jeremi Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 zeby skonczyc spory: -zamieniasz gaznik na Keihin FCR 39 -powiekszasz wlot w airboksie -caly wydech lacznie z kolankiem(najlepiej tunigowy) -walki na te od wersji E lub jeszcze lepiej hotcamsy -ciensza uszczelka pod cylindrem zwiekszajaca stopien sprezania i masz silnik mocowo identyczny albo lepiej(w zaleznosci od walkow i wydechu) jak wersja E - i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) zeby skonczyc spory: -zamieniasz gaznik na Keihin FCR 39 -powiekszasz wlot w airboksie -caly wydech lacznie z kolankiem(najlepiej tunigowy) -walki na te od wersji E lub jeszcze lepiej hotcamsy -ciensza uszczelka pod cylindrem zwiekszajaca stopien sprezania i masz silnik mocowo identyczny albo lepiej(w zaleznosci od walkow i wydechu) jak wersja E - i tyle. no w koncu jakas sensowna wypowiedz,tak naprawde inny jest tylko wałek wydechowy na dolocie jet taki sam w 3 wersjach,zeby zmniejszyc koszty tak naprawde wymiana gaznika+wydech bardzooo duzo zmieni a jak bedziesz niezadowolony zawsze mozna pójsc dalej i wymienic pozostałe elementy... :lalag: :clap: wiesz jeremi tu nie chodzi o spory ale jak czegos nie wiem albo nie jestem pewny to po prostu sie nie odzywam i mysle ze jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz macic nie wiadomo po co..... Edytowane 14 Października 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Dobra ludziska, wzialem sie troche za tlumaczenie pieknej opowiesci z forum thumpertalk czyli "O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole" 1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM 2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM 3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM 4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM 5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM 6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM 7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM 8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi :D ) = 45.01 KM 9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra :D ) = 48.21 KM 10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM 11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM zrodlo: http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Dobra ludziska, wzialem sie troche za tlumaczenie pieknej opowiesci z forum thumpertalk czyli "O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole" Ciach.... No to wypisz wymaluj moje SM - dokladnie te same zmiany ma - tyle ze dodatkowo u mnie jest jeszcze inny modul zaplonowy Dynateka z mozliwoscia ustawiania map zaplonow :) No i moja ponoc wyciaga tylko 56 koni na tylnym kole :( do tylu przyznawal sie poprzedni wlasciciel... Edytowane 14 Października 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) naprawde inny jest tylko wałek wydechowy na dolocie jet taki sam w 3 wersjach porownanie walkow rozrzadu wersji S/SM, E i HOTCAMS Cam --------- -INTAKE --------EXHAUST Model ----------MM---Duration ---MM--Duration S/SM-----------8.48----227 ---- 8.20---243 E----------------8.92----227 ---- 9.30---243 HotCam_S1---9.04----238 ---- 9.04---238 :wink: Zmieniłem ostatnio w swoim dr-z E z 2004 roku napinacz na manualny ten z allegro za 140zł. oryginalna uszczelka między napinaczem o silnikiem została. Wczoraj zauważyłem ze z nowego napinacza spod sruby mocującej go do sciany silnika leci olej ( nie spod tej sruby regulacyjnej na której jest mały oring, tylko spod jednej z dwóch ktore mocują napinacz). Czy Wy w waszych napiaczach tez tak mieliście ( pytanie do tych co już wymienili :). W jaki sposób można to ewentualnie uszczelnić? Czy oprócz