PROC Opublikowano 29 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2003 Ja w swojej ETZ 250 miałem dużo polerki, migacze w chromie i nic więcej a i jeszcze szersze opony 3.25 z przodu i 120 z tyłu :D Sprzedałem ją rok temu i teraz coś mnie tęsknota ciśnie, chyba znowu kupie sobie Etunie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 30 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 Ja mam zmienione:-zroofka z przodu halogenowa ze stara oprawka 100watoof :D:D:D mozna kogos lutowac na trasie :D-akumulator 10ah-plaskie bezpieczniki-amorki troszq dluzsze,czeskie,bo oryginalne sa bardzo drogie -zmienione kierunki, tzn od 251 z ciemnymi szkielkami(kupione, nie agrotuning:)) Listre planowanych przerobek zachowam dla siebie, jak qpie inne moto to moze zdradze :Dczerwona 250 86r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 30 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2003 aha...zapomnialem o liczniq rowerowym, przydatny, ma wiele funkcji i niewiele kosztuje, aha przy kupnie nalezy zwrocic uwage na mozliwosc regulaci(kalibracji do rozmiaru danego kola) i na v-max tego licznika, bo niektore sa np tylko do 100km/h , moj rozkrecilem do 260:D:D:D:D:D hehe ale przy pomocy wiatraka....jeden z moich super pomyslow,a mianowicie zamocowalem wyzej wymieniony licznik to wiatraka :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 Zapomniałem o jednej zaj... ważnej sprawie. W swojej MZ wywaliłem aluminiowe mocowania silnikia (same się wywaliły bo jedno pękło :D ) Na stalowe chromowane.Silnik był prosto w ramie i sie nie przestawiał. Troche mnie denerwuje to że w sklepach są lipne uchwyty które po pierwszym ruszeniu są już krzywe, i trzeba samemu dorabiać nowe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 Hmm a mnie ciekawi tarczowy hamulec w tylnim kole, fabrycznie to chyba w zadnych etkach nie robili bebnowych z tylu jak mniemam, ale moge sie mylic. Oczywiscie tylko jedna tarcza z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 31 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2003 ja uwazam ze tarcza z tylu w mz jest zbedna....ja nieuzywam wogole tylnego hamoolca,a beben i tak jest dostatecznie wystarczajacy, no ale jak ktos chce miec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 tarcza z tyłu jest zbędna, dzisiaj przykladowo na asfalcie zapiszczalem tylem ( nie celowo - nawet nie mocno wcisnalem. ), dodam że beben ma zrobione ponad 24 tys km. wiadomo jak ktos chce dla wygladu to czemu nie , ale nie specjalnie to wyglada w MZ. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 Hmm skoro tak mówicie, zresztą z tyłu ciężko zamontować taki hamulec, kupa roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 MZ nie jest ciężkim motocyklem i bembew jest wystarczający. Oczywiście pod warunkiem że szczęki mają dobre okładziny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Witam ! zamiast taczy z tylu moim zdaniem lepiej dorzuci druga do przodu oczwiĂ°cie dzialajaca a nie dla picu . pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Hey! Co do tarczy z tyłu też się zgadzam że jest niepotrzebnam tymbardziej w 150, bęben wystacza w 100% może napiszecie o wskaźniku poziomu paliwa, co? :D Viper i Tobik go mają jak pamiętam... chyba PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 silnik:zmiany czasow otwarcia okien ala sportowy wydech-male modyfikacje....elektryka:elektroniczny przerywaczelektroniczny regulatornabudowalem, przy pomocy mojego starego, prostownik na alternator-ma wielkosc 2/3 pudelka zapalekelektroniczny zaplon-zaplon od mz+cewka vw golf 3inne:biale cyferblaty-dzieki VIPER!mini kierunkowskazy-ala carboin zauwazylem zapozno :Dprzedni i tylnu blotnikpaski na tarczy chm.te takie inne lusterkaw planach:nowa przednia felga a