Skocz do zawartości

cx500 nie pali na jeden tłok


wickerman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wcześniej pisałeś że buntuje się podczas przechodzenia na wyższe obroty i jeden cylinder nie przepala a tym razem piszesz Ze nie chce chodzić na wolnych po zejściu z obrotów na jednym cylindrze.

 

dokładnie tak :clap:

 

To wskazuje na przytkaną dyszę wolnych tego cylindra lub problemy z membraną zaworu Air Cut.

 

AHA :icon_mrgreen: zapomnialem dodac ze ta gumowa membrana tez zostala wymieniona poniewaz byla juz ruszona delikatnie zebem czasu :bigrazz:

jesli chodzi o przytkana dysze wolnych obrotow to raczej nie biore pod uwage zeby jej nie wyczyscil, zreszta mowil ze wszystkie dyszki przetkal i wyczyscil. srodek zalalismy aby doczyscilo sie tam gdzie wzrok nie siega :icon_mrgreen:

No a jesli chodzi o rozrzad , jest taka mozliwosc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd w tym silniku sam się nie przestawi bo prędzej zerwie łańcuszek.

Można bardzo łatwo sprawdzić ustawienie rozrządu w tym silniku.

Ja upierał bym się przy gaźniku bo mimo czyszczenia mogło coś pozostać w kanałach obejścia na zasilaniu mieszanki wolnych obrotów.

Czasami pomaga przedmuchanie korpusu gaźnika z obu stron.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami pomaga przedmuchanie korpusu gaźnika z obu stron.

 

byl przedmuchany 10 Atm...

chyba pozostaje mi tylko czekac az ten srodek ktory wlalismy do zbiornika cos pomoze :banghead:

ew wtedy jesli nie to wymienie ten jeden gaznik na jakis inny dzialajacy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

W CX500 rozrzad jest dystrybuowany jednym walkiem osadzonym w bloku silnika. Nota bene ten walek napedza rowniez pompe wody.

Wiec jezeli cos by sie przestawilo (prawie niemozliwe) to mialbys problemy z obydwoma cylindrami.

Akurat silnik CXa ma bardzo pancerna konstrukcje jak na cos wymyslonego w 1977 roku :-)

 

Stawiam nadal na gazniki (tak, przeczytalem caly watek).

Membrana zaworu AC polega na wymianie reparaturki. Przepraszam za niedowiarstwo ale czy wymienialiscie reparaturke (juz dokladnie nie pamietam ale to membrana, sprezynka i czyba cos jeszcze) czy tylko membrane? I mam nadzieje ze w obu gaznikach?

 

Jezeli tak. To byc moze nadal zostal jakis syf w zbiorniku ktory znowu dostal sie do gaznikow.

 

Acha. jeszcze jedno. CX nie lubi niskich temeratur. Mimo idealnego stanu podzespolow trzeba sie naprawde napocic aby wystartowal i zaczal prawidlowo pracowac przy temp juz okolo 5C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Membrana zaworu AC polega na wymianie reparaturki. Przepraszam za niedowiarstwo ale czy wymienialiscie reparaturke (juz dokladnie nie pamietam ale to membrana, sprezynka i czyba cos jeszcze) czy tylko membrane? I mam nadzieje ze w obu gaznikach?

 

hmmmmmm tylko membranke... :biggrin:

 

Jezeli tak. To byc moze nadal zostal jakis syf w zbiorniku ktory znowu dostal sie do gaznikow.

 

hmmmm mysle ze nie bo czasem nie zadzialalby tez ten drugi gaznik... :cool:

 

Acha. jeszcze jedno. CX nie lubi niskich temeratur. Mimo idealnego stanu podzespolow trzeba sie naprawde napocic aby wystartowal i zaczal prawidlowo pracowac przy temp juz okolo 5C.

 

objawy te byly rowniez w lecie przy temp 30 st C :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Sam napisales powyzej ze powizycie u mechanika zmienilo sie zachowanie silnika. Teraz ma problemy na wolnych obrotach a na ssaniu dziala.

Zgadzam sie z Piotrem ktory stawia na dysze wolnych obrotow lub zawor AC.

Jakos nie chce mi sie uwierzyc zeby mechanik z salonu Hondy zle zalozyl membrane AC wiec tego pod uwage nie biore.

 

Teoretycznie - jak mniemam nie jestes pierwszym wlascicielem tego sprzetu. Byc moze ktorys z poprzednich wlascicieli wzial sie za czyszczenie gaznika samodzielnie bez odpowiednich narzedzi (chociazby sprezonego powietrza) i probowal przeczyscic dysze drucikiem. Mogl w ten sposob ja uszkodzic. W takim wypadku nic nie da czyszczenie.

 

Na elektronike mi to nie wyglada. Poza tym elektronika w CX jest rowniez pancerna.

Generalnie konstrukcja tego moto jest niesamowicie wytrzymala swiadcza o tym egzemplaze z konca lat 70 nadal jezdzace.

 

Znanym problemem z ktorym sie mozesz spotkac (jezeli jeszcze nie wiesz o tym) to cieknaca pompa wody.

Zalatwia ta sprawe wymiana uszczelki pompy ale do tego trzeba wyjac caly silnik z ramy.

Ale to tak na marginesie.

Edytowane przez Arex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Piotrem ktory stawia na dysze wolnych obrotow lub zawor AC.

 

ok chyba jednak rzeczywiscie przycisne mechaniora zeby sie temu lepiej przyjrzal :cool:

 

Znanym problemem z ktorym sie mozesz spotkac (jezeli jeszcze nie wiesz o tym) to cieknaca pompa wody.

 

slyszalem o tym, ale musze sie pochwalic ze generalnie oprocz tego problemu z gaznikiem wszystko w moim egzemplarzu jest bardzo ok i az sie sam mechanior dziwil. faktem jest ze jak go wydzieralem z szopy od szwaba to wygladal na bardzo zaniedbany ale okazalo sie ze mechanika jest ok. sproboje moze kiedys jakies fotki wrzucic :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Miałem bardzo podobny objaw w swoim CX. I się zaczęło. Świece, cewki, moduł, gaźniki... Okazało się, że ktoś grzebał w silniku i zostawił końcówkę od śrubokrętu w skrzyni. ta przykleiła się do koła zamachowego i przeorała impulsator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostawił końcówkę od śrubokrętu w skrzyni. ta przykleiła się do koła zamachowego i przeorała impulsator.

 

nie no bez jaj :clap: , nie przewiduje az tak drastycznego scenariusza... :rolleyes:

mowisz zeby sprawdzic impulsator?...... hmmmmmmmmm... no ale na obrotach dziala, wiec jak to jest.... :]

 

Edytowane przez wickerman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...