adamejro Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam wszystkich, problem mam z gaźnikami od bandita 1200 z 99r.Kupiłem używane gaźniki na allegro po zamontowaniu ich stwierdziłem że nie trzymają wachy, dokładnie wszystkie 4. Benzyna wycieka ciurkiem przez filtr powietrza K&N. Rozebrałem gaźniki wyczyściłem pędzelkiem i przepłukałem dużą ilością czystej benzyny na 100% są czyste i paprochy nigdzie nie zalegają lecz benzyna nadal wycieka. Co dalej można z nimi zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 2 wyjścia1. wszystkie zaworki puszczają (mało prawdopodobne)2. odpowietrzenie jest zablokowane. Gazniki mają odpowietrzenie, które musi być drożne. Jak wszystki są podłączone razem, to zatknie właśnie to ci spowoduje. Sprawdź. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 2 wyjścia1. wszystkie zaworki puszczają (mało prawdopodobne)2. odpowietrzenie jest zablokowane. Gazniki mają odpowietrzenie, które musi być drożne. Jak wszystki są podłączone razem, to zatknie właśnie to ci spowoduje. Sprawdź. Odpowietrzenia są 2 po 2 gaźniki do odpowietrzenia. Sprawdzę to ... ale raczej są drożne, po odkręceni gaźniorów do góry nogami leci benzyna z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nastepny powod to za wyski poziom paliwa ustawiony na wszystkich gaznikach. Sprawdz w serwisowce jaki powinien byc i taki ustaw. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Sprawdź zaworki iglicowe może ktoś włożył od innego modelu!Wyglądają na pierwszy rzut oka tak samo a jest inny kąt gumowego stożka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Sprawdziłem dziś dokładnie, zaworki iglicowe nie trzymają tak jak powinny dla pewności pod giąłem troszkę blaszki na których zaworki iglicowe sie trzymają żeby lepie pływaki je dociskały i bez rezultatu. Chyba zostaje mi tylko zestaw naprawczy.............. :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Przez podginanie blaszek plywakow zmieniasz poziom paliwa w komorze plywakowej gaznikow.Nie trzymajace zaworki iglicowe trzeba wymienic, poziom ustawic zgodny z serwisowka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Sprawdź zaworki iglicowe może ktoś włożył od innego modelu!Wyglądają na pierwszy rzut oka tak samo a jest inny kąt gumowego stożka! to nie jest fantastyka!!!!!!!!!zestaw naprawczy jednego gaźnika (GNIAZDO + ZAWOREK) w orginale to około 400zł WYMIEŃ ZAWORKI!!!!!!!!!!!chyba larsson ma do GSF-a, przynajmniej w katalogu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamejro Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 to nie jest fantastyka!!!!!!!!!zestaw naprawczy jednego gaźnika (GNIAZDO + ZAWOREK) w orginale to około 400zł WYMIEŃ ZAWORKI!!!!!!!!!!!chyba larsson ma do GSF-a, przynajmniej w katalogu! Larsson ma prawie do wszystkich typów gaźników zestawy naprawcze już za mówiłem takie 4 zestawy w skład zestawu wchodzi: zaworek iglicowy, dwa oringi i uszczelka komory pływakowej a cena to coś koło 36zł za jeden zestaw. Jak to nie pomoże to kurr..... nie wiem co??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.