Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, czy kolanko wydechowe w Suzuki drz 400 E z 2007-08 ma średnice 40,1mm ?? Proszę o odpowiedź bo na zdjęciach drz E wygląda jak gdyby kolanko miało od wersji SM. Facet jednak twierdzi że kolanko ma średnicę 40,1 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taki problem. DRZ wersja E, po gwałtownym ruchu manetki dławi się i czasami gaśnie. Gaznik i filtr powietrza został wyczyszczony, ale problem jest cały czas, a nawet doszła taka rzecz, ze po przegazówce silnik nie schodzi od razu do wolnych obrotów tylko przez chwile utrzymują się wyzsze obroty i dopiero po paru sekundach schodzi do wolnych obrotót.

Z tego co widze w necie, wiele osob ma taki problem przy gazniku FCR.

Ponadto zauważyłem, ze na wyjętym gazniku przy kręceniu przepustnica paliwo "sika" ciągłym strumieniem, a nie tylko pojedyńczymi strzałami, tak jak na filmiku:

 

Wie ktoś o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie ma tak małą dawkę ustawioną na pompce.

Takie zatrzymywanie się przy schodzeniu z obrotów i dławienie się przy odkręcaniu manetki świadczy o zbyt ubogiej mieszance wolnych obrotów. Wyreguluj odpowiednio gaźnik i powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, dysza mieszanki jest troche za mało wykręcona.

A wiesz może jak ustawia się tą dawkę na pompce? Tam od mechanizmu przepustnicy (tam gdzie się mocuje linki gazu) odchodzi cięgno które porusza takim wodzikiem od tej pompki, i szczerze mówiąc nie widziałem tam możliwości regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie, dysza mieszanki jest troche za mało wykręcona.

A wiesz może jak ustawia się tą dawkę na pompce? Tam od mechanizmu przepustnicy (tam gdzie się mocuje linki gazu) odchodzi cięgno które porusza takim wodzikiem od tej pompki, i szczerze mówiąc nie widziałem tam możliwości regulacji.

 

Regulujesz tą śrubką ze sprężynką pomalowaną na zielono

 

bk03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam panów, zastanawiam się nad kupnem tuningowego modułu do drz z tej aukcji http://moto.allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-suzuki-drz-400-rmz-450-00-07-i1492375204.html , jak myślicie panowie jaka jest realna poprawa osiągów po zamontowaniu tego modułu. Dodam ,że wszystko mam seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz to zrób fotkę, z chęcią zobaczę jak to w drz jest rozwiązane

 

Tak to wyglada, sory za jakość foty.

 

12032011t.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ogólnie już problemów nie ma. Chodzi pięknie. Wystarczyło wyregulować gaźnik według serwisówki i co ciekawe - zmienić akumulator :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś doświadczenia czy jakieś inne koła enduro będą pasowały do DRZ - głownie chodzi mi o tył.

Mam SM i jakoś nie trafia się nic do kupienia w rozsądnej cenie lub na zamianę . Tulejki to nie problem dorobić - ale głównie chodzi o tarczę tył aby miała 240 mm, łożyska na ośkę 20 i zębatkę na łańcuch 520.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...