Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW E36


damek0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich:)

bmw to dośc popularny samochod:) piszcie wszystko o swoich bmkach:) ich wady , zalety, co sie najcześciej psuje , na co zwracac uwage przy kupnie, wasze problemy, opinie:)

pozdrawiam ;)

Edytowane przez damek0007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dba i w terminie wymienia płyny, robi przeglądy itp to w sumie nic się nie dzieje.

Bolączką może być natomiast silniczek krokowy (jeżeli masz gaz), który wypada przeczyścić raz do roku.

Jeżdżę krótko bo dopiero 3 rok, ale ma przebieg 260 tys. i nie bierze oleju, mało pali (bo w gazie) jest wygodna i da się lubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, nie mam nic do E36, ale ze względu na przerażającą ilość sprowadzonego szrotu w naszym kraju śmiem twierdzić że porządnych E36 zostało już może 0.01 % Właśnie z tego względu odpuściłbym wszystkie stare beemki... Może i ktoś się nie zgodzi z moją opinią, ale ja bym się po prostu bał że kupię bete złożoną z trzech innych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryzyko zawsze istnieje :smile: kupując uzywane auto nie masz nigdy 100%pewnosci ze nie bylo ono po dzwonie :buttrock: ja moje bmw sprowadzilem ze starszym z niemiec i nie widze w niej wad:) powiedzcie jak to jest z silnikami 1.8 benzyna + LPG? bo w mojej mam 2.0 ale chcem sprowadzic jeszcze jedna e36 tyle ze z silnikiem 1.8 i zamontowac w niej LPG, tylko czy silnik dobrze to przyjmie? :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiertara ma rację, niezaprzeczalnie. Można się wpieprzyć na minę aż miło. Jak szukałem auta dla siebie widziałem takie "rodzynki" że chej. Aż strach pomyśleć że prawdopodobnie znalazły nabywców.

 

Wracając do Twojego pytania. Mam właśnie model z silnikiem 1,8i. Instalowałem gaz jakieś 2 lata temu i spisuje się rewelacyjnie. W trasie przy jeździe normalnej spala mi 7-8 l, w mieście 10-12 w zależności od deptania.

W ciągu tych dwóch lat eksploatacji raz miałem tylko problem z falowaniem obrotów. Czyszczenie krokowego, wymiana filterka gazu i regulacja pomogły. Ważne jest aby firma instalująca LPG zrobiła to należycie.

Znajomy po instalacji miał problemy w postaci prychania i strzelania. Wymiana przewodów i świec pomogła.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałam problemy ze strzałami i falowaniem, pojechałam do takiego magika co znał sie jak świnia na gwiazdach, krzyczał ze pompa wtryskowa padła :? (jak w e36 nie mam pompy jest listwa) ze 2 tysiące za to zapłace i inne ciekawe rzeczy, potem pojechałam do innego przeczyscił krokowy zlikwidował mały błąd przepływki i dalej falowało wiec wszystko wskazywało na przepływomierz umówiłam sie z gościem ze kupie od niego przepływke zajechałam do kolesia odpaliłam silnik i zero falowania, nic, nawet nie drgnęło no wiec zrezygnowałam z kupna nowej i odpukac nie ma falowania do dzis a minelo pół roku, strzał od tamtej pory miałam jeden malutki z mojej winy bo w korku za mocno przygazowałam mieszanka sie nie spaliła ja znów przygazowałam szukała ujścia to i pyknęło, założyłam gumeczke i dalej w droge.... jednym słowem samochód godny polecenia, wiadomo wszystko sie zużywa trzeba wymieniac jak sie jezdzi ale wiem ze jak wyjade w trase to i wróce o własnych siłach a to dla mnie najważniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko o BMW?, dresik do kompletu hahaha :-D

 

Tak właśnie dba się o stare złomy na zachodzie, tam mało kto dba o samochód który ma więcej jak ok. 8 lat. Najcześciej trafiają na takie lub podobne zabawy, cudów nie ma, a dobrze utrzymana bejca kosztuje i wcale nie mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mojej Betty w lipcu strzeliło 200.000. Silniczek 1.6 (nie na gaz). Mam ją od trzech lat. Wymieniałem czujniki ABS na dwóch przednich kołach (600 zeta). Silnik kiedys zaczął falować i w końcu "padł", nie dało się odpalić. Pojechałem do mechanika na holu, ten złapał śrubokęt i dokręcił obejme na wężu dolotowym powietrza i auto jak nowe :icon_question:. Miałem też robiony rozrusznik, bo zaczynał piszczeć przy odpalaniu. Tyle kosztów "nieprzewidzianych". Pozatym to nigdy nie mogę się doczekać zimy. Wiadomo, tylny napęd! Pierwszy snieg i cwiczę na placu buraczanym :icon_question: poślizgi kontorlowane. Wierzga aż miło! Zapomniałbym o najważniejszym, ZADNEGU TUNNINGU, uznaję tylko części fabryczne, ewentualnie takie które dają wymierne korzyści od strony technicznej.

 

Pozdro!

Edytowane przez loopy1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...