CRASH Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 chichio wcześniej miałem smar bel raya a teraz mam lune i też jest OK.A smarownice mam ręczną i dobrze przeciska co może potwierdzić Mr.Maciek bo ostatnio robiliśmy ten zabieg na wahaczu jego DRZ-ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 chichio wcześniej miałem smar bel raya a teraz mam lune i też jest OK.A smarownice mam ręczną i dobrze przeciska co może potwierdzić Mr.Maciek bo ostatnio robiliśmy ten zabieg na wahaczu jego DRZ-ty. Potwierdzam :). Jak coś to wykręcić kalimatki i wyczyścić, a potem pójdzie na miękko ;) Mam MEGA prośbę do posiadaczy DRZ400 S lub SM. Mógłby ktoś zmierzyć średnicę tego dzyndzelka na kraniku paliwa którym się reguluje ON/OF/RES i co tam jeszcze macie. Bo mój się zajechał(porobiły się wżery i nie trzyma paliwa), a kranik od E praktycznie jest nie do kupienia na rynku wtórnym a od S jest trochę tego, dlatego jeszcze raz bardzoooo proszę żeby ktoś zmierzył średnicę tego pokrętełka. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 a kranik od E praktycznie jest nie do kupienia na rynku wtórnym Nie probowales czasem zapytac w serwisie ? Czesto jest tak ze na Allegro jest drozej niz bys zaplacil za nowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) Bl bla bla opuściłem iglicę, i teraz jest DRZ szatan :D wreszcie chodzi zajebiście, dzięki wszystkim za pomoc :buttrock: :crossy: :crossy: Edytowane 25 Marca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie probowales czasem zapytac w serwisie ? Czesto jest tak ze na Allegro jest drozej niz bys zaplacil za nowe.... Tak, ale wołają stanowczo za dużo.. ;/. Jeszcze raz bardzo proszę o podanie średnicy kranika od S/SM. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 panowie z jaka sila sie dokreca glowice z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Tak, ale wołają stanowczo za dużo.. ;/. Jeszcze raz bardzo proszę o podanie średnicy kranika od S/SM. pzdr Jutro bede widzial swoj motocykl to sprawdze i dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 panowie z jaka sila sie dokreca glowice z gory dzieki a co, do serwisowki nie chce sie zajrzec? na poczatku 25Nm, potem dociskamy na 46Nm szpilki z boku cylindra na klucz 10 z sila 10Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jutro bede widzial swoj motocykl to sprawdze i dam znac. Już nie trzeba. Kranik w E, S oraz SM jest taki sam. W związku z tym kupię kranik do DRZ. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 50 zł+wysyłka. kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam, wymieniałem płyn chłodniczy (było tylko ok 300ml) przed wymianą jeździłem troszkę, jak rozpoznać czy DRZ przegrzała się?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak wybuchła to znaczy że się przegrzała. Zalej, odpal, i jeździj, jak będzie OK to jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak wybuchła to znaczy że się przegrzała. Zalej, odpal, i jeździj, jak będzie OK to jest OK Nie wybuchła, ale chłodnica jest tak gorąca ze nie da się dotknąć po wymianie płynu, czy tak szybko powinna się grzać?? Jakieś objawy złej pracy silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Nie wybuchła, ale chłodnica jest tak gorąca ze nie da się dotknąć po wymianie płynu, czy tak szybko powinna się grzać?? Jakieś objawy złej pracy silnika?? Pewnie masz zapowietrzony układ chłodzenia po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Pewnie masz zapowietrzony układ chłodzenia po wymianie. Uszczelniłem chłodnice, zalałem płynem odpalił jeździ jest ok. Ale ubywa i tu jest problem, wczoraj po dłuższej jeździe trochę ubyło, wygląda na to że trzeba zawieść do specjalisty na dokładniejsze klejenie... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.