Fazerman Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 WitajcieChciałbym uzyskac informacje o kompresji w XR 400 ale takim empirycznym odczuciu jej. Jeśli kopie XR bez użycia dekompresatora czy to świadczy o słabej kompresji?Dodam ze moto ma przebieg 11tyś, rocznik to 98, odpala dobrze, moc nie mam porównania ale jest chyba normalna, nie ma spalania oleju ani dymienia.Drugie moje pytanie to jakie sa koszty cześci a jakie robocizny przy wymianie na Wiseco lub inny zestaw zwiekszajacy kompresje.Co w ogóle sądzicie o nadwymiarowych tlokach do XR 400?Byłbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytaniaPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 WitajcieChciałbym uzyskac informacje o kompresji w XR 400 ale takim empirycznym odczuciu jej. Jeśli kopie XR bez użycia dekompresatora czy to świadczy o słabej kompresji?Dodam ze moto ma przebieg 11tyś, rocznik to 98, odpala dobrze, moc nie mam porównania ale jest chyba normalna, nie ma spalania oleju ani dymienia.Drugie moje pytanie to jakie sa koszty cześci a jakie robocizny przy wymianie na Wiseco lub inny zestaw zwiekszajacy kompresje.Co w ogóle sądzicie o nadwymiarowych tlokach do XR 400?Byłbym bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytaniaPozdrawiam Cześć! Z tego co piszesz to masz problemy ze sprenzaniem a nie z kompresja. Jesli kopiesz XR na zimno z wyłaczonym dekompresatorem, to jest juz zle, np. u mnie swiezo po remoncie mogłem stawać sobie na kopce a ona nie zeszła... Tłok wiseco nic tu nie pomoze, należy zabrać sie do 1) sprawdzenia czy zawór sie nie podparł, czyli czy zawory maja wlasciwe luzy 2) Jeśli to nie pomoze to czeka cie rozbiurka głowicy i jej docieranie lub remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Lucass, ty masz xr 600, a to ma dużo większą kompresję niż 400 i dlatego tak ciężko ci kopnąć. W 400 spokojnie da rade bez dekompresatora kopać, także spokojnie. Ja przy xr 400 bym sie nie bawił w jakies kity, bo i tak za dużo tej mocy nie zyszkasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerman Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 600ki tez mialem i tam kompresja byla o wiele wieksza dla tego zadalem komkretne pytanie do ludzi ktorzy znaja/maja XR 400.za jakis czas bede musial zmierzyc sprezanie to bedzie najbardziej miarodajneTak czy inaczej dzieki za wasze odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 A XR400 nie ma przypadkiem wbudowanego automatycznego dekompresatora ?Plus ten drugi manualny, uruchamiany dźwigienką na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerman Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 A XR400 nie ma przypadkiem wbudowanego automatycznego dekompresatora ?Plus ten drugi manualny, uruchamiany dźwigienką na kierownicy. Tak ale z tego co ja wiem to XR600 tez taki posiada :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam wszystkich.Jako miesięczny już użytkownik XR 400 zdążyłem upewnić się że automatyczny dekompresator jest w silniku wbudowany. Jest jednak pewne że nawet przy nominalnej kompresji w xr 400 niema problemu z kopnięciem startera(inna sprawa że ja ważę 120kg, ale wiem że ludzie o połowe lżejsi radzą sobie bez problemu) Tak apropos tuningu XRy- ma ktoś może jakieś doświadczenia z filterkami K&N w offroadach? Powiedzmy sobie szczerze że na fajerwerki to ja nie liczę, ale może ma to jakiś sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerman Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 .... wiem że ludzie o połowe lżejsi radzą sobie bez problemu) Tak apropos tuningu XRy- ma ktoś może jakieś doświadczenia z filterkami K&N w offroadach? Powiedzmy sobie szczerze że na fajerwerki to ja nie liczę, ale może ma to jakiś sens? Witajcie ;]po pewnym okresie posiadania xr 400 przekonalem sie że moja jest 100% OK :crossy:tak jak kolega pisze latwo sie kopie... ja ważę 65kg i też daje rade.. a dawalem w sumie też z xr650 i KTM LC4. W sumie pewnie ta różnica mnie zaniepokoiła ale tak ma być. Co do Twojego pytania: ja mam filtr Twin Air i wydech Arow... nie mialem okazji zakladać seryjnego filtra i wydechu i nie mam porównania. Ale musze przyznać ze silnik wkręca sie dosyć ochoczo ;]Pozdro! :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.