piotrek2345 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 http://moto.allegro.pl/item265592703_ktm_lc2_1998_rok.html Witam interesuje mnei ten motor tylko mam pare pytan ten silnik jest taki sam jaki ma yamaha dt 125 ?? mzoe miał ktos stycznsoc z takim motorem i moze opisac czy warto sie w to pchac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 silnik jest taki sam jak w DT. Zreszta polowa czesci jest z dt.Mozna nawet powiedziec ze to DT tylko w plastikach KTM.Mysle ze sie oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Taki sam to on do końca nie jest, bo ma nikasyl i zupełnie inny gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a dt 125r nie ma nikasilu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Miałem lc2 jakiś czas temu i z dt łączy go silnik natomiast zawiecha jest juz inna (lepsza) moto w łagodnym terenie jeżdzi się fajnie ale już po cięższym nie pośmigasz (masa moto ok 120kg bez dupereli typu tylna lampa kierunki bagażnik ) no i brak kopki jak rozrusznik wysiądzie to tylko na pych :icon_mrgreen: zablokowane moto ma 15koni ale można je odblokować (patrz: wyszukiwarka dt odblokowywanie). jeżeli chodzi o częsci to jest dobry dostęp i jeżeli moto nie jest skatowane to może ci przysporzyć wiele przyjemności z jazdy...LC2 KTM to było moje pierwsze endurko więc darze je pewnym sentymentem. :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 A łatwo da sie tym nauczyc jezdzic na gumie :notworthy: ? bo kmxa tylko lekko poderwe i juz mozna jechac ile sie chce a nie wiem jak taki lc2 sie zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 żeby na gumę postawić to moto jest ciężko, wina środka ciężkości ale po odblokowaniu myśle że bez problemu szedłby na gumie (chociaż może to była moja wina masa moto ok 120kg+moje 90kg :) )Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 A ciezko jest odblokowac ten motor duzo z tym zabawy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Piotrek, tak jak DT! Bylo juz napisane ze te same blokady. A co do odblokowania dt to juz bylo i trzeba poszukac. Znajomy cos takiego kiedys sciagnal;) Moze zawieszenie lepsze od DT ale jeszcze nie upside-down. Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 (edytowane) Że co? Ciężko postawić na kapcia? Czarczi miał taką LC2 to potrafilem do 3 biegu na kapetku jechać. A mimo że Czarczi do chudych ludzi nie należy to dawało to rade pod nim. Musze powiedzieć że jeździ się tym dużo lepiej niż DT, zawieszenie przede wszystkim jest lepsze. Edytowane 9 Listopada 2007 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Byłem dzisiaj ogladac tego ktma i kurde motor zajebisty w dobrym stanie tylko jeden minus raczej nei da sie jzu tego motoru zarejestrowac bo gostek jak sprowadzil ten motor 2 latat temu to podpisał umowe z włochem ma tlyko brif nei ma potwierdzenia wyrejestrowania motoru i jesli chciałbym zarejestrowac ten motor to udupiłby mnei urzad raz za to ze pojazd 2 lata nie mial zaplaconego Oc 2 ze gostek mowił ze trzeba podrabaic podpis włocha itp ja sie w cos takiego nei bede bawił a szkoda bo fajny motor :/ Dawałem gostkowi ukłąd ze on zarejestruje motor wtedy od neigo kupie to cos zacza pieprzyc ze wyjezdza z kraju i kolodupy krecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 ktm lc2 125 to bylo moje pierwsze enduroko , bylo praktycznie odblokowane tylko zawor yvps mialem ciagle zamkienty i dawalo rade bez problemu jak otworzylem zawor to bylem w szoku ile mocy dostal , naprawde fajny sprzet my z kumplami nawet na nim niewielkie skoki wykonywalismy i dawal sobie rade duzo lepiej niz dt , bardzo dobrze sie trzymal drogi i naprawde na tym motorku da sie nauczyc fajnie jezdzic jestem tego doskonalym przykladem bo odrazu po lc2 125 kupilem sx 520 z 2002 r i w godzinke opanowalem go na tyle ze bezproblemowo nim jezdzilem np na podjazdach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.