Skocz do zawartości

Wszystko o wyczynowych setach.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka :D.

 

Postanowiłem założyć temat na wzór innych np. 'Wszystko o Yamaha DT'.

Piszmy tu wszystkie proste pytanka i problemy odnośnie naszych wyczynów w pojemności 125ccm.

 

Ja mam pierwsze pytanko.

 

Jaki polecacie dobry sklep motocyklowy gdzie dostanę simering (do 'wajchy' zmiany biegów) do mojego KTM SX 125 99'?

 

 

Mam nadzieję, że temat się przyjmie.

 

Pozdro :P

 

:P :crossy: :crossy:

Edytowane przez crasch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem kupiłem rm 125 i był do zorobienia nikasil .Zrobiłem co trzeba moto ma nowy tłok i chodzi.

Ale kolo dał mi dyfuzer od nie tego moto jest on chyba od jakies 80 . Nie mam juz kasy na nowy dyfuzer i

mam chec przerobic ten zeby pasował tylko nie wiem czy moto na takim dyfuzerze bedzie dobrze chodzic

i nie bedzie zadnych innych problemow bo jak nie mozna tak zrobic to szkoda dyfuzera. Robił ktos cos takiego kiedys prosze odpowiedz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za linki Mati :-) a możesz podać jeszcze jakiś konkretny link do odpowiedniego simeringu jaki powinienem zakupić do SXa? :-)

Wyjmij ten simering i idź z nim do pierwszego lepszego sklepu z takowymi rzeczami i dobierzesz rozmiar. Zaoszczędzisz 10 pln za przesyłkę i czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za linki Mati :-) a możesz podać jeszcze jakiś konkretny link do odpowiedniego simeringu jaki powinienem zakupić do SXa? :-)

 

 

bierzesz stary oring bądź w katalogu części ( http://ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp ) szukasz i idziesz do sklepu z takimi rzeczami i kupujesz 4-8x taniej niż w ktmie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki Panowie, tak zrobię. Takie małe pytanko jeszcze, myślicie, że zrobienie 'stópki' w wyczynie mija się z celem i ona i tak odpadnie czy raczej można taką zamontować? By się przydała :-).

 

oby twoje nadzieje sie nie spelnily ...........

 

Nie będę tego komentował, marna prowokacja :buttrock:.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki Panowie, tak zrobię. Takie małe pytanko jeszcze, myślicie, że zrobienie 'stópki' w wyczynie mija się z celem i ona i tak odpadnie czy raczej można taką zamontować? By się przydała :-).

Nie będę tego komentował, marna prowokacja :icon_twisted:.

 

pozdro

 

 

Po co ci stopka, jak dojeżdżasz na kołach na tor to wozisz ze sobą trójkąt http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=294 zakładasz na ramie i jedziesz. Jak zaczynasz jazde zosatwiasz go w parku maszyn.

 

A jeżeli wozisz moto na przyczepce to znajdzie się miejsce na http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=164

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci stopka, jak dojeżdżasz na kołach na tor to wozisz ze sobą trójkąt http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=294 zakładasz na ramie i jedziesz. Jak zaczynasz jazde zosatwiasz go w parku maszyn.

 

A jeżeli wozisz moto na przyczepce to znajdzie się miejsce na http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=164

latalem tak. Po pierwsze trojkat wazy moze nie bardzo duzo ale ciezy na plecach a jak wieciesz jeszcze olej i dojadowke zeby dojechac do stacji to sie robi pare kilo. Po drugie trojka przy glebie sie nie zegnie w plecaku bo to kawal metalu i wozenie go w plecaku moze byc niebezpieczne. Jak nie mam o co oprzec to zakrecam kranik i klade moto albo opieram o moto kolegi i w tedy dwa stoja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latalem tak. Po pierwsze trojkat wazy moze nie bardzo duzo ale ciezy na plecach a jak wieciesz jeszcze olej i dojadowke zeby dojechac do stacji to sie robi pare kilo. Po drugie trojka przy glebie sie nie zegnie w plecaku bo to kawal metalu i wozenie go w plecaku moze byc niebezpieczne. Jak nie mam o co oprzec to zakrecam kranik i klade moto albo opieram o moto kolegi i w tedy dwa stoja.

 

Zakładasz na ramie a nie do plecaka druga sprawa, jeżeli jest zrobiona z rurek a nie z pręta to jest stosunkowo lekka. I po drugie jak dojeżdżasz na tor to jedziesz powoli, więc jakiś potężnych gleb nie zaliczasz, dlatego ten sposób jest w miarę bezpieczny. A gdy zaczynasz prawdziwą jazdę "trójkąt" kładziesz na ziemie w parku maszyn obok plecaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...