yogy Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 JA GENERALNIE TEZ W PIERDOLACH OD MOTORKA MAM BLOKADE KIEROWNICY NIE MIALEM POTRZEBY MONTOWANIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ja w swojej wersji "S" mam oryginalną blokade kierownicy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 JA GENERALNIE TEZ W PIERDOLACH OD MOTORKA MAM BLOKADE KIEROWNICY NIE MIALEM POTRZEBY MONTOWANIA montowania ?, moglbys zamiescic jakas fotke tej blokady kierownicy "do zamontowania" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Zauwazylme u siebie maly wyciek oleju spod kopki. Co to moze byc ? Drobiazg czy zapowiada sie grubsza robota ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Zauwazylme u siebie maly wyciek oleju spod kopki. Co to moze byc ? Drobiazg czy zapowiada sie grubsza robota ? Zapewne to jakiś drobiazg.. uszczelniacz lub oring :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 jechales wersją S i wersją E???nie to nie pird...ol ze nie ma róznic,skoro mosz kumpla to podaj jakas cene za moto wUK....bo chyba nie bardzo masz pojecie o czym w ogóle mówisz.... jesli chodzi o zawodników to nawet grubosc "skarpet" na zawiasie ma znaczenie..... od DT125 zaczynalem...... kolego do mnie prawisz? Wyraźnie napisałem,że żadną nie jeździłem i zapytałem czy wersja S jest ciężka tak jak mówią,więc nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Pojawil sie kolejny problem. Otoz wystapily takie symptomy jakby nie bylo kompresji. Wczesniej sprawdzalem luzy zaworowe. Krecilem kolkiem z wbitym biegiem zeby krzywki sie odpowiednio ustawily. SKrecilem reszte i dupa. Dotykalem rowniez dzis dzwigni dekompresatora, czy mozliwe jest ze za mocno naciegnelem linke od deko i sa takie objawy ? RAz sprobowalme to popchnac na pych ale odpalic takiego sinkgla sammemu na pych to sztuka niesamowita. Sprzet to DRZ E. Hilfe!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Koledzy - odnośnie moich(i nie tylko) manualnych napinaczy łańcuszka rozrządu, bo już kilka osób zadawało mi to pytanie Jak sama nazwa wskazuje jest to manualny, czytaj ręczny napinacz. Wymaga on okresowej regulacji, tzn naciągnięcia poprzez dokręcenie śruby. Jak często zależy to od jakości i obecnego stanu łańcuszka rozrządu. po zainstalowaniu u siebie nowego łańcuszka DID przez pól sezonu musiałem dociągać tylko raz, natomiast na starym mocno już rozciągniętym co kilka wypadów. Ustawia sie go "na ucho" czyli słuchając odgłosów pracującego silnika. po właściwym zainstalowaniu i ustawieniu napinacza spokojnie śmigamy swoim moto az usłyszymy odgłosy łańcuszka - grzechotanie(znane juz nam z momentu pierwszego ustawiania napinacza), wtedy należy dokręcić nieco naciągacz az odgłosy ucichną, jest to około 0,5-1 obrotu śrubą. oczywiście nie jest to tak ze jak tylko usłyszymy odgłosy łańcuszka i nie ustawimy, to nam padnie silnik. Spokojnie jeszcze byśmy długo jeździli, z tym ze odgłosy będą coraz wyraźniejsze. dlatego należy stosunkowo szybko go wyregulować np przed następną jazdą. jak często trzeba to robić to już wcześniej pisałem. Jednak mimo tych pewnych niedogodności napinacza ręcznego główna jego zaletą jest to ze zabezpiecza on nam silnik przed katastrofa jaka może być spowodowana przez fabryczny naciągacz tj. jego cofniecie się i kolizje tłoka z zaworami (skutki wiadome). ponadto przedłuża żywotność łańcuszka i daje nam możliwość oceny jego stanu poprzez pomiar długości wystającej śruby, a znając wartość minimalną wiemy ile nam jeszcze "zostało łańcuszka". to ode mnie tyle - pozdrawiam i zachecam: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=575289810 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 (edytowane) hey, podobno koła od RGV 250 CBR 250, NSR 250 można upchać pod drz, wie ktoś coś więcej na ten temat? chcę mieć koła na zmianę, miałem mieć normalne sm ale nie wypaliło ps. od gs 500 też pasują? http://www.thumpertalk.com/forum/garage.ph...achmentid=56351 jeśli tak to dobra nowina bo te koła dosyć tanie są Edytowane 15 Marca 2009 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Hello. Wlasnie kupilem ten manualny napinacz od Jeremiego. Zobaczymy zobaczymy jak to dziala! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 witam panowie czy to mozliwe zebym z silnika w 400 e spuscil ponad 1700 ml i nie mial pokazanego stanu oleju na bagnecie ?? juz mam fotki tej blokady wieczorkiem wrzuce je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 możliwe 1800 wchodzi z wymianą filtra przedziałka min/max na bagnecie to jakieś 100ml Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 witam panowie czy to mozliwe zebym z silnika w 400 e spuscil ponad 1700 ml i nie mial pokazanego stanu oleju na bagnecie ?? Możliwe również że masz problemy z pompą olejowa (a dokładnie z jej sekcją osuszającą) i nie przepompowuje całego oleju z silnika do zbiornika w ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 wlasnie tu chyba chyba jest to ze caly olej splywa do silnika a nie wraca juz do ramy ?? macie jakies propozycje jak to sparawdzic gdzie i dlaczego to sie tak dzieje ??? bo uszczelka pod prawa strona silnika byla cala a srub juz nie dalo sie dokreci a jak juz spuszczalem ten olej to mnie zaskoczylo ze az tyle go bylo spokojnie ponad 2 litry :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funt Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Witam. Mam prośbę... nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie kół cross'owych do mojej DRZki wersji S. Mianowicie chodzi o wymiary, jakie powinny być, od czego mogą pasować? szukałem na allegro ale nie ma do DRZek ale są do innych i czy np te będą pasowały? http://www.moto.allegro.pl/item572877314_f..._napinacze.html proszę o pomoc za co z góry dziękuję pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.