Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-rozrusznik-swiatla-stan-bdb-i1878909151.html - bylem widzialem! ostrzegam, motor jest z roku 2000, we wczesniejszym ogloszeniu bylo napisane ze 2004 a teraz sprzedawca napisal 2003, cos stuka lekko w silniku, nadpalony jest tlumnik, akumulator..sprzedawca twierdzi ze kupiony byl wiosna, na pewno nie tego roku, nie byl w stanie odpalic motoru bez uzycia przewodow i auta, rowiniez byl kiepskim stanie wizualnym:P opony zużyte. Pisze to tylko dlatego ze ewidentnie sprzedawca klamie co do roku produkcji i stanu technicznego motoru, przejechalem 200km by wrocic wkurwionym do domu:P ostrzegam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robek_ck obawiam sie ze za taką cene jak ta cudu napewno nie kupisz. Ja w tym roku kupiłem s z 2003 roku za 9 tyś i uważam że to była naprawde dobra cena. Mój kumpel w tym roku puścił swoją tez z 2003 roku za 10tyś i to tez nie było dużo. Jak ja swoją kupowałem to za mniej niz 9 tyś naprawde nie było nic nawet na allegro/otomoto. Więc jak gość pisze ze z 2004 roku ma za 4900zł w "Suzuki DR-Z 400 w bdb stanie" to uważam że błazna z siebie robi a Ty dałeś sie nabrać - ja bym tam nie pojechał :) - chociaż łatwo sie mówi ale conajmniej by mnie to zastanowiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jak gość pisze ze z 2004 roku ma za 4900zł w "Suzuki DR-Z 400 w bdb stanie" to uważam że błazna z siebie robi a Ty dałeś sie nabrać - ja bym tam nie pojechał :)

 

wszystko na temat....chytry 2 razy traci...

sensowny drz to nadal wydatek koło 10tys (mowa o takim z papierami) więc jak ktoś szuka ,,okazji'' po 5 tys to szybciej wyda drugie 5 na paliwo niż kupi :D

 

dołóż albo pożycz 5 albo kup słabsze moto bo szkoda twojego czasu i pieniędzy też.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Na początek witam wszystkich, jestem świeżym posiadaczem DRZ 400S K3. :crossy: Jest to moje pierwsze moto, dopiero co zrobiłem prawo jazdy. Planowałem coś mniej hardkorowego na początek no ale pojawiła się okazja no i cóż było robić - wziąłęm :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

No a teraz problem: zjarał mi się prawdopodobnie regulator napięcia :sad: . Alternator działa - zmierzona oporność i napięcia zgadzają się z serwisówką. Napięcie także rośnie wraz z męczeniem manety. Napięcie niestety nie rośnie wraz z odkręceniem manety jeśli mierzymy bateryjkę - a co za tym idzie nie ma ładowania. Co do pomiarów samego regulatora to napięcia wychodzą w połowie dobre, w połowie złe, patrząc na tabelkę z serwisówki - tam gdzie powinno być 1,4-1,5 V to nie ma nic a reszta jest ok. Tak więc wnioskuję, że skopany jest regulator. Gruntowny przegląd kabli i złącz oraz psikanie preparatem w sprayu nic nie zmieniło.

 

Teraz pytania:

1. Czy faktycznie skopany jest regler czy są może jeszcze jakieś inne opcje?

2. Czy ma ktoś regler do sprzedania (w ludzkiej cenie...)?

3. Czy można ten regler zastąpić innym, np. od quada Suzi LTZ400 lub innego GNa? Te od LTZ400 są sporo tańsze...

4. Dlaczego tak lub dlaczego nie?

 

Proszę o wyrozumiałość dla świeżaka...

 

Ja tylko nabąknę dla potomnych bo sprawa została rozwiązana - problemem okazał się nie regler a kabelki/wtyczki/pierdółki. Po wymianie samego reglera efektu nie było żadnego - ładowania dalej brak. Po radach RafRaf-a i wertowaniu forów zrobiłem tzw. free-power-mod czyli puściłem dodatkowe kable bezpośrednio od reglera do aku, równolegle do oryginalnej instalacji moto - nic nie ucinałem/usuwałem. 5 min roboty i wszystko działa :icon_mrgreen:

Wychodzi na to, że mam teraz dwa dobre regulatory, także jakby ktoś chciał jeden to proszę pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, na moto w dobrym stanie 3ba wydać hajs i jest to nie podważalne, a jadać do nie niego nie oczekiwałem motoru w idealnym stanie, opisałem go nie dlatego ze stan tech był slaby, tylko dlatego ze ewidentnie chce kogoś ten koleś przekręcić i wtedy dopiero się ktoś ostro nadzieje jak kupi, a co do chytrości to nie o to chodzi, nie chcę wydać dużo hajsu na pierwszy motor w bdb stanie tylko po to żeby go porozbijać, bo nie oszukujmy się jeździć trzeba się nauczyć, a to się z tym wiąże. Potem będę myślał nad nowszym bądź nowym motorem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa :) trzeba było tam być :), filmik nie oddaje jaka ta skarpa stroma. Byłem tam pierwszy raz wiec i tak byłem obsrany :), mam zamiar tam wrócić to spróbuje wtedy zaatakowac te nieruszane fragmenty a było ich tam jeszcze wiele. Zapraszam jak ktoś z okolic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...