moze i tylna najlepiej stalowenowe opony-soft enduropomalowanie ramyklocki EBCtwardzsze sprezyny w widelcukierowniaca enduronowe manetkiOBY BOG DAL!!!!!!a na razie to musze rozbebeszyc silnik bo niestety lozyska na skrzyni zaczynaja chalasowac ia pozatym zobacze czy od tych 8000 rpm cos jeszcze nie grzechocze Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Ja raczej estetą nie jestem i w sumie to zależy mi przede wszystkim na tym, żeby maszyna jak najlepiej jeździła, tak wiec w żadne wizualne przeróbki się prawie nie bawiłem:- nowe felgi przód i tył, przednia od japońca - szersza oponka z przodu- takie inne lusterka - nowe wnętrzności silnika (to akurat z konieczności - remont :D)- zębatka 21 - dobra do turystyki, poza tym z góry obraca spokojnie licznik o 360 stopni :twisted: - węgierski tłumik (standard - działa jak orginalny, tylko nieco głośniejszy)- elektroniczny regulator napięcia i nówka alternator (stary się spalił na mechanicznym regulatorze :D )I jeszcze dużo, dużo elementów wymienionych przy okazji remontu generalnego maj/czerwiec/lipiec tego roku. W planach na zimę mam remont przedniego zawieszenia i może kilka innych drobiazgów, zależnie od tego jak będzie z kasą, oraz czy nie zdecyduję się na sprzedaż maszyny na wiosnę.A co do tylnego hamulca tarczowego: zupełnie się zgadzam, że to raczej zbędny bajer. Po pierwsze hamulcem bębnowym bez problemu blokuję tylne koło, nawet przy jeździe z pasażerem, po drugie dochodzą wtedy wszystkie problemy związane z hydrauliką (jeżeli ktoś kiedyś męczył się z nieszczelną pompą to wie o co chodzi...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 "nowa przednia felga a moze i tylna najlepiej stalowe""kierowniaca enduro" Felgi im lzejsze,tym lepsze, kiedys myslalem zeby przelozyc od jawy,bo maja lepszy polysk,ale aluminiowe sa lepsze... kierownica....ja bym zmienil na takie podzielone >lewa i prawa,osobno przykrecane do lag.....a do pelni szczescia wymontowac glowne podnozki, dzwignie od znimany biegow odworcic o 180stopni , nogi miec caly czas na tylnych podnozkach i bedzie git,trzeba bedzie sie tylko przyzwyczaicz do biegow...tzn...>jedynka do gory, a resza w dol....a dla chetnych to niech mysla nad dzwignia hamulca tylnego ....efektem tej calej przerobki bedzie bardziej dynamiczna...a co za tym idzie aerodynamiczna pozycja kierowcy....minusem tego bedzie...ze zadnej panny na przejazdzke niezabierzesz :D:D:D:D:D:D heheh...aha przy takiej pozycji kierowcy wymagane musza byc:lagi zalane niecieknace i idealnie wycentrowane kolo przednie....kiedys probowalem cos krecic z kiereownica i podnozkami...ale w szybkich zakretach przy nienajlepszej nawierzchni moja eta zle sie prowadzila....powodem bylo nienajprostrze kolo przednie..ale na trasie az chcialo sie depnac....super sie latalo wtedy...ale mi juz sie niechce...niech teraz moto wyglada na normalne...bo moze ja sprzedam.....ale moze wy cos pokabinujecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Coz, wszyscy sie chwalą to ja tez sie pochwale.U siebie w MZ ETZ 250 mam:1.Szeroką tylnią opone, o wiele szerszą niż normalnie.2.Poniesiona rura wydechowa, wygląda jak ala enduro.3.Miernik temperatury.4.Miernik paliwa.5.Nowe panele na wszystkich 4 wskaźnikach, zrobione z jakiegoś tam materiału fajnego.6.Wszystkie wskaźniki podświetlane na niebiesko - zawalasty efekt w nocy.7.Na obrotomierzu około 10 różnych diod sygnalizujących czy np. są migacze włączone.8.Oprócz normalnego klasksonu - sygnał policyjny.9.Pstryczek który sprawia ze kierunkowskazy są cały czas włączone.10.Pstryczek dzięki któremu świecą małe niebieskie diody w migaczach.11.Pstryczek, który blokuje zapłon.12.Czujnik czy tylnia nóżka jest wyciągnięta.13.Sakwa.14.Tarczówka z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.