mumi7 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Napiszcie co to moze byc. Opisze cala sytuacje z moja DR-Z SM 2005 Kupilem wersje Kanadyjska z kranikiem podcisnieniowym i zostawilem ten kranik w pozycji Prime na jakas godzine(czyli paliwo lecialo swobodnie). Gdy odpalilem, po 2km zgasl, nie chcial odpalic (2km pchania z powrotem). W domu po kilkunastu probach odpalil i wszystko wydawalo sie byc ok. Pojezdzilem tak pare bakow. Pozniej zmienilem olej (wyplynelo z 2,5 do 3l). Bral olej, po kilku bakach znow wymienilem olej (wyczyscilem sitko przy ramie ktorego wczesniej nie wyjmowalem - byly opilki). I dalej bierze ten olej ( dolalem z 300 ml na 5-6 bakow). Bialego dymu nie widac. Co powinienem teraz zrobic ? a olej jak sprawdzasz kilka stron wcześniej 155-156 są instrukcje jak to robić bo skoro dolewasz olej bo bierze a później wypuszczasz wszystko to co wlałeś to czyli nie bierze tak???? Dobrze rozumiem???? takie moje jest zdanie!!!! Edytowane 3 Maja 2011 przez mumi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Wypuscilem olej zeby sprawdzic ile go faktycznie jest (pomyslalem ze cos z pompa oleju i nie pompuje do ramy). Sprawdzam zawsze 3 + 3 min (nawet ze stoperem zeby zawsze bylo tak samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 czym sugerujecie sie robiąc serwis w drz400e ?? licznikiem mth ?? ja mam licznik mth sendeca http://allegro.pl/licznik-motogodzin-sendec-kawasaki-zych-off-road-i1589403999.html w instrukcji pisze olej co 60mth zawory też, czyli jak ten licznik nabije 60mth to wtedy ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 czym sugerujecie sie robiąc serwis w drz400e ?? licznikiem mth ?? ja mam licznik mth sendeca http://allegro.pl/licznik-motogodzin-sendec-kawasaki-zych-off-road-i1589403999.html w instrukcji pisze olej co 60mth zawory też, czyli jak ten licznik nabije 60mth to wtedy ?? skoro jest tak napisane to tak jak będzie na nim 60.0 robisz zmianę chyba że prędzej minie rok od wymiany to wtedy też zaleca się zmianę najlepiej po zimowym postoju. tak mi mówił mech który mi moto naprawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheOne Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 czym sugerujecie sie robiąc serwis w drz400e ?? licznikiem mth ?? ja mam licznik mth sendeca http://allegro.pl/licznik-motogodzin-sendec-kawasaki-zych-off-road-i1589403999.html w instrukcji pisze olej co 60mth zawory też, czyli jak ten licznik nabije 60mth to wtedy ?? ja sugeruje sie intensywnoscia eksploatacji, wiem il km przejechałem i jak mocno orałem i kiedy nalezy jej sie serwis ;) co myslicie o tym sprzecie : http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-e-zarejestrowany-ubezp-i1597432119.html wydaje mi sie ze dupa jakos dziwnie nisko siedzi, moze na sprezynie jest tak ustawiony ? Cytuj www.bikersworld.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Witam,Jakie oponki polecacie do Ski by polatać po szosie? Nie chcę opon typowo supermoto, tylko takie bardziej "przejściowe". Żebym miał jakąkolwiek przyczepność na szutrówkach. Pytam, bo kupiłbym komplet używek i zobaczył jak się na takim czymś jeździ. Jak dotąd jeździłem wyłącznie na kostkach. Patrzę na allegro, ale nie chciałbym kupić oponki na tył, która jest oponą na przód do Hayabusy... No chyba, że tak można :) Edytowane 5 Maja 2011 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 co myslicie o tym sprzecie : http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-e-zarejestrowany-ubezp-i1597432119.html wydaje mi sie ze dupa jakos dziwnie nisko siedzi, moze na sprezynie jest tak ustawiony ?Jedyne co mogę powiedzieć że moto jest kilka miesięcy (z przerwami) na allegroszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jedyne co mogę powiedzieć że moto jest kilka miesięcy (z przerwami) na allegroszu mój też bardzo długo stał więc to go nie skreśla....mnie sie wydaje że jest wał na roczniku bo do 2002 miały pokrywy silnika w takim ciemnym kolorze (jak ten z ogłoszenia )a od 2002 już w jasnym i te w ciemnym miały wadliwy napinacz rozrządu ale głowy sobie nie dam uciąć :D Pytam, bo kupiłbym komplet używek i zobaczył jak się na takim czymś jeździ. ja w dt miałem jak ją kupiłem bridgestone trailwing i powiem tak:na suchym asfalcie prowadziły się ekstra, jak przyklejone, w zakrętach można było się prawie na kolano złożyć :D na prostej też rewelacyjne prowadzenie, wydaje mi się że niesamowicie żywotne opony....hamowanie też ekstra przyczepność więc nawet jak zablokowałeś koło to momentalnie zatrzymywała się w miejscu... na szutrze czy jakiejś piaszczystej drodze nie było źle, przód trochę uciekał na boki ale do ogarnięcia.... lipa kosmiczna była w głębokim kopnym piachu , błocie i śniegu dlatego je zmieniłem bo latałem głównie offroad... w błocie momentalnie sie zaklejały i robił się slick i dt80 stała w miejscu na każdym biegu, przód uciekał jak po lodzie zero skrętności.... w piachu podobnie stała w miejscu przód nie skręcał, na śniegu to była masakra przy 5km/h przód tak uciekał że gleba co 10m, na kostce tego nie było.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Może ktoś podać jakie jest prawidłowe ciśnienie azotu w amortyzatorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Może ktoś podać jakie jest prawidłowe ciśnienie azotu w amortyzatorze? Dla wersji E rocznik 2004 serwisówka podaje 900 kPa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Dla S będzie tyle samo? Czy jak tyle napompuje wybuchnie? =D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Mam pytanko o przełożenia - mam drz sm z kołami enduro - i pytanie czy ktoś zakładał zębatkę 13 zębów czy nie będzie za bardzo darło ślizgu na wahaczu? . Kupiłem DRZ sm z prawie nowym napędem 14/41 ale korci mnie pokombinować ale nie che przedłużać łańcuchaMi po przejechaniu jakiś 3 tys nie zdarł jakoś strasznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Szybkie pytanko. Co sądzicie o tych oponkach:http://allegro.pl/michelin-90-90-21-promocja-i1602890507.htmlhttp://allegro.pl/pirelli-150-70-18-promocja-i1602890506.html Nadadzą się do DRZ S? Chodzi mi głównie o tył - nie za szeroka? Kupuje jak najtaniej, bo chcę spróbować polatać po asfalcie. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mi po przejechaniu jakiś 3 tys nie zdarł jakoś strasznie .A co masz z tyłu - ile zębów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 SiemkaSprzedaje oryginalne kolanko od wersji E. Kolektor w cenie 250 zł oraz Crashpady tył + przód + dwie ośki za 299 złZdjęcia na maila[email protected]660 698 311Macias Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.