyszukiwarki.

 

- do wymiany części eksploatacyjne - opony, zestaw napędowy, klocki hamulcowe, linki, elementy gumowe, szczęki, łożyska, uszczelniacze itd.

 

Ogólnie koszt doprowadzenia do stanu nadającego sie do jazdy to co najmniej 1500 - 2000zł.

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do złożenia to wiem że moge sie wprowadzić w niezłe bagno ale zawsze moge go wtedy sprzedac na części co do papierów to dla mnie to raczej na + bo myślałbym nad tym aby zarejestrować go na motorower. Koszty hmm niby sie zgadzam ze calość wyjdzie około 2k ale przynajmniej bede wiedział co w nim mam i czego moge sie spodziewac po przejechaniu tych np 100km a nie wydam 2.5k przejezdze 50km i okazuje sie ze remont. To są główne czynniki + Minus to rok i niewiem czy sobie poradze ze złożeniem jezeli macie jakaś wiedze o sklepach z częściami do tego moto oraz jakies manale opis budowy silnik schemat instalacji i inne artykuly to piszcie, oczywiscie wiem ze napewno sie nieobejdzie bez waszej pomocy no ale chyba na to akurat moge liczyc ;) pozdrawiam black

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj, odpusc sobie... sam to przechodze, kupilem dt za polowe jej wartosci - 2005 rok i teraz wpakuje polowe jej wartosci w remont i tuning, ale przyjamniej tak jak napisales bede wiedzial czym jezdze, poza tym mam zamiar nia jezdzic jeszcze conajmnie 2 lata wiec w moim wypadku to sie bardziej oplacalo, dolicz sobie ze w tak starym motocklu = lozyska w kolach, w glowce, opony, lancuch, zebatki, linki napewno nadaja sie do wymiany albo niedlugo beda, z takim motocyklem nie ma hop siup, myslisz ze koles sprowadzil i sobie od razu odpuscil ? mysle ze wie ze za duzo kasy trzeba zainwestowac w ten sprzet ;) do zlozenia na dobry stan = odpusc, na czesci = bierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to sam juz niewiem ozatym to niejest tak ze tym moto pojezde rok czy iles tam czasu tylko bylo by to napewno dluzej tak sobie mysle ze wziac go raczej napewno wezme chociazby na czesci a sproboje go zlozyc nieuda sie bedzie sell czesci macie jakies opisy budowy lub strony z kad mozna wziac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to sam juz niewiem ozatym to niejest tak ze tym moto pojezde rok czy iles tam czasu tylko bylo by to napewno dluzej tak sobie mysle ze wziac go raczej napewno wezme chociazby na czesci a sproboje go zlozyc nieuda sie bedzie sell czesci macie jakies opisy budowy lub strony z kad mozna wziac??

Szukaj serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do złożenia to wiem że moge sie wprowadzić w niezłe bagno ale zawsze moge go wtedy sprzedac na części co do papierów to dla mnie to raczej na + bo myślałbym nad tym aby zarejestrować go na motorower. Koszty hmm niby sie zgadzam ze calość wyjdzie około 2k ale przynajmniej bede wiedział co w nim mam i czego moge sie spodziewac po przejechaniu tych np 100km a nie wydam 2.5k przejezdze 50km i okazuje sie ze remont. To są główne czynniki + Minus to rok i niewiem czy sobie poradze ze złożeniem jezeli macie jakaś wiedze o sklepach z częściami do tego moto oraz jakies manale opis budowy silnik schemat instalacji i inne artykuly to piszcie, oczywiscie wiem ze napewno sie nieobejdzie bez waszej pomocy no ale chyba na to akurat moge liczyc :) pozdrawiam black

 

2k zł to przewidywana kwota remontu i rejestracji, do tego zakup 800 zł, pewnie też transport. Schematów do złożenia silnika nie potrzebujesz, jednak bez wiedzy o składaniu silnika dwusuwowego cała operacja nie ma sensu. Wbrew pozorom nie jest to proste :P Podsumowując - IMHO nie warto naprawiać, jednak sprzedać na części jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

transport mam za free

co do zasady dzialania silnika 2t to juz wiele motorków przez moje rece przeszło (czyt wiele naprawialem i posiadałem) i jakie takie pojecia o tym mam koszt wyjdzie taki jak za mto ktore byl kupil i nieznal stanu do tego pewnie niemogl bym zarejestrowac na otorower co wiecej tutaj wiem co wlozylem i ile to pochodzi a ze sie narobie?? hmm cos za cos :) a co do tego ze bez schematow osobiscie w o watpie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...