Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jechales wersją S i wersją E???nie to nie pird...ol ze nie ma róznic,skoro mosz kumpla to podaj jakas cene za moto wUK....bo chyba nie bardzo masz pojecie o czym w ogóle mówisz....

jesli chodzi o zawodników to nawet grubosc "skarpet" na zawiasie ma znaczenie.....

od DT125 zaczynalem......

 

kolego do mnie prawisz? Wyraźnie napisałem,że żadną nie jeździłem i zapytałem czy wersja S jest ciężka tak jak mówią,więc nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawil sie kolejny problem. Otoz wystapily takie symptomy jakby nie bylo kompresji.

Wczesniej sprawdzalem luzy zaworowe. Krecilem kolkiem z wbitym biegiem zeby krzywki sie odpowiednio ustawily. SKrecilem reszte i dupa.

Dotykalem rowniez dzis dzwigni dekompresatora, czy mozliwe jest ze za mocno naciegnelem linke od deko i sa takie objawy ? RAz sprobowalme to popchnac na pych ale odpalic takiego sinkgla sammemu na pych to sztuka niesamowita.

Sprzet to DRZ E. Hilfe!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - odnośnie moich(i nie tylko) manualnych napinaczy łańcuszka rozrządu, bo już kilka osób zadawało mi to pytanie

Jak sama nazwa wskazuje jest to manualny, czytaj ręczny napinacz. Wymaga on okresowej regulacji, tzn naciągnięcia poprzez dokręcenie śruby. Jak często zależy to od jakości i obecnego stanu łańcuszka rozrządu. po zainstalowaniu u siebie nowego łańcuszka DID przez pól sezonu musiałem dociągać tylko raz, natomiast na starym mocno już rozciągniętym co kilka wypadów. Ustawia sie go "na ucho" czyli słuchając odgłosów pracującego silnika. po właściwym zainstalowaniu i ustawieniu napinacza spokojnie śmigamy swoim moto az usłyszymy odgłosy łańcuszka - grzechotanie(znane juz nam z momentu pierwszego ustawiania napinacza), wtedy należy dokręcić nieco naciągacz az odgłosy ucichną, jest to około 0,5-1 obrotu śrubą. oczywiście nie jest to tak ze jak tylko usłyszymy odgłosy łańcuszka i nie ustawimy, to nam padnie silnik. Spokojnie jeszcze byśmy długo jeździli, z tym ze odgłosy będą coraz wyraźniejsze. dlatego należy stosunkowo szybko go wyregulować np przed następną jazdą. jak często trzeba to robić to już wcześniej pisałem.

 

Jednak mimo tych pewnych niedogodności napinacza ręcznego główna jego zaletą jest to ze zabezpiecza on nam silnik przed katastrofa jaka może być spowodowana przez fabryczny naciągacz tj. jego cofniecie się i kolizje tłoka z zaworami (skutki wiadome). ponadto przedłuża żywotność łańcuszka i daje nam możliwość oceny jego stanu poprzez pomiar długości wystającej śruby, a znając wartość minimalną wiemy ile nam jeszcze "zostało łańcuszka".

to ode mnie tyle - pozdrawiam i zachecam: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=575289810 :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey, podobno koła od RGV 250 CBR 250, NSR 250 można upchać pod drz, wie ktoś coś więcej na ten temat? chcę mieć koła na zmianę, miałem mieć normalne sm ale nie wypaliło

 

 

ps. od gs 500 też pasują?

http://www.thumpertalk.com/forum/garage.ph...achmentid=56351

 

jeśli tak to dobra nowina bo te koła dosyć tanie są

Edytowane przez skalim1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

panowie czy to mozliwe zebym z silnika w 400 e spuscil ponad 1700 ml i nie mial pokazanego stanu oleju na bagnecie ??

 

Możliwe również że masz problemy z pompą olejowa (a dokładnie z jej sekcją osuszającą) i nie przepompowuje całego oleju z silnika do zbiornika w ramie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tu chyba chyba jest to ze caly olej splywa do silnika a nie wraca juz do ramy ??

macie jakies propozycje jak to sparawdzic gdzie i dlaczego to sie tak dzieje ???

bo uszczelka pod prawa strona silnika byla cala a srub juz nie dalo sie dokreci

a jak juz spuszczalem ten olej to mnie zaskoczylo ze az tyle go bylo spokojnie ponad 2 litry :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam prośbę... nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie kół cross'owych do mojej DRZki wersji S.

Mianowicie chodzi o wymiary, jakie powinny być, od czego mogą pasować? szukałem na allegro ale nie ma do DRZek ale są do innych i czy np te będą pasowały? http://www.moto.allegro.pl/item572877314_f..._napinacze.html

proszę o pomoc za co z góry dziękuję

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...