fuoix Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) witam, złapałem jakiś kamyczek, który spowodował rozszczelnienie chłodnicy oleju w moim GS500F :/pomimo istniejącej wciąż gwarancji, wymiana na jej podstawie nie została uznana (uszkodzenie mechaniczne);po klejeniu i tak zaczęła puszczać olej po wciągnięciu na wyższe obroty; no i co teraz? ja widzę 3 opcje:- kupić nową (lub używaną) chłodnicę;- próbować kleić jeszcze raz (nie wiem, czy to ma sens);- olać ją i połączyć przewody olejowe "na krótko" (z przegrzewaniem nie będzie chyba problemu, bo plastiki leżą w garażu). opcja 3 wydaje się sensowna (i jest tania), ale chyba będę jeździł tym moto jeszcze tylko jeden sezon, a przed sprzedażą wolałbym, by nie brakowało żadnych części. jake jest Wasze zdanie? pozdrawiam Edytowane 6 Grudnia 2007 przez fuoix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Twarde lutowanie :biggrin: Kwestia tylko, znaleźć fachowca który się podejmie :biggrin: Szukaj w "naprawach chłodnic samochodowych".Klej odpada ;) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Poki co mozesz jezdzic z podłaczonymi przewodami na krótko. Jak masz zciągniete plastiki nic sie jej nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Gdyby ta chłodnica była zbyteczna w tak tanim motocyklu fabryka nie dawała by jej w prezencie. Bez niej silnik długo nie pożyje a w lato może na trasie wyzionąć ducha.Trzeba poszukać na alegro lub kupić nową bo chyba nie jest droższa od reszty motocykla ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 6 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) o tym "na krótko" pomyślałem dlatego, że gs500f bez plastików wydaje się być zwykłym gs500 z chłodnicą.mylę się? a może orientujecie się, czy jest jakaś firma robiąca części zamienne tego typu, inna niż SUZUKI? (aktualnie przebywam w Hiszpanii... może macie jakieś namiary?);oryginały są szalenie drogie (ponad 2000pln za taką chłodniczkę!!!), a ja w pierwszej kolejności będę się starał nabyć nową (może używaną) chłodnicę, ponieważ do klejenia konieczne było usunięcie części żebrowania, co wpływa niekorzystnie na wygląd, a spodziewam się, że też na wartość w przypadku sprzedaży. pozdrawiam Edytowane 6 Grudnia 2007 przez fuoix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 stary, znajdz rozbitka na allegro, badz innego na czesci i kup chlodnie, ewentualnie poszukaj od czegos innego, np gsx600f. oby byla mala bo np w u mnie w gsx750 f jest duza jak od wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 stary, znajdz rozbitka na allegro, badz innego na czesci (...)szukam (...) poszukaj od czegos innego (...)nie chcę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Chłodnica w GS 500F jest tylko dlatego ze jest to silnik chłodozny powietrzem, a wersja F jest osłonięta plastikami stąd potrzebne doddatkowe chłodzenie. Ten sam silnik jest w wersji E czyli bez owiewek, odsłonięty i wiadomo jak sie sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 witam, czy musze zwrocic szczegolna uwage na cokolwiek podczas demontarzu/montarzu chlodnicy oleju? jak moto bedzie stalo troche bez niej (na czas poszukiwan zamiennika, albo specjalisty od lutowania), to jakos trzeba zabezpieczyc koncowki przewodow? jak? czy jesli silnik nie pracuje, to jest olej w chlodnicy?no i czy trzeba jakos ja odpowietrzyc po ponownym montarzu? pozdrawiam,Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.