Dc-Lx-Vi Opublikowano 20 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2003 Witam :!: Mam pytanie.Jak to jest z regulacją zaworów w endurakach (mam na myśli głównie te o bardziej wyczynowym charakterze) :?:Tzn wg tego co czytałem w necie i nie tylko to trzeba w tych nowocześniejszych modelach regulować zawory co 1'000 km, np. w KTM 450 EXC Racing i Yamaha WR 450 F z tymże podobno w KTM regulacja zaworów jest banalnie prosta, bo za pomocą śrub, ale trzeba regulować, natomiast w WR'ce zawory są w technice płytkowej i same się regulują (1 wersja) lub trzeba co te 1'000 km oddać dio serwisu na regulację za 400 PLN (2 wersja)... No i chodzi mi o to jak to w końcu z tym jest :?: Ja będę kupował raczej starszego sprzęta (rocznik '89-'94) ale nie sądze aby technika była wtedy zupełnie inna... Czy będę mógł sam regulować zawory :?: Czy też będę musiał oddawać moto do serwisu gdzie mi słono policzą :? Jak ma się sprawa w różnych modelach :?: Co ile trzeba było regulować zawory w tych starszych modelach (mam na myśli głównie te z podpisu :wink: ) :?: Z góry dzięki za wszelką pomoc :( :wink: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 21 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 czeNo wydaje mi sie, ze sobie poradzisz za ta regulacja sam bo 400 zł to kosmos jak na uzywana maszyne.Tylko skołuj skąś warosci luzu zaworowego.A jesli kupisz tą wr-ke drugą to ona ma automatyczne kasowanie luzówPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Października 2003 Tzn z tą regulacją co 1000 km to fakt. Nie wiem, jak w WR 450, ale w KTM 400 po jakiś 1000-1500 km zawory są już tak ściśnięte, że naprawdę nadają się do regulacji. W renomowanym serwisie taka regulacja kosztuje 50 zł (głownie z powodu konieczności rozmontowania motocykla, spuszczenia płuny z chłodnic itd). Ja sam nie potrafię tego zrobić, chociaż to podobno banalnie proste, i mimo wszystko oddaję motocykl swoim mechanikom. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 22 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 Tzn z tą regulacją co 1000 km to fakt. Nie wiem' date=' jak w WR 450, ale w KTM 400 po jakiś 1000-1500 km zawory są już tak ściśnięte, że naprawdę nadają się do regulacji. W renomowanym serwisie taka regulacja kosztuje 50 zł (głownie z powodu konieczności rozmontowania motocykla, spuszczenia płuny z chłodnic itd). Ja sam nie potrafię tego zrobić, chociaż to podobno banalnie proste, i mimo wszystko oddaję motocykl swoim mechanikom. pzdr[/quote'] Jeszcze 50zł przeboleję jakoś, ale jak przeczytałem w necie 400zł to myślałem, że źle widzę... Z tymże podbno stąd taka cena, że WR ma zawory w jakiejśtam technice płytkowej i bez fachowca nic nie ruszysz :? Zresztą jak kupię wreszcie moto to się zobaczy :wink: Poprubóję sam, a jak coś mi nie będzie chciało wyjść to do ASO :( Pożyję i zobaczę :wink: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.