Skocz do zawartości

KLX 650R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, no sie smiga tym czyms :) Czy daje rade ?! Jest zaj...... po prostu za taką kase nie kupisz nic uczcwiego z taka mocą, jesli już to może YZ , ale ta nie nadaje sie w nasze tereny (ja-okolice Krosna)

 

Papierowe 118kg niestety nie przekładaja sie w terenie, czuc wyraznie róznice z np.WR ale czasami te 10klio nadwagi sie jednak przydaje :) (tak jak teraz, jazda w sniegu lekkie wr, czy dr350 robiło bokami a moje malenstwo - jak po sznurku :)

 

Generanie wiecej info na maszej stronie www etmp.prv.pl - zaprtaszam

 

TTR.

PS. Moim zdaniem, krzepa raczej potrzena :) (ja 180cm 105kg)

PS. Ale TY przecie gorol :)

 

Czasem latam z kumplem z Kasiny Wielkiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ma wersje C i powiem ci ze troszke przekombinowany silnik , czesci uzywane ciezko dostepne - pozatym fajnie ciagnie , przednie upsy fajnie tlumia , dobre dual enduro znacznie wezsza od takich potworow jak KLR czy DR itp duze enduraki

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze mozna ,a ale te 118 kilo na sucho miedzy bajki mozna wlozyc, jak wersja C wazy 170 na gotowo , a to w sumie ten sam motocykl tyle ze inna zawiecha z tylu i kopajka zamiast rozrusznika.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen, cały szacunek dla Ciebie, ale wersja R to zupełnie inny motor. Sam osobiscie na wersje C nie popatrzyłbym nawet, bo wczesniej miałem DR650. TT600Belgrada, i ostatno TTR600R te motocykle to wagowo zupełnie inna liga niż R.

R - naprawde może być wsciekłe... W ub. roku znajomy sprowadził takie cudo z zmienoinym sportowym gaznikiem, usztwnionym zawieszeniem i paroma innym pierdołami. Trzeba było naprawde bardzo ostroznie odkrecac bo ta suka np.na asfalcie czy kostce zarzucała tyłem... w terenie minimalny ruch manetką - a to momentalnie z zadartym ryjem katapulowało cie w kosmos... Ja wiem że waży to 10 czy pietnascie kilo wiecej niż chocby WR, ale zamiast 450 pojenosci ma 650 i wał jak ze spyczhacza - to ma naprawde sakramencki moment obrotowy i to dostepny tuż powyżej wolnych obrotów dla mnie po prostu bomba.

Ktos kto rozpoczynał swoja "karire" na gumówkach (np.KX-98kg.) Moze nie czuć tego sprzta, pewnie powie że to stodoła której nie da sie ułożyc, skorygować np w powietrzu, że jak przegniesz w winklu to zapomnij o ratowaniem sie przez odbicie z buta. Ale dla mnie to objawienie, sprzet którego nie zamieniłem chocby na Huske 510 TE za 13tys z przebiegiem 1500km. Po prostu po próbnym wyjezdzie stwierdzłem że guziczek , wyglad, i pare kilo mniej niż mój KLX nie przemawiaja za wymianą sprzeta.

 

Generalnie to najwiecej zależy od kierowcy, nie od motora. KLX to specyficzny sprzet, albo sie go kocha, albo... nie bierze pod uwage :lalag:

 

Chłopaki maja rożne sprzeta, jest pare CRF, WR, KTM EXC, jestem ja i jeden kolo na KLR-e Jesli własnie ON prowadzi, kiedy lata po swoim terenie, kiedy popierd... szóstą godzine po naszych górkach, to ON jeszcze dalej chce pop.... a reszta mimo motorów z najwyższej półki ma pomału dośc..

i co z tego że cegła, co z tego że stare, co z tego że brzydkie i ma koło z tyłu 17 ke... Liczy sie człowiek !!! Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to najwiecej zależy od kierowcy, nie od motora. KLX to specyficzny sprzet, albo sie go kocha, albo... nie bierze pod uwage

 

I takie podejscie mi sie podoba :buttrock: co do samego klxa to sprzet jak na swoje lata jest rewelacyjny. Nie bede tu opowiadal o wersji C bo to inna bajka niz R. Ja osobiscie nie nazekam na zdolnosci terenowe, mocy pod dostatkiem ale dopiero po zmianach:

gaznik mechaniczny mikuni tm40

wydech + kolano od rki

kuty tlok wosnera i roztoczona tuleja (pojemnosc okolo 700cm3)

Zmiany w airboxie

Pozdrawiam

 

PS. W razie pytan zapraszam na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki. wiecej wiecej.... :buttrock: a mozna tym cos poskakac z tego co widze to coraz bardziej sie na tego sprzeta napalam.... czekam na dalsze opinie.Ai trafia mi sie taki KLX z 96 r zarejestrowany z wiekszym zbiornikiem Acerbisa za 6 k. Warta tej ceny?

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa lepsze sprzety do latania. tzn. jesli chcesz latac po torze crossowym, to nie bedziesz miał tyle radochy co innym lzejszym sprzetem. Ale na pewno daje jednak rade! generalnie jest dużo bardziej (lepiej) wyważony niż chocby TTR . Yamaha nigdy mi nie dobiła , ale też nie latałem nia po 10metrów.( miała tendencje do opadania przodu w powietrzu, trzeba było pamietac żeby przy koncu najazdu dodac mocy, a już na pewno utrzymywac predkosc najazdu. ) KLX leci ładnie, ja czuje sie na nim bardzo bezpiecznie. i generalnie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...