micek Opublikowano 8 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2004 też bym prosił o fotki na [email protected] PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Przedstawiam motyw jak zrobić awaryjne w MZ ETZ 150, 250, 251!!!!!!Trzeba tylko zakupić przerywacz świateł awaryjnych od malucha (koszt przerywacza jakieś 3 zł na auto złomie), trochę przewodów miedzianych, wyłącznik (2zł), oraz wtyki konektorowe>> Koszt nie powinien przekroczyć 10zł!!!!! Chyba ze ktoś chce przerywacz elektroniczny. Przerywacz zamontowałem na ramie pod siedzeniem bo tylko tam się mieścił według mnie (Dołączę fotki) Podłączenie jest na schemacie- jest tylko taki myk że trzeba jeden kabel LVF3 odizolować żeby przylutować do niego kabel od przerywacza. Przełącznik zamontowałem sobie na kierownicy po prawej stronie obok ssania. Proponuje wymienić bezpieczniki z 16A na 25A, bo to jednak jest trochę obciążenie. Instalacja jest sprawdzona na MZ ETZ 251 z akumulatorem 5,3 Ah KOYO. Działa bez zarzutu. W razie pytań chętnie odpowiem. Pozdrawiam!!! Łukasz - Elektryk w trakcie naukiW razie niejasności prosze sie sugerowac oryginalym scheamtem a w razie czego pisac. Posteram sie jeszcze o foto!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Jak te kontrolki rozładowania działają to nie mam zielonego pojęcia, bo widziałem je w Virago 535, kumpel sobie zrobił. Łukasz Kozik, widze ze masz niezły tuning etki, kumpel też robił polerke kanałów i zamontował świece lotniczą, z samolotu?? czy coś takiego, jego etka szła około 155km/h , sprawdzali jak sie ścigała z Suzuki GSX-R 750 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Heh........Ciekawie to musi wygladc TA Etka!!!! :roll: Tylko tew przeróbki silnika :? Wydaje mi sie ze dlugo na nim nie pojezudzisz no ale jak ktos woli sie popisac V-maxem w Etce niz se spokojnie smigac :| :| :| No nie wiem Róbta co chceta ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ-MuszKieTeR Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Łukasz ... ja tez bym poprosil o fotki ... i ewentualne info o tym podwyzszonym tyle ... bo tez mi sie marzy wyzsza dupka ;) ... [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Witam. To co robie w swoim moto nie bedzie mialo negatywnego wplywu na trwalosc silnika. Rezygnuje z planowania glowicy, nie ma sensu. Po takich przerobkach i tak powinno pojsc kilka km wiecej i moment powinien sie zwiekszyc. Co do zawieszenia z tylu. Mozna kupic SWIETNE zwieszenie w sklepie w Toruniu (mozna namiar na forum znalesc). Poczatkowo balem sie ze bedzie slabe... made in czechoslowacja. Teraz jak na tym pojezdzilem to okazalo sie ze jest super. Jest ono wyzsze... o jakies 2 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Ja równierz prosze o fotki twojej maszyny : [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 M@łpa a ty masz może zdjęcia swojej ETZ 150? Jesli masz to mi wyślij (jeśli chcesz oczywiście). [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.ph...t=niej+sadzicie to jest moja maszyna tylko ona juz tak nie wyglada pozdro@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 lajcik :buttrock: coć moja tez Gites:) wnet fotki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZrider Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Ja sobie dzisiaj zamontowałem [shadow=yellow:72f3077b55]elektroniczny przerywacz kierunkowskazów :flesje: [/shadow:72f3077b55]za namowami kolegów z wypraw motocyklowych. Chodzi o niebo lepiej od oryginalnego, nawet na kiepskim akumulatorze i równo miga. Kupiłem od malucha za 16 zł, nawet na gwarancji :smile2: Jak ktoś chce to mam kilka wynalazków opisanych na mojej stronie, np: 1. Dział techniczny2. Ogólne rady dotyczące naprawy / zastosowania patentu3. Kilka rad dotyczących napraw w trasie4. Najczęstsza awaria w trasie - nagłe wyłączenie silnika5. Uszczelnianie NRDowskiej pompki hamulcowej :flesje: 6. Pompa hamulcowa od “Japońca” :) 7. Skrzynka na bezpieczniki samochodowe8. Elektroniczny przerywacz kierunkowskazów :) 9. Gumowe podkładki pod śrubki10. Nowy kabel wysokiego napięcia11. Wymiana uszczelek silnika12. Samodzielne wykonanie uszczelek13. Porządne śrubki mocujące pokrywę sprzęgła14. Zapalniczka samochowodwa w MZtce :) - [glow=red:72f3077b55]mój najukochańszy wynalazek [/glow:72f3077b55]8) :mrgreen: 15. Elektroniczny regulator alternatora16. Jak odróżnić cylinder modelu ETZ 250 i 251 i TS 250/1 ?17. Wymienialność części pomiędzy modelami ETZ i TS 250/118. Jak z grubsza ocenić czy teleskopy są proste ? Teraz kombinuję termometr i wskaźnik paliwa.Jak ktoś ma takie wynalazki i byłby skłonny się podzielić to proszę o podsunięcie pomysłu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 kurcze, a ja lubię oglądać motory, w ktorych ktos pogrzebał...diody i inne nie wywołują we mnie wstrętu - oznaczają dla mnie, ze ktos ma pasję, zainteresowania, zdolności...jeżeli jemu nie przeszkadza choinka, to co się mam czepiać?-ja na przykład nienawidzę, NIENAWIDZĘ!!!! naklejek...z olbrzymią przyjemnościa pozbylbym się KAŻDEJ naklejki z mojego motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 20 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 termometr ja mam zrobiony u siebie, teraz nie mam kliszy zeby zrobic zdjecia, na emaila wysle ci schemat jak go tylko znajde na dysku. masz tu link sciagniesz sobie ten plik http://www.elektroda.net/download/dwpl.php...emperatury.djvu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 MZ rajder wytłumasz dokładnie jaki kabelek gdzie podłąvczyć bo masz zapalniczkę w MZ a ile to ciagnie nie padnie mi akumulatorek? jestem ciekawy tego :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZrider Opublikowano 21 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2004 A więc Krzych ja sobie odpalam ćmika na postoju 8) - to trwa 10 sekund i nie zauważyłem rozładowania akumulatora, ani zmiany jego naładowania- za krótki czas. Czasem używam ładowarki do komórki (jak jadę gdzies dalej) podłączając ją do gniazda zapalniczki, ale robię to w czasie jazdy, więc równiez bez problemu. A myślę, że w czasie postoju to akumulator tez dałby radę. Super wynalazek :D szczególnie przydatny jak ci siądzie komóra w potrzebnej sytuacji :D A podłączony jest bezpośrednio do skrzynki bezpieczników. Ale można tez podłączyć do lampy przedniej i np. będzie działac tylko jak włączysz zapłon w stacyjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.