Looozik Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) Elo! Ostatnio dzwoniłem do serisu Hondy i polecili do skrzyni bieów olej od 4T zwykły 10w-40, wlałem i jest jak najbardizej ok, a Wy jaki uzywacie? A i sprawdizłem kompresje w cycku było 0,7 MP a po wlaniu kropli oleju 1,4 MP, czy to znacyz ze sa pierscienie na tłoku do wymiany, czy co? A i jaka w ogóle powinna byc komprecha :biggrin: ? Gdzie moge kupic filtr do Hm cre? pzd Mam zablokowany zawór membranowy, jak go odblokowac czy nie łatwiej nowy kupic, tyle ze ja kasy nie chce wydawac:P? http://bikepics.com/pictures/1068220/ Edytowane 20 Listopada 2007 przez Looozik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) Co to są MP? Jedak dwukrotny wzrost ciśnieni po wykonaniu próby olejowej świadczy o konieczności wymiany tłoka z pierścieniami. Jak chcesz stożek to tutaj http://forum.scigacz.pl/ są świetni specjaliści. Edytowane 20 Listopada 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looozik Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) tyle ze no to było 07 na penwo a potem 1,1 albo 1,4... No własnie sam nie wiem ale moto pali na kopa, jezdzi normlanie ipt i taka kompresje mam zapewne odkad kupiłem czyli z 2 tys km... A jaka powinna byc w 2 sówie normalnie kompresja bo włąsnie kumpel mi mówił ze powinno byc z 7 amperów czyli 0,7 MP :buttrock: pzd PS: z stozkiem byl zart ;-) Edytowane 20 Listopada 2007 przez Looozik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) 07 = 7 Potem piszesz o ciśnieniu 1.1 lub 1.4 dwusuw amper - jednostka natężenia prądu elektrycznego :buttrock: Jakie powinno być ciśnienie - http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ite=ci%B6nienie http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...hlite=kompresja Edytowane 20 Listopada 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looozik Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) MPa mega parseki;) Pomyliło mi sie a mówie u mnie wskazywało 0.7 bo ma skale w MPa a w 2T powinno byc 7 bar czyli 0.7 MP tak mówił mój kumpelwiec sie Wam tez pytam... pzd Edytowane 20 Listopada 2007 przez Looozik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Kompresja powinna być w granicach: 9-10,5 bar:) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 MPa mega parseki;) Pomyliło mi sie a mówie u mnie wskazywało 0.7 bo ma skale w MPa a w 2T powinno byc 7 bar czyli 0.7 MP tak mówił mój kumpelwiec sie Wam tez pytam... pzdczłowieku co ty za bzdury piszesz!!!!lekcja fizyli :Pa-paskal -jednostka wyrażająca ciśnienie 1Pa=1N/m21hPa=100Pa1kPa=1000Pa1MPa=1000000Paitd...1MPa=10Bar=9.87atmmój HM miał 1.2Mpa a jak miałem tyle co ty to już w ogóle nie chciał jechć... silnik jest do regenetacji, przynajmniej cylinder i tłok do szlifu.to co twierdzisz że jest blokadą na membranach jest wkładką którą można wyjąć, tylko trzeba uruchomić szary budyń w głowie.jeśłi wyjmiesz to a gaźnik masz serie(16 mm chyba?) to stracisz moc na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a co do tych mega Parseków :) to naprawde daaaaaleko odleciałeś z tą HMka ;) Czyli prosto dzieląc 0.7MPa to 6.9 atm zatem (mniejwięcej) zgodnie z założeniem 7Bar :lapad: Tak czy inaczej czas rozejrzeć się za tłokiem w wersji nowej sklepowej ;P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 a minarelce granica palnosci (silnik pracuje normalnie utrzymuje obroty itd:D)to 6bar;]to juz ci duzo niezostalo;]a ze jezdzi normlanie i git to pewnie nie jezdziles zdrowym Hmem a ze ciagnie to mzoe masz przelozenia na moc;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Looozik Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Po pierwsze jest 19 gaznik;] w kazdej wersji HM'ki... Jak dla mnie 90km/h to całkiem dobrze ale jak moze byc lepiej to moze wymienie tłok i pierscienie, mam cycek Airsala. pzd A co do membrany wiem ze to trzeba wyjac ale tego sie wrecz nie da zrobic xD chyba ze wiertarką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 A co do membrany wiem ze to trzeba wyjac ale tego sie wrecz nie da zrobic xD chyba ze wiertarką...nie bede wiecej pisał, za dużo czytasz stron "tuningowców", za mało patrzysz na to, co masz w rękach i za mało myślisz, to nie boli...a jeśłi masz nicasil a on sie już kończy to koszta troche większe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 wpieprzasz w to srubokret i wyciagasz, kumpel mial w hmie cylek metrakita 50 cc i taka membranke i zapieprzal nieziemsko, po wpakowaniu membrany orginalnej roznica kolosalna wiec niemowcie ze nic nie daje, tylko dosc upierdliwa jest regulacja i dostrojenie tego, kilka dysz najlepiej miec i kombinowac :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) dysze wiele nie pomogą, tu jest sprawa zawirowań mieszanki w pewnym zakresie obrotów , ta wkładka powoduje że mieszanka "rozchodzi " sie po ściankachak jak w dyfuzorze spaliny, zaś bez tej wkładki mieszanka przy stosunkowo niskich obrotach dostaje zawirowań, i pogarsza sie moc.. ale przy wyższych obrotach jest lepiej.jeśli mamy odpowiedni kruciec lub go odpowiednio przerobimy w/w problem nie istnieje. Edytowane 22 Listopada 2007 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Kuba moglbys przytoczyc cos wiecej na ten temat? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 , mam cycek Airsala. A co do membrany wiem ze to trzeba wyjac ale tego sie wrecz nie da zrobic xD chyba ze wiertarką... według mnie na cylinder mówi się cylek a nie cycek hyhy Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.