Soku11 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam. Czy regulacja gaźnika pomoże na takie objawy. Silnik wkręca się bardzo dobrze, tylko przy odpuszczenia gazu obroty opadają po czym przez pewien czas utrzymują się w granicy ~2000 (na słuch) i dopiero wracają do normy. A może to lewe powietrze? A może jeszcze coś innego? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gola Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam. Czy regulacja gaźnika pomoże na takie objawy. Silnik wkręca się bardzo dobrze, tylko przy odpuszczenia gazu obroty opadają po czym przez pewien czas utrzymują się w granicy ~2000 (na słuch) i dopiero wracają do normy. A może to lewe powietrze? A może jeszcze coś innego? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. witam mam podobnie,słyszałem że jak dysze sa wymienione to właśnie tak jest. nie jestem pewien czy tak jest napewno,chętnie poznam inne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 witam mam podobnie,słyszałem że jak dysze sa wymienione to właśnie tak jest. nie jestem pewien czy tak jest napewno,chętnie poznam inne opinie. dokładnie tak się zachowuj DRZ jak ma nie wyregulowany gaźnik.. właśnie z tym samym walczę w WR450F Jak go ustawie że dobrze odpala to kolanko świeci i zawisa na obrotach.. a jak nie świeci i dobrze chodzi to źle odpala :banghead: ktoś ma jakiś pomysł ?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Ja bym mimo wszystko podejrzewał jakieś lewe powietrze. Gaźnik jest chyba wyregulowany dobrze, bo zapala ok, dobrze reaguje na gaz, nie zalewa się i dobrze wkręca na obroty. Jedyne co, to strzały z wydechu po odpuszczeniu przy ostrzejszej jeździe, ale to raczej normalne :) Sprawdzę to jak będę miał chwilę czasu. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Takie objawy jak nie zchodzenie z obrotów, strzały przy odpuszczeniu gazu świadczą o zbyt ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 morze ktoś z was szuka sportowego wydechu do drz to polecam http://allegro.pl/suzuki-drz-400-tlumik-wy...1244744493.html dźwięk jest naprawdę super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 witam wszystkich drz-towców mam pytanie czy może ktos z was zakładał koła od jakiejś szosówki do swojego drz by zrobić sm z niego podobno pasują od GS 500? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Szybkie pytanie - czym można w tych temperaturach przeczyścić linki od gazu (podwieszają się) tak, żeby mi nic nie zamarzło/zepsuło się bardziej? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Szybkie pytanie - czym można w tych temperaturach przeczyścić linki od gazu (podwieszają się) tak, żeby mi nic nie zamarzło/zepsuło się bardziej? A jestes pewny ze to linki? źle ustawiony Pilot Screw w gaźniku daje takie same objawy jak zacinające sie linki :icon_mrgreen: zawisanie na obrotach około 2tys i powolne opadanie ,do tego jeszcze czkanie, strzały w tlumok itp wszystkie objawy mogą występować razem lub oddzielnie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Raczej linki. Jak puszczę manetkę trzyma obroty. Gdy odkręcę ją w drugą stronę, to obroty spadają :) A gaźnik swoją drogą - muszę pewnie gdzieś oddać na regulację (komin jest zmieniony i nie było nic regulowane - pewnie dlatego tak się zachowuje). Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 to napewno masz do regulacji masz wersję E ? sprawdź czy przepustnica lekko się przesuwa bez zacięć, jest na rolkach u musi tu być zachowana 100% czystość Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Linki przeczyściłem i już normalnie się zachowuje jeśli chodzi o odbijanie (po jakimś czasie i tak zmienię te linki). Z gaźnikiem to się zastanawiam, czy komuś oddać, czy robić samemu. W DR było prosto - kręciło się śrubką i działało. Tutaj jest pompka przyspieszająca - nie wiem czy trzeba ją jakoś regulować. Wersji nie jestem pewien - raczej E. Mam rozrusznik i wyświetlacz. Jak kręciłem jedną linką kółeczko trzymające linki, to nic się nie zacinało. Dobrze naciągało i odbijało. Wnioskuję więc, że nie ma żadnych zacięć w przepustnicy. I z rzeczy do roboty (które dziś zaobserwowałem) oprócz gaźnika mam: 1. "Jakoś" wykręcić dolną rozwierconą śrubę trzymającą lewą chłodnicę (ktoś coś kombinował żeby ją wykręcić, ale mu nie wyszło więc zostawił :/). 2. Kupić żarówkę do jednego kierunku 20W (miałem 23W, ale nie działała w ogóle). Teraz za szybko migają - mam włożoną bodajże z 12W. 3. Obczaić czemu przy przełączeniu stacyjki na postojowe motocykl gaśnie (pewnie zwarcia w stacyjce). Jak ktoś ma pomysł na pierwszy problem z chęcią posłucham. Btw. DRZ się jeździ z 20 razy lepiej niż DR :) Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 witam wszystkich drz-towców mam pytanie czy może ktos z was zakładał koła od jakiejś szosówki do swojego drz by zrobić sm z niego podobno pasują od GS 500? zalozyc bez przerabiania to sie nie da od zadnego motocykla. da sie dopasowac np od gs500 ale jest przy tym nieco roboty typu przetaczanie piast, dotaczanie tulejek, dorabianie dystansu do zacisku, nie wspominajac o zwymiarowaniu tego wszystkiego. najprosciej jest wlasnie od GS500 ale on ma dosc cienkie felgi - tyl 3,5 cala. mozna od gsx1100, ktore z wygladu sa identyczne jak od gs500 ale maja szerokosc juz 4,5 cala i znacznie lepiej to wyglada(ja wlasnie takie mam). jednak wiazą sie z tym juz nieco wieksze komplikacje przy dopasowywaniu. spotkalem sie tez na drz z felgami od cbr F2 lub F3 ale ponoc trzeba spawac piaste tylniego kola-ale wygladaly b.fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Panowie mam pytanko na temat trwałości silnika w DR-Z 400 SM. Jaka jest trwałość silnika, cylinder tłok, co ile wymiana. Co może kwalifikować sie do wymiany przy moto z przebiegiem 23000. I czy to duży przebieg jak na 2005r Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Poszukaj na thumpertalk.com tam chyba kiedys widzialem watki o DRZach z wiekszymi przebiegami. W Polsce jakos wszystkie maja kilka-kilkanascie tysiecy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.