mumi7 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Panowie znacie może rozmiar klucza do świecy w DRZ? jak dobrze pamiętam to jest "16" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 SiemkaJak coś to mam Drzetke na sprzedaż (przesiadka na kata)http://allegro.pl/suzuki-drz-400-dr-z-sm-supermoto-idealny-i1440219533.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Ładnie ją zmalowałeś. Brawo za oryginalną okleinę.Twój projekt czy zakupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Podziekował.Projekt mój, wyklejanie CRS Design ( folia wylewana). Różowa landryna na jednej z fotek należy do żony :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merc9 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Cześć, czy kolanko wydechowe w Suzuki drz 400 E z 2007-08 ma średnice 40,1mm ?? Proszę o odpowiedź bo na zdjęciach drz E wygląda jak gdyby kolanko miało od wersji SM. Facet jednak twierdzi że kolanko ma średnicę 40,1 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Jest taki problem. DRZ wersja E, po gwałtownym ruchu manetki dławi się i czasami gaśnie. Gaznik i filtr powietrza został wyczyszczony, ale problem jest cały czas, a nawet doszła taka rzecz, ze po przegazówce silnik nie schodzi od razu do wolnych obrotów tylko przez chwile utrzymują się wyzsze obroty i dopiero po paru sekundach schodzi do wolnych obrotót.Z tego co widze w necie, wiele osob ma taki problem przy gazniku FCR.Ponadto zauważyłem, ze na wyjętym gazniku przy kręceniu przepustnica paliwo "sika" ciągłym strumieniem, a nie tylko pojedyńczymi strzałami, tak jak na filmiku: Wie ktoś o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Widocznie ma tak małą dawkę ustawioną na pompce. Takie zatrzymywanie się przy schodzeniu z obrotów i dławienie się przy odkręcaniu manetki świadczy o zbyt ubogiej mieszance wolnych obrotów. Wyreguluj odpowiednio gaźnik i powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No faktycznie, dysza mieszanki jest troche za mało wykręcona.A wiesz może jak ustawia się tą dawkę na pompce? Tam od mechanizmu przepustnicy (tam gdzie się mocuje linki gazu) odchodzi cięgno które porusza takim wodzikiem od tej pompki, i szczerze mówiąc nie widziałem tam możliwości regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 No faktycznie, dysza mieszanki jest troche za mało wykręcona.A wiesz może jak ustawia się tą dawkę na pompce? Tam od mechanizmu przepustnicy (tam gdzie się mocuje linki gazu) odchodzi cięgno które porusza takim wodzikiem od tej pompki, i szczerze mówiąc nie widziałem tam możliwości regulacji. Regulujesz tą śrubką ze sprężynką pomalowaną na zielono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 W DRZ nie ma takiego patentu :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Jak możesz to zrób fotkę, z chęcią zobaczę jak to w drz jest rozwiązane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZ Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Witam panów, zastanawiam się nad kupnem tuningowego modułu do drz z tej aukcji http://moto.allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-suzuki-drz-400-rmz-450-00-07-i1492375204.html , jak myślicie panowie jaka jest realna poprawa osiągów po zamontowaniu tego modułu. Dodam ,że wszystko mam seryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Jak możesz to zrób fotkę, z chęcią zobaczę jak to w drz jest rozwiązane Tak to wyglada, sory za jakość foty. Uploaded with ImageShack.us Ogólnie już problemów nie ma. Chodzi pięknie. Wystarczyło wyregulować gaźnik według serwisówki i co ciekawe - zmienić akumulator :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Macie jakieś doświadczenia czy jakieś inne koła enduro będą pasowały do DRZ - głownie chodzi mi o tył. Mam SM i jakoś nie trafia się nic do kupienia w rozsądnej cenie lub na zamianę . Tulejki to nie problem dorobić - ale głównie chodzi o tarczę tył aby miała 240 mm, łożyska na ośkę 20 i zębatkę na łańcuch 520. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Takie głupie pytanie: jak założyć zębatkę przednią? Tym "dystansem" do silnika czy do zewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.