Skocz do zawartości

Regulacja zaworów w enduro ...


Dc-Lx-Vi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :!:

 

Mam pytanie.

Jak to jest z regulacją zaworów w endurakach (mam na myśli głównie te o bardziej wyczynowym charakterze) :?:

Tzn wg tego co czytałem w necie i nie tylko to trzeba w tych nowocześniejszych modelach regulować zawory co 1'000 km, np. w KTM 450 EXC Racing i Yamaha WR 450 F z tymże podobno w KTM regulacja zaworów jest banalnie prosta, bo za pomocą śrub, ale trzeba regulować, natomiast w WR'ce zawory są w technice płytkowej i same się regulują (1 wersja) lub trzeba co te 1'000 km oddać dio serwisu na regulację za 400 PLN (2 wersja)...

 

No i chodzi mi o to jak to w końcu z tym jest :?:

Ja będę kupował raczej starszego sprzęta (rocznik '89-'94) ale nie sądze aby technika była wtedy zupełnie inna... Czy będę mógł sam regulować zawory :?: Czy też będę musiał oddawać moto do serwisu gdzie mi słono policzą :?

Jak ma się sprawa w różnych modelach :?: Co ile trzeba było regulować zawory w tych starszych modelach (mam na myśli głównie te z podpisu :wink: ) :?:

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc :( :wink:

 

POZDRAWIAM :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tzn z tą regulacją co 1000 km to fakt. Nie wiem, jak w WR 450, ale w KTM 400 po jakiś 1000-1500 km zawory są już tak ściśnięte, że naprawdę nadają się do regulacji.

W renomowanym serwisie taka regulacja kosztuje 50 zł (głownie z powodu konieczności rozmontowania motocykla, spuszczenia płuny z chłodnic itd).

Ja sam nie potrafię tego zrobić, chociaż to podobno banalnie proste, i mimo wszystko oddaję motocykl swoim mechanikom.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn z tą regulacją co 1000 km to fakt. Nie wiem' date=' jak w WR 450, ale w KTM 400 po jakiś 1000-1500 km zawory są już tak ściśnięte, że naprawdę nadają się do regulacji.

W renomowanym serwisie taka regulacja kosztuje 50 zł (głownie z powodu konieczności rozmontowania motocykla, spuszczenia płuny z chłodnic itd).

Ja sam nie potrafię tego zrobić, chociaż to podobno banalnie proste, i mimo wszystko oddaję motocykl swoim mechanikom.

pzdr[/quote']

 

Jeszcze 50zł przeboleję jakoś, ale jak przeczytałem w necie 400zł to myślałem, że źle widzę... Z tymże podbno stąd taka cena, że WR ma zawory w jakiejśtam technice płytkowej i bez fachowca nic nie ruszysz :?

 

Zresztą jak kupię wreszcie moto to się zobaczy :wink:

Poprubóję sam, a jak coś mi nie będzie chciało wyjść to do ASO :(

Pożyję i zobaczę :wink:

 

POZDRAWIAM :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...