DiboS60 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Tak jak w temacei gdzie blokady w 50 lc.Ogolnie ile to powinno jechac bo ma kolezanka i jedzie jej 60.czy to szczyt mozliwosci.chyyba nie podejrzewam blokade na membranach czy nieeee.??pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Podaj rocznik. Jeśli LC to jest to silnik minarelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 jaki minarelli chodzi mi o 50cmm yamahy chlodzony powietrzem....;p;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 hehe to raczej nie LC :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 No LC to napewno nie jak coś to raczej powien byc MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 No własnie, jak już to MX. LC (liquid cooler) :PP Może coś jeszcze z tej DTki wyciśniesz, ja miałem ściągniętą blokade z tłumika i dyfuzora, ale zablokowany na module i ciągnął mi max 55km/h :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 jesli masz skrzynie 4 to proponowałbym zmienić na 5-cio ,a co do osiagów to moze silnik juz porosi sie o remoncik(zależy w jakiej kondycji jest) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) To ja sie podszYje pod temat i pytam czy jest mozliwosc ze teoretycznie odblokowany modul moze nie byc odblokowany glupio to brzmi ale jak patrzylem an niego to byl odblokowany znaczy kabelkami zlaczone ale moto cienko idze znaczy wiem ze to jest 50 ale byl czas ze na 4 rozbujalem go do tych 70km/h wlaczylem 5 i predkosc spadla do 60 i na tym poziomie sie trzyamala :) czyli jak nie jest do konca odblokowany czy nie ma mocy poprostu na tej 5 ale to tez glupi bo jakw alcze 5 przy 40km/h to znoiw powoli ale rozbuja sie do 60 i znow predkosc stoi .Uprzedzam i mowie ze w dufuzorze niec nie ma sprawdzalem Acha i ja mam DT 50R chlodzona powietrzem mowie zeby nie bylo nieporozumien Edytowane 11 Grudnia 2007 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 są to objawy braku kompresji, silnik po prostu jest za słaby aby pod obciążeniem na 5 biegu wkręcić się na wyższe obroty, do wymiany najprawdopodobniej tłok z pierścieniami i pewnie szlif cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 dzieki za dopowiedz czyli tak jak myslalem remont konieczny znow sporo aksy poleci ale juz DObra w kazdym badz razie dzieki za dopowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zle dobrane przelozenia. W mojej DT jak kupilem i miala jeszce silnik 50cc to miala zebatki 10/41. Osiagala max 65km/h i sie wkrecal do konca na 5 biegu. Zaloz 12/41 maksymalnie. Ja mam w 80cc 13/41 i w sumie sie tez wkreca na ostatnim. Planuje dac 14/41 zeby zwiekszyc przelotowa do 80.Planuje kupic dyfuzor drugi i go rozciac i wybebeszyc, sprobowac czy cos to da.Na moduyle raczej nie sa blokowane. Wkreca mi sie na luzie do 9tys. Pozdrawiam :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) Zle dobrane przelozenia. W mojej DT jak kupilem i miala jeszce silnik 50cc to miala zebatki 10/41. Osiagala max 65km/h i sie wkrecal do konca na 5 biegu. Zaloz 12/41 maksymalnie. Ja mam w 80cc 13/41 i w sumie sie tez wkreca na ostatnim. Planuje dac 14/41 zeby zwiekszyc przelotowa do 80.Planuje kupic dyfuzor drugi i go rozciac i wybebeszyc, sprobowac czy cos to da.Na moduyle raczej nie sa blokowane. Wkreca mi sie na luzie do 9tys. Pozdrawiam :D ja aktualnie założyłem przełożenia 13/48 i powiem szczerze że ma od doły wygar ciekawy ale nie pojechałem szybciej niż 65 z powodu ślizgającego się sprzęgła....(teraz nie pójdzie lepiej jak 80 pewnie przez ta zębate)...niemniej muszę to sprawdzić po naprawie sprzęgła...65 osiągnąłem poniżej progu mocy bo przekraczając go sprzęgło szło od razu w ślizg i tylko było wycie silnika a moto nie przyspieszało.... teraz już w ogóle nie mam sprzęgła ;) ani nie zesprzegla ani nie wysprzęgla.. super :D plan zakłada nowe sprężyny i tarcze....tarcze się kupi ale znaleźć sprężyny to ciężka sprawa.... tak czy siak kasa i robota.... echh a potem się okaze że i tak coś jeszcze trzeba wymienić :P taka maszyna :P Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 To ja sie podszYje pod temat i pytam czy jest mozliwosc ze teoretycznie odblokowany modul moze nie byc odblokowany glupio to brzmi ale jak patrzylem an niego to byl odblokowany znaczy kabelkami zlaczone ale moto cienko idze znaczy wiem ze to jest 50 ale byl czas ze na 4 rozbujalem go do tych 70km/h wlaczylem 5 i predkosc spadla do 60 i na tym poziomie sie trzyamala :icon_razz: czyli jak nie jest do konca odblokowany czy nie ma mocy poprostu na tej 5 ale to tez glupi bo jakw alcze 5 przy 40km/h to znoiw powoli ale rozbuja sie do 60 i znow predkosc stoi .Uprzedzam i mowie ze w dufuzorze niec nie ma sprawdzalem Acha i ja mam DT 50R chlodzona powietrzem mowie zeby nie bylo nieporozumienSprawdź kompresje. Powinna być w granicach 9-10,5. rozbujalem go do tych 70km/h Możliwe że masz źle dobrane zębatki. 70 km/h w DT 50 na 4 biegu?!?! Mi 55km/h ciągła :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Sprawdź kompresje. Powinna być w granicach 9-10,5. Możliwe że masz źle dobrane zębatki. 70 km/h w DT 50 na 4 biegu?!?! Mi 55km/h ciągła :notworthy: 55??Szczerze to nie bylo to dokladnie 70 ale ok 60-65 moze troche wiecej a na trojce do 55 ok tylko silnik wtedy dostaje po dupie do obroty sa wysokie ale obrotomierza nie mam i ich nie weidze :flesje: A co do kompresji to juz mi mowili o tym ale mam pytanie czy moge sprawdzic znaczy czy w wrasztacie diagnostycznym bedzie urzadzenie zeby zmierzyc kompresje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.