bagins Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 pompka za dużo paliwa nie daje ??może zleweać pompa włąsnie :) co do gaźnika od EXC 520 przerabiałeś go tjs od strony filtra powietrza ??tzn średnie gumy bądź gaźnika ?? Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 ewidentnie przelewagaźnik załóż oryginalny, podepnij czujnik przepustnicyteraz upierdliwa rzecz, śrubę składu mieszanki wkręc na max i wykreć 1,5obrsprawdzaj reakcję jak się dobrze nagrzeje, inaczej nici z zabawy i nawet dobrze ustawiony będzie tak robił (najbardziej gdy jest dużo wilgoci)przy ok 1,8 obr powinno być już ok ssanie działa prawidłowo ? rurki przelewowe skróc tak żeby nie wypadały z chwytakaświeczkę daj zwykłąjak zaleje to masz szansę odpalenia po chwilowym kręceniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Taka sytuacja może jeszcze występować gdy ma się za nieskie wolne obroty, ale tu raczej są ok. Sprawdź jeszcze najbardziej podstawową rzecz, mianowicie czy nie masz kranika zapchanego. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazerFZR Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Dziękuje wszystkim za szybką odp. - Co do dawki paliwa to zdania są podzielone. Ktoś podpowiedział by pompkę przyśpieszenia ustawić tak by reagowała nawet na najmniejszy ruch manetki. Czyli mało paliwa? - Czemu zwykłą świeca? Wszyscy piszą że irydowe są zdecydowanie lepsze? - Gaźnik od EXC 520 W zasadzie taki sam poza drobnym gadżetem nawet sam nie wiem co to jest. Od strony filtra wystarczy przekręcić element od oryginalnego gaźnika i wszystko gra. W oryginale są z obu stron wloty właśnie do tego gadżetu, Zaślepiłem je i jest git. - Gaźnik faktycznie dziwnie reaguje na ssanie. - Co do regulacji dawki Paliwo – Powietrze to fabrycznie ustawiłem na 1,5 obrotu i po zmianie na ok. 2 nie widzę szczególnej różnicy. Juro będę regulował pompkę przyśpieszenia tak by reagowała na każdy ruch i może jeszcze tą regulacją Powietrze – Paliwo coś spróbuję . Jak ktoś ma jeszcze jakiś dobry pomysł to piszcie. Może ktoś zna odp. Co to za gadżet w oryginalnym gaźniku i do czego on jest dodam foto. Hmm jak tu dodać foto? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 11 ikonka od lewej :D przyspieszenie ma pracować od najmniejszego ruchu manetkinagłe "szarpnięcie" gazem powinno dawać natychmiastowy wzrost obrotów jest malutki kruczek w tympowolone otwieranie przepustnicy na jałowych może zdusić silnik Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazerFZR Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Chodziło mi dokładnie o dodanie foto a nie linku http://imageshack.us/photo/my-images/189/orgina.jpg/ Tu jest Foto tego gadżetu co jest w oryginale a w Gaźniku od KTM nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Właśnie stałem się posiadaczem drugiego motocykla w garażu i jest nim DRZ400sm :) Tak więc chciałbym się przywitać i zamierzam częściej odwiedzać te tematy ;P Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Właśnie stałem się posiadaczem drugiego motocykla w garażu i jest nim DRZ400sm :) Tak więc chciałbym się przywitać i zamierzam częściej odwiedzać te tematy ;P teraz zobaczysz, jak ścigacze są nudne :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dlatego wybór padł na supermoto, gdyż w dłuższej perspektywnie jest pozbycie się gixxera i pozostawienie tylko SM :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazerFZR Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam właśnie wróciłem z garażu. Po regulacji pompki przyśpieszenia tak aby po nawet naj mniejszym dodaniu gazu wtryskiwała paliwo. Mieszanka paliwo – powietrze na 1.9 obrotu. Odnotowałem sukces ;) Ale teraz powstał inny problem gdy naglę dam gazu po czym odpuszczę jest spory strzał w rurę. Coś takiego jak bym strzelał z zapłonu. I teraz powstaje pytanie czy czasem nie przesadziłem z tą regulacją? Gratuluje zakupu koledze od SM ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 zmniejsz ciutkępompkę czy mieszanka musisz sam sprawdzić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 ja bym zmniejszył pompkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Możecie mi zmierzyć średnice wentylatora na chłodnicy w DRZ.Razem z tą okrągłą obudową.Chciałbym go dopasować do innego enduro. Ten wentylator jest wyjątkowo odporny i dość wydajny.Nikomu na allegro, kto wystawia takowy nie chce się zmierzyć. Chcą sprzedać, a zero fatygi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Panowie co wami? Jakiś marazm zimowy was ogarnął.Kto zmierzy mi trn wetylator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 witam,czy ktos z forum zglebil temat usuniecie coast ericher'a z gaznika fcr w drz 400e? mam podobny problem do kolegi FazerFZR z poprzedniej strony, ale nie az tak powazny. tzn. po gwaltownym szarpnieciu manetki z wolnych obrotow silnik delikatnie dlawi sie i jakby zastanawia zanim da pelny ogien. czy coast enricher, a w zasadzie jego usuniecie moze rozwiazac problem. coast enricher to nazwa z forum thumpertalk. po polsku to chyba wzbogacacz mieszanki. zmniejsza doplym powietrza przy zamknietym gazie, o ile dobrze rozumiem. pzdr, blazej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.