Harry_1982 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ten czarny na alle który kosztuje tysiaka jest zbiornikiem akcesoryjnym i ma zdaje sie pojemnosc 16 l i pasuje prawdopodobnie do kazdej wersji nie pamietam ile tak kolega miał miejsca w E bo moze nie koniecznie pasowac do S/SM (wiatrak) a tanszy zbiornik...hmmm jesli ma byc czarny zastosuj zbiornik z S lub SM bedzie czarny,tanszy tyle ze metalowy... No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć... A malowanie to taki zły pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć... A malowanie to taki zły pomysł? Owszem - bo za miesiac czy 2 zacznie Ci wszystko odpadac. Plastikowe baki maja to do siebie ze jednak przepuszczaja opary paliwa przez pory i raczej nic nie poradzisz. Nawet naklejki na plastikowych bakach po pewnym czasie zaczynaja sie dziwnie zachowywac :). Jesli chcesz bawic sie w SM to kwestia wagi baku bedzie pomijalna bo na szosie nie odczuwasz tak roznicy w masie.... Jak juz chcesz bardzo to dokup metalowy bak czarny i zakladaj go jak zalozysz male kolka - to raptem 5 minut wiecej roboty :) a w teren zakladaj plastikowy i ciesz sie troche mniejsza masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć... A malowanie to taki zły pomysł? no własnie powiem Ci ze miałem oba w rekach szkoda ze nie razem i....nie wiem czy plastikowy jest taki lzejszy od metalowego w plastikowym sa o wiele grubsze scianki...ale...jak sie zrobi cieplej to zdejme swój plastik i zwaze i plastikowy i metalowy tak dla samego siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) no własnie powiem Ci ze miałem oba w rekach szkoda ze nie razem i....nie wiem czy plastikowy jest taki lzejszy od metalowego w plastikowym sa o wiele grubsze scianki...ale...jak sie zrobi cieplej to zdejme swój plastik i zwaze i plastikowy i metalowy tak dla samego siebie. No to są kwestie czysto kosmetyczne- pomysł, żeby całość była czarna... Plastiki mieliśmy malować, ale się pojawiły w dobrej cenie więc już je mamy, zostaje bak... stąd pytanie. A czy metalowy będzie pasował do E? Bo to nie dla mnie, a dla Kumpla... mnie aż tak kwestie estetyczne nie ruszają... mam podrapane plastiki, naklejki się odklejają, ale ma to jeździć a nie wyglądać :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 9 Lutego 2010 przez Harry_1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No właśnie nie dokońca- 10 mm na całości, czyli 5mm na każdą stronę. Ja mam adapter do 320 motomaster'a, postaram się go dokładnie zwymiarować i zrobić zdjęcia i dla chętnych wyślę. Muszę jeszcze przeprowadzić 1 test- bo jak już pisałem xx stron temu mam koła supermoto ale coś mi dystanse nie pasują do przodu i do końca nie wiem czy to pasuje, ale jako, że kumpel kupił koła od SM'ki to tam wszystko pasuje- założę do siebie jego koła do końca tygodnia jak mnie zimno z garażu nie wygoni i zobaczę czy wszystko gra. Jak będziesz miał jakiś schemacik tego adaptera pod 320 -tkę i parę fotek to byś podesłał. Niedługo zacznę coś działąć z kółkami SM bo narazie jestem na etapie kupna.. :) a do wiosny chce tozrobić bo czymś na uczelnie dojeżdzać trzeba :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. Panowie kolega chce kupic DR-z400 ale jak wiadomo jest 3 czy 4 wersje i nie wie na jaka sie zdecydowac. Moto bedzie uzywal glownie do jazdy po lesie, lakach itp. ale rowniez chce miec homologacje zeby legalnie sobie wszedzie dojechac. jaka wersje mu polecacie i czym sie one roznia? pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 koledzy ponawiam moje pytanie co do tylnego amortyzatora chodzi o wymiane oleju czy ktos moze poradzic jak to najlepiej zrobic Norbi nie gniewaj sie ale ten olej wyglada jak by byl starszy od węgla wiec i tak go wymienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Witam. Panowie kolega chce kupic DR-z400 ale jak wiadomo jest 3 czy 4 wersje i nie wie na jaka sie zdecydowac. Moto bedzie uzywal glownie do jazdy po lesie, lakach itp. ale rowniez chce miec homologacje zeby legalnie sobie wszedzie dojechac. jaka wersje mu polecacie i czym sie one roznia? pozdrawiam :crossy: Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje: Tak na szybko: DRZ 400 - obrzyn do dzikowania po torze i lasach (dostępny głównie w USA), bez kitu homologacyjnego DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane) DRZ 400S - raczej enduro niż cross (ok 40 KM), można zarejestrować DRZ 400SM - miejskie enduro na mniejszych, 17 calowych kołach, do zarejestrowania, ale w teren to ciężko. Wybór też zależy od umiejętności i doświadczenia jeźdźca. :icon_biggrin: Ja mam DRZ 400S, bo to moje pierwsze moto tego typu i nie latam wyczynowo czy hardcorowo (lasy i łąki), ale wielu Ci powie, że dopiero z E zaczynają się prawdziwe przyżycia. ;) Edytowane 10 Lutego 2010 przez swen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Norbi nie gniewaj sie ale ten olej wyglada jak by byl starszy od węgla wiec i tak go wymienie Sie nie gniewam - po prostu robisz sobie niepotrzebna robote. Wiem jak wyglada olej w przednich lagach po 1000 km - po prostu jakby mial ze 2 lata - sam sie zdziwilem - ale w szosowym moto zmienialem z 10W na 5W po 1 wyjezdzie. Dlatego sie nie dziwie ze moze wygladac tak a nie inaczej... Wlac go nie wlejesz jedyny sposob to wciagnac - odlej sobie ilosc ktora powinna wejsc do pojemnika - odkrec gorna regulacje i tamtedy najlatwiej "wciagac" - znaczy sie mysmy tak robili :) - moze jest inny sposob - nie wiem. Wazne - nie spieszyc sie :) Edytowane 11 Lutego 2010 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje: i to całkiem nie dawno :) www.suzuki.com będzie więcej danych geometrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam poszukuje ramy do drz400e z papierami do rejestracji lub zarejestrowana już w PL w rozsądnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje: Tak na szybko: DRZ 400 - obrzyn do dzikowania po torze i lasach (dostępny głównie w USA), bez kitu homologacyjnego DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane) DRZ 400S - raczej enduro niż cross (ok 40 KM), można zarejestrować DRZ 400SM - miejskie enduro na mniejszych, 17 calowych kołach, do zarejestrowania, ale w teren to ciężko. Wybór też zależy od umiejętności i doświadczenia jeźdźca. :icon_biggrin: Ja mam DRZ 400S, bo to moje pierwsze moto tego typu i nie latam wyczynowo czy hardcorowo (lasy i łąki), ale wielu Ci powie, że dopiero z E zaczynają się prawdziwe przyżycia. ;) okey dzieki za male wskazowki, musze zerknac w te "kilka" stron..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 okey dzieki za male wskazowki, musze zerknac w te "kilka" stron..:) Ogolnie - szukajcie wersji E zarejestrowanej. Warto dolozyc 1 czy 2 kzl i cieszyc sie z duuuuzo lepszego motocykla Pozniejsze przerobki kosztuja wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane) niektórzy nawet na 2 osoby maja :icon_mrgreen: porejstrowane,kupuj E od razu najwyzej bedziesz mniej odkręcał na początek...tak wiem pewnie zaraz mi sie oberwie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 tu ma ten plus że jak nie będzie chciał to na koło nie porwie :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.