Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze jedno pytanie potrzebuję łańcuch napędowy do mojego DRZ 400S 2003 rok. W katalogu widnieje oznaczenie "520HOR112" lub opis katalogowy "520 łańcuch o-ring 112 ogniw" co oznacza to oznaczenie 520 ??? bo pewnie to "HOR" to jakieś tam oznaczenie katalogowe tego producenta czy cos mniej ważnego. Łańcuch jest firmy VAZ LTDA.

Czy można dobrać jakiś inny łańcuch z katalogu który będzie miał oznaczenie 520 oraz 112 ogniw ?

I który łańcuch jest lepszy O-RING czy Z-RING ???

Zębatki już zakupiłem takie jak idą tam oryginalnie (jeśli chodzi o ilość zębów).

pozdro

 

Czy byl by ktos chetny na akcesoryjny zbiornik do DRZ 400 S?

 

http://www.clarkemfg.com/cgi-bin/miva?Merc...ory_Code=suzuki

 

http://www.bikepics.com/pictures/1493924/

 

 

Zbiornik do drz z mojego źródła :) o nazwie katalogowej: "Zbiornik 16 L. SUZUKI DR 400Z 00/03 - black" cena około 900 zł, czas oczekiwania 3 dni.

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jurgen to masz tak jak ja to teraz dalsza czesc mojego pytania czy jesli przegonosz sprzet mocno prawie do odcinki na jakims biegu to pozniej nie masz problemu zbicia biegow ?? ja wlasnie mam czasami

bo jezeli nie to czy to moze byc kwestja sprzegla problemu zbicia biegu ??

a i tam na tej dzwigni jest tez taka blaszka czy ona tez mocno sie rusza ??

pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pilnować żeby były te same te 2 parametry 520 i 112 ogniw i można brać też jakieś inne niż ten katalogowy.... ? np mam coś takiego: "DID520112" opis: "łańcuch DID bez oringowy standardowy 520, 112 ogniw" za około 80 zł, bedzie grało ? :)

No a co do zbiornika to sprawdziłem tak z ciekawości i podałem:) też Wam się za chciało :) za te 900 zł to lepiej wahy kupić do tego zbiornika który jest :D No ale jeśli ktoś chętny to bardzo chętnie załatwie go :)

POZDRO

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jurgen to masz tak jak ja to teraz dalsza czesc mojego pytania czy jesli przegonosz sprzet mocno prawie do odcinki na jakims biegu to pozniej nie masz problemu zbicia biegow ??
nigdy mi sie nie przytrafilo

u mnie, jak sie silnik mocno nagrzeje (np w walce z wtopka) to luz ginie, daje sie wrzucic tylko bardzo delikatnie naciskajac dzwignie

 

bo jezeli nie to czy to moze byc kwestja sprzegla problemu zbicia biegu ??
watpie, biegi mozna przeciez zmieniac bez sprzegla

 

a i tam na tej dzwigni jest tez taka blaszka czy ona tez mocno sie rusza ??
jak dobrze pamietam, jest, z segierem, a skoro walek sie rusza to i ona, tyle samo :)

 

 

czyli pilnować żeby były te same te 2 parametry 520 i 112 ogniw i można brać też jakieś inne niż ten katalogowy.... ?
tak, wazne jest to 520, a ilosc ogniw moze sie zmienic jak zastosujesz inne zebatki

 

np mam coś takiego: "DID520112" opis: "łańcuch DID bez oringowy standardowy 520, 112 ogniw" za około 80 zł, bedzie grało ? :)
bedzie, nie wiem tylko jak dlugo :icon_twisted:

taki lancuch podobno nie lubi smarowania, bo jak do tego smaru wejdzie piach, a wejdzie bo nie ma oringow, to masz paste scierna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie czego się spodziewać za 80 zł....:)

 

szybkiej wymiany całego napędu :)

 

troszkę przesada wydawać 900 zł tylko po to żeby troche więcej km zrobić na jednym zbiorniku, za te pieniądze wolę wozić 5tkę na plecach ^^

Edytowane przez skalim1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom niby ta blaszka powinna sie ruszac tylko tyle co dzwignia ale u mnie rusza sie mocniej

to mi nie przeszkadza zbytnio bardziej dokucza mi to zbijanie biegu

kminie nad tym juz dosc dlugi czas i nie moge wpasc na rozwiazanie :banghead:

a czy biegigi czasem zmieniac bez sprzegl anie mozna tylko w gore bo w dul tylko chyba ze sprzeglem ?? nie wiem moze sie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jurgen to masz tak jak ja to teraz dalsza czesc mojego pytania czy jesli przegonosz sprzet mocno prawie do odcinki na jakims biegu to pozniej nie masz problemu zbicia biegow ?? ja wlasnie mam czasami

bo jezeli nie to czy to moze byc kwestja sprzegla problemu zbicia biegu ??

 

u mnie, jak sie silnik mocno nagrzeje (np w walce z wtopka) to luz ginie, daje sie wrzucic tylko bardzo delikatnie naciskajac dzwignie

 

Jedno i drugie zjawisko ma tą samą genezę czyli niedomaganie sprzęgła, tylko w tym drugim przypadku zjawisko to jest znacznie mniejsze i objawia się tylko trudnością w znalezieniu luzu z powodu konieczności mocniejszego naciśnięcia na dźwignię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz kolego napisac cos wiecej ? na czym dokladnie polega to niedomaganie

moje zjawisko, drugie, wymaga aptekarskiego naciskania na dzwignie, nie mocniejszego :)

Dopytam Cie bo może nie o to chodzi: Czy trudności ze znalezieniem luzu nie polegają przypadkiem na tym, że przy próbach jego znalezienia na przemian wchodzi albo 1 albo 2 i tak w kółko, trudno jest zatrzymać stopę w środkowym położeniu. Mówię o znalezieniu luzu na postoju, bo podczas jazdy to chyba nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...