Rof Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 no ale DL 650 tez tak może prychać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 W tym temacie SVki nie przemycimy :D A szkoda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolargol Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 V-Strom po asfalcie prowadzi się jak po sznurku, ale wjazd na szutry z seryjnymi oponami przyprawia o szybsze bicie serca. Jeśli interesuje Cię jazda po czarnym to fajny wybór, w teren - forget it! To zalezy jaki teren masz na mysli, i jak slusznie zauwazyles: z fabrycznymi oponami. Ja nawet na nich pomykalem po polnych i lesnych drogach, piaskach i szutrach i nie narzekam. Jedynie na blocie robilo sie goraco i jak na rodeo :icon_razz:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 mam porównanie V2 do R4, i gdyby Afryka była ciutke mocniejsza to by została w mojej stajni. Elastyczność silnika V2 jest nieporównywalnie lepsza, chociaż mniej masz obrotów do kręcenia. A teraz stoi juz w stajni DL1000 z końcówkami LeoVinci i Power Commanderem i czeka aby tylko do wiosny :( A jak mi powiecie jak mogę zamieścic plik z odgłosem BigTwina to wkleje od razu - po prostu boski dźwięk ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 mam porównanie V2 do R4, i gdyby Afryka była ciutke mocniejsza to by została w mojej stajni. Elastyczność silnika V2 jest nieporównywalnie lepsza, chociaż mniej masz obrotów do kręcenia. A teraz stoi juz w stajni DL1000 z końcówkami LeoVinci i Power Commanderem i czeka aby tylko do wiosny :lalag: A jak mi powiecie jak mogę zamieścic plik z odgłosem BigTwina to wkleje od razu - po prostu boski dźwięk :lalag: Witam kolegę Piszesz że masz Power Commandera w DLu... mam pytanko, czy coś robiłes z sondą lambda ... tzn czy odłączyłeś ją, czy nie dotykałeś jej w ogule ??? I jak motocykl zachowuje się w przedziale 3-4 tys obr. po zapodaniu PC i czy używasz mapy gotowej czy robionej indywidualnie pod Twój motocykl ?POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie. Motocykl dopiero co przypłynął z usa i jeszcze nie miałem okazji pojeździć, a wszystkie gadźety były już zainstalowane. Powiem coś więcej na wiosne jak przetestuje maszynke :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie. Motocykl dopiero co przypłynął z usa i jeszcze nie miałem okazji pojeździć, a wszystkie gadźety były już zainstalowane. Powiem coś więcej na wiosne jak przetestuje maszynke :notworthy: No to ja Ci odpowiem..skoro moto ze Stanów, to nie ma sondy lambda i problem znika ... w modelach europejskich są sensory HO2 i te trzeba eliminować w momencie instalowania PC lub innych urzędzeń do tuningu map wtrysku. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.