Skocz do zawartości

Jaka komprecha, olej, filtr, jak odblokowac zawór membranowy??


Looozik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Elo!

 

Ostatnio dzwoniłem do serisu Hondy i polecili do skrzyni bieów olej od 4T zwykły 10w-40, wlałem i jest jak najbardizej ok, a Wy jaki uzywacie?

 

A i sprawdizłem kompresje w cycku było 0,7 MP a po wlaniu kropli oleju 1,4 MP, czy to znacyz ze sa pierscienie na tłoku do wymiany, czy co? A i jaka w ogóle powinna byc komprecha :biggrin: ?

 

Gdzie moge kupic filtr do Hm cre?

 

pzd

 

Mam zablokowany zawór membranowy, jak go odblokowac czy nie łatwiej nowy kupic, tyle ze ja kasy nie chce wydawac:P?

 

http://bikepics.com/pictures/1068220/

Edytowane przez Looozik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze no to było 07 na penwo a potem 1,1 albo 1,4...

 

No własnie sam nie wiem ale moto pali na kopa, jezdzi normlanie ipt i taka kompresje mam zapewne odkad kupiłem czyli z 2 tys km...

 

A jaka powinna byc w 2 sówie normalnie kompresja bo włąsnie kumpel mi mówił ze powinno byc z 7 amperów czyli 0,7 MP :buttrock:

 

pzd

 

PS: z stozkiem byl zart ;-)

Edytowane przez Looozik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

07 = 7

 

Potem piszesz o ciśnieniu 1.1 lub 1.4

 

dwusuw

 

amper - jednostka natężenia prądu elektrycznego :buttrock:

 

Jakie powinno być ciśnienie - http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...ite=ci%B6nienie

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...hlite=kompresja

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MPa mega parseki;)

 

Pomyliło mi sie a mówie u mnie wskazywało 0.7 bo ma skale w MPa a w 2T powinno byc 7 bar czyli 0.7 MP tak mówił mój kumpelwiec sie Wam tez pytam...

 

pzd

Edytowane przez Looozik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MPa mega parseki;)

 

Pomyliło mi sie a mówie u mnie wskazywało 0.7 bo ma skale w MPa a w 2T powinno byc 7 bar czyli 0.7 MP tak mówił mój kumpelwiec sie Wam tez pytam...

 

pzd

człowieku co ty za bzdury piszesz!!!!

lekcja fizyli :

Pa-paskal -jednostka wyrażająca ciśnienie

1Pa=1N/m2

1hPa=100Pa

1kPa=1000Pa

1MPa=1000000Pa

itd...

1MPa=10Bar=9.87atm

mój HM miał 1.2Mpa a jak miałem tyle co ty to już w ogóle nie chciał jechć... silnik jest do regenetacji, przynajmniej cylinder i tłok do szlifu.

to co twierdzisz że jest blokadą na membranach jest wkładką którą można wyjąć, tylko trzeba uruchomić szary budyń w głowie.

jeśłi wyjmiesz to a gaźnik masz serie(16 mm chyba?) to stracisz moc na niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tych mega Parseków :) to naprawde daaaaaleko odleciałeś z tą HMka ;)

 

Czyli prosto dzieląc 0.7MPa to 6.9 atm zatem (mniejwięcej) zgodnie z założeniem 7Bar :lapad:

 

Tak czy inaczej czas rozejrzeć się za tłokiem w wersji nowej sklepowej ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jest 19 gaznik;] w kazdej wersji HM'ki...

 

Jak dla mnie 90km/h to całkiem dobrze ale jak moze byc lepiej to moze wymienie tłok i pierscienie, mam cycek Airsala.

 

pzd

 

A co do membrany wiem ze to trzeba wyjac ale tego sie wrecz nie da zrobic xD chyba ze wiertarką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do membrany wiem ze to trzeba wyjac ale tego sie wrecz nie da zrobic xD chyba ze wiertarką...

nie bede wiecej pisał, za dużo czytasz stron "tuningowców", za mało patrzysz na to, co masz w rękach i za mało myślisz, to nie boli...

a jeśłi masz nicasil a on sie już kończy to koszta troche większe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpieprzasz w to srubokret i wyciagasz, kumpel mial w hmie cylek metrakita 50 cc i taka membranke i zapieprzal nieziemsko, po wpakowaniu membrany orginalnej roznica kolosalna wiec niemowcie ze nic nie daje, tylko dosc upierdliwa jest regulacja i dostrojenie tego, kilka dysz najlepiej miec i kombinowac :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze wiele nie pomogą, tu jest sprawa zawirowań mieszanki w pewnym zakresie obrotów , ta wkładka powoduje że mieszanka "rozchodzi " sie po ściankachak jak w dyfuzorze spaliny, zaś bez tej wkładki mieszanka przy stosunkowo niskich obrotach dostaje zawirowań, i pogarsza sie moc.. ale przy wyższych obrotach jest lepiej.jeśli mamy odpowiedni kruciec lub go odpowiednio przerobimy w/w problem nie istnieje.

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...