Skocz do zawartości

Problemik z R6


babyy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problemik z silnikiem w mojej R6 a mianowicie jak postoi sobie przez noc lub dluzej to potem po odpaleniu pojawia sie takie chalasowanie jakby lancuszka rozrzadu. Wystepuje ono jak lekko dodam gazu i go puszcze i dopuki nie zejdzie na wolne obroty to tak chalasuje czasem nawet chwile na wolnych i trwa to tak dopuki silnik sie nie zagrzeje ale nie do jakiejs konkretniej temperatury tylko musze poprostu przejechac pare kilometrow.

 

Podciagnolem troche napinacz tzn poluzowalem sruby ktorymi jest przykrecany niewiele moze z milimetr a dokrecilem zpowrotem i na jakis czas problem znikna a potem znow sie zacza pojawiac i tak jakby coraz gorzej jest.

 

Macie moze jakies sugestie co to moze byc?? Mowie wyglada to jakby wlasnie lancuszek rozrzadu ale z drugiej strony powinien byc ciagle slyszalny i na cieplym chyba bardziej niz na zimnym. Sam niewiem wiec czekam na jakies sugestie bardziej doswiadczonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko cos sugierowac podejrzewasz lancuszek to go zmien :banghead:

podejrzewasz napinacz zmien

tylko ty znasz przebieg moto i tylko ty wiesz ile nakrecone jest na tym lancuszku i napinaczu :)

 

 

rozgrzany motor to tez rozgrzany ojej w silniku :)

 

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko cos sugierowac podejrzewasz lancuszek to go zmien

podejrzewasz napinacz zmien

tylko ty znasz przebieg moto i tylko ty wiesz ile nakrecone jest na tym lancuszku i napinaczu

 

 

rozgrzany motor to tez rozgrzany ojej w silniku

 

Jakby chodzilo mi o wymienianie wszystkiego co mi sie do glowy nasunie to bym nie zadawal pytania tutaj. Chcialbym tak zrobic ale ceny sa dosc duze na takie niepotrzebne zabawy.

 

A ile bylo na nim przeganiane tez niewiem bo moto mam 1 sezon i na poczatku nie bylo tego chalasowania. A przelatane ma obecnie 50kkm.

 

A moze ktos mi napisac jak mozna sprawdzic napinacz czy jest dobry czy juz raczej do wymiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Po pierwsze sprawdź ile napinacz ma jeszcze naciągu jak zero albo końcówka łańcuch do wymiany.

Po drugie rozbierz napinacz i przyjrzyj się śrubie czy są na niej wyraźne ślady wytarcia napinacz do wymiany.

Po trzecie jeżeli łańcuch jest bardzo zużyty to żaden napinacz nawet nowy nie pomoże. Łańcuch nie musi być bardzo wyciągnięty, ale może się już nadawać do wyrzucenia.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego łańcuch rozrządu tak jak gumka w majtkach rozciąga się do pewnego stopnia a potem pęka niespodziewanie.

Zamiast go podciągać na automatycznym napinaczu już wtedy wypadało go wymienić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciagnolem moze z 1000km temu a nawet nie i tylko po to zeby sprawdzic czy to cos da czy nie. Poza tym pod koniec sezonu chcialem go wykorzystac do konca zamiast czekac na odbior moto z serwisu. Teraz jest zima wiec cos z tym musze zrobic i dlatego pytam zebym nie musial wymienic pol silnika albo zeby mnie jakis serwis nie oszukal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...