oli Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 MOTOREK MAM OD 2 MIESIECY.JESTEM ZUPELNIE ZIELONA JESLI CHODZI O MECHANIKE,ALE MOZE KTOS Z WAS WIE JAKIM CUDEM TA BENZYNA W SILNIKU?NIC NIE ZROBILAM,PRZEKRECILAM TYLKO KRANIK Z REZERWY NA ON I RANO NIESPODZIANKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 sprecyzuj gdzize benzyna w silniku ??skrzynia, cylinder, czy gdzie indziej ??i jaki motocyklk chodzi, czy to ER 5 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 nie wiem czy ER5 ma podcisnieniowe gazniki czy nie, nie znam sie na mechanice, ale ogolnie albo kranik nie trzyma albo gazniki - tak czy siak nie odpalaj moto, serwis - najlepiej z kims kto sie zna albo do zaufanego mechaniora zeby Cie strasznie w koszta nie zapedzil, mialem to samo - 12 litrow (4 oleju i okolo 8 benzyny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 A mnie to się wydawało że benzyna się przyda żeby odpalić moto :) Primo, doprecyzuj zapytani.Secundo, owszem można o tym pogadać przy piwie, ale akurat na forum mamy inny dział. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 dzieki za dobra rade.nie odpalam.gazniki byly czyszczone 3 tyg temu,wiec mam nadzieje ze to kranik.pozdrawiam przepraszam,poprawie sie.jeszcze sie nie odnalazlam na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...