Stiff_Master Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 proszzzzz niestety z telefonu... Chciałbym mieć taką oryginalną okleinę jak Ty :biggrin: Moja już jest ostro przytyrana :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Koledzy podpowiedzcie mi jak zamontować na przednią oś crashpady do DRZ jeśli mam nie przelotową oś...... I ile centymetrów powinny odstawać (przednie i tylne) aby zdawały egzamin. Widział ktoś coś takiego, albo sam posiada ? Edytowane 25 Czerwca 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Koledzy podpowiedzcie mi jak zamontować na przednią oś crashpady do DRZ jeśli mam nie przelotową oś...... I ile centymetrów powinny odstawać (przednie i tylne) aby zdawały egzamin. Widział ktoś coś takiego, albo sam posiada ? Moze nawierc wiertarka w osi otwory na jakies 2cm z karzdej strony i nagwintuj . Kup jakies lepsze sruby i dopasuj wszystko. A jakie masz craszpady? Ja mam kolka od deskorolki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Na pewno te kolka od deskorolki spełniają swoją powinność :banghead: A przy okazji ma ktoś serwisówkę do DRZ E 2004r. Mój e-mail: [email protected] Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Na pewno te kolka od deskorolki spełniają swoją powinność :banghead: A no spelniaja . Jak zaliczysz paciaka na asfalcie to sie przekonasz. Oczywiscie jest mowa o sm bo w teren to bez sensu calkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caszol Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Poniżej link do instrukcji wymiany simeringa zebatki zdawczej przygotowany przez kolegę cihego, moze komus sie przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Moze nawierc wiertarka w osi otwory na jakies 2cm z karzdej strony i nagwintuj . Kup jakies lepsze sruby i dopasuj wszystko. A jakie masz craszpady? Ja mam kolka od deskorolki :biggrin: Wiercenie wiertarką w osi o "fi" 16 mm, to raczej głupi pomysł, pomijając już dokładność wykonania tego otworu, ale przecież to bardzo osłabi oś w miejscu gdzie jest najbardziej obciążona przez lagi.... jeśli ktoś by miał lepszy pomysł to proszę o sugestie, ale raczek zrezygnuję z tych crashpadów, bo chodzi mi po głowie coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 E ma przelotowe ośki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jakieś dobre i w miarę tanie klocki do drz400e, co polecacie? Na allegro same komplety na tył :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 goldy :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Po raz pierwszy w tym gronie. Mam problem z moją DRZ-tą wersja S. Używam jej gównie do jazdy terenowej (wiem E jest lepsza, ale żadna ciekawa się nie trafiła :)). Kiedy stoję na moto prosto wszystko jest Ok, jeżeli tylko przyjmę pozycję bardziej prawidłową - pochyloną do przodu, d.. do tyłu, przerywa mi silnik, tak jakby gubił zapłon. Myślałem, ze pietą blokuję tylny hebel - ale to nie to. Może wygina się nóżka i przerywa czujnik od rozłożenia - sam już nie wiem co. Jak zaprę nogi o tylne plastiki wszystko wraca do normy - tzn jedzie bez szarpania. Przy różnych wygibasach na łące bywa, ze ten efekt jest niebezpieczny. Spotkał się ktoś z Was z takim zjawiskiem. Motek jest z 2005, poza tym jednym irytującym efektem lata jak wściekły (ja dopiero zaczynam przygodę w terenie, więc DRZ-ta wydaję mi się sportową bestią :icon_mrgreen: ) Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Po raz pierwszy w tym gronie. Mam problem z moją DRZ-tą wersja S. Używam jej gównie do jazdy terenowej (wiem E jest lepsza, ale żadna ciekawa się nie trafiła :)). Kiedy stoję na moto prosto wszystko jest Ok, jeżeli tylko przyjmę pozycję bardziej prawidłową - pochyloną do przodu, d.. do tyłu, przerywa mi silnik, tak jakby gubił zapłon. Myślałem, ze pietą blokuję tylny hebel - ale to nie to. Może wygina się nóżka i przerywa czujnik od rozłożenia - sam już nie wiem co. Jak zaprę nogi o tylne plastiki wszystko wraca do normy - tzn jedzie bez szarpania. Przy różnych wygibasach na łące bywa, ze ten efekt jest niebezpieczny. Spotkał się ktoś z Was z takim zjawiskiem. Motek jest z 2005, poza tym jednym irytującym efektem lata jak wściekły (ja dopiero zaczynam przygodę w terenie, więc DRZ-ta wydaję mi się sportową bestią :icon_mrgreen: ) Pozdrawiam Piotr Myślę, ze już sobie odpowiedziałeś. Też tak miałem parę razy. Jak mocniej zaparłem się o podnóżki to przerywało i szarpało jakby brakowało paliwa lub cóś... :icon_eek: A to poprostu pięta naciskałem na stopkę i powodowałem rozłączanie zapłonu, dodatkowo okazało się, że na trzpieniu tej stopki był jakiś opór i niedomykała się do końca. Ale kolega WD40 dał radę, a i piętę trzymam teraz trochę wyżej :wink: Powodzenia w opanowywaniu "wścieklizny", na jednym zakręcie moto okazalo się lepsze odemnie i teraz 6 tyg. w stabilizatorze kolana :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Jakis kolega pisał ostatnio o crashpadach. Jeśli ktoś jest zainteresowany dobrymi rolkami do deErZetek to zapraszam do kumpla na gg: 1627049 Jeśli chodzi o przerywanie to jak wyżej pisano. Czujnik zapłonu przy stopce bocznej. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Powodzenia w opanowywaniu "wścieklizny", na jednym zakręcie moto okazalo się lepsze odemnie i teraz 6 tyg. w stabilizatorze kolana :banghead: Dzięki, to dobrze się domyślałem. Ja miałem więcej szczęścia, albo lepszy nakolannik (od teraz zbieram na ortezy :)), ale w pierwszej chwili myślałem, że już po wiązadłach - a jednak wytrzymały :icon_mrgreen: . Ortopeda pomógł magicznym zastrzykiem i zarządził 10 dni przerwy na piachu, na szosie pozwolił jeździć - porządny doktor. W zeszłym roku inny chciał mnie na 6 tygodni gipsem zniewolić z powodu jakiejś skazy na zdjęciu rentgenowskim - w październiku pojechałem do Szczyrku śnieg oglądać na DRZ-cie i trochę mi powrót nie wyszedł. Zdrówka i dbaj o kolano. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 (edytowane) Powodzenia w opanowywaniu "wścieklizny", na jednym zakręcie moto okazalo się lepsze odemnie i teraz 6 tyg. w stabilizatorze kolana :banghead: O jakiej wsciekliznie mowisz ? :D Bo chyba nie o S-ce - to superspokojne moto To teraz juz bedziesz pamietal - noge wystawiamy - nie podpieramy sie na niej... :) Edytowane 5 Lipca 2010 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.