mirus Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 czesc Wam wszystkim,moze ktos wie co to moze byc ,posprawdzalem omomierzem alternator,cewki wys napiecia,regulator,polaczenia i stacyjke ,i nie moge dojsc co to moze byc rozrusznik kreci a nie ma iskry,nie moge sprawdzic modulu zaplonu ,mam instrukcje do modeli seri D ale ten jast seri E (93 rok ram air) modul ma wiecej kabli co zmienia wartosci opornosci,a jeszcze jedna sprawa ,nie wiem czy to normalne ,zdejmujac pokrywe alternadora wylalo sie sporo oleju,czy to jest normalne? a moze dlatego nie ma iskry chociaz sprawdzajac opornosc alternatora wszystko wskazuje ze jest w normie ,moze ktos wie wiecej na ten temat,pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 To ze alternator pracuje w oleju to normalne.Musisz zaczac troche inaczej, przede wszystkim uzyj Voltomierza, jesli go masz albo normalnego miernika z zarowka na 12V, zeby sprawdzic gdzie ci prad ginie.Alternator nie ma z tym nic wspolnego, do uruchomienia motocykla prad brany jest z akumulatora. Przy slabym aku, starcza pradu na zakrecenie silnikiem, ale nie strcza juz na iskre, tak ze zaczynajac sprawdzanie aku musi byc naladowane na 100% ( 12.5V z wlaczonym swiatlem przy wylaczonym silniku mierzone na klemach voltomierzem ).Zacznij od sprawdzenia czy czerwony wylacznik przy kierownicy jest w polozeniu ON i czy naprawde prad nie jest tam wylaczany, a potem sprawdzaj czy masz prad w poszczegolnych przewodach od aku do stacyjki i po wlaczeniu zaplonu na module i na cewkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Zygzaki (przynajmniej mój) w ogóle nie kręcą, gdy czerwony przełącznik jest w pozycji off..Chyba, że w serii E to zmienili.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 dziei za cenne rady ,bede probowal posprawdzac,dowiedzialem sie tez o tym alternatorze w oleju zanurzonum, seria E kreci powlaczeniu wlacznika czerwonego,dzisiaj z kumplem sprawdzalismy wg.schematu z ksiazki Haynesa polaczenia ,i przez przypadek odkrylismy przepustowosc miedzy kablami czerwonymi od cewek wys.napiecia a przewodami do stopu i oswietlenia tablicy rej.(konkretnie czarno zoltym) ,nie mialem wiecej czasu zeby isc dalej,ale to MOZE BYC PRZYCZYNA,kupilem moto z awaria elektr.nie mogli mu dac rady,zmieniali przerywacze ,moduly zaplonu,co mogli,az sie im znudzilo,a teraz ja walcze zobaczymy bede pisal co dalej,byc moze jakies zwarcie stoipilo izolacje kabli w wiazkach ,,, pojutrze,moze pogrzebie ,,dzieki Wam wszystkim nara!piszcie o waszych przypadkach,pa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 dziei za cenne rady ,bede probowal posprawdzac,dowiedzialem sie tez o tym alternatorze w oleju zanurzonum, seria E kreci powlaczeniu wlacznika czerwonego,dzisiaj z kumplem sprawdzalismy wg.schematu z ksiazki Haynesa polaczenia ,i przez przypadek odkrylismy przepustowosc miedzy kablami czerwonymi od cewek wys.napiecia a przewodami do stopu i oswietlenia tablicy rej.(konkretnie czarno zoltym) ,nie mialem wiecej czasu zeby isc dalej,ale to MOZE BYC PRZYCZYNA,kupilem moto z awaria elektr.nie mogli mu dac rady,zmieniali przerywacze ,moduly zaplonu,co mogli,az sie im znudzilo,a teraz ja walcze zobaczymy bede pisal co dalej,byc moze jakies zwarcie stoipilo izolacje kabli w wiazkach ,,, pojutrze,moze pogrzebie ,,dzieki Wam wszystkim nara!piszcie o waszych przypadkach,pa!posprawdzalem ,wszystko wskazuje na modol zaplonu ,ale jak go sprawdzic?do cewek dochodzi prad(kable czerwone),ale wskazuje12,3V jesli zrobie mase na silniku ,ale nie na czarnym lub zielonym,cewki sprawdzalem wedlug ksiazki na opornosc w OMACH ,jest ok tak ze moze to byc modol ale jak sie upewnic?zanim kupie,a troche kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Jezeli masz prad na cewkach i rowniez dochodzi prad do modulu przy wlaczonym zaplonie i wyjetych swiecach zakrec rozrusznikiem.Tzn swiece wsadzone w fajki leza na glowicy, zaplon wlaczony i krecisz. Jezeli nie ma iskry to wskazuje na modul jezeli sprawdzales opornosci cewek impulsatora i tam wszystko jest w normie.Przed zakupem modulu warto skontaktowac sie z zakladem Elserwis, bo mozna zalatwic z nimi naprawe obecnego modulu, przesylajac go w obie strony poczta. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 tak wlasnie jest,dzieki Adam ,wszystko wskazuje na modol zaplonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 tak wlasnie jest,dzieki Adam ,wszystko wskazuje na modol zaplonupanowie pomocy,to chyba nie modol,zmienilem na nowy,posprawdzalem wszystko nie moge dac rady,moze ktos...........mial podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Ja miałem, a przyczyną były złe przewody tz. były silikony a po założeniu z drutem było już ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirus Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 posprawdzalem ,wszystko zmienilem na nowy modul zaplonu ,instalacje elektr,cewki,fajk,swiece,stacyjke ,i nic,moze ten model ma imobilaizer juz sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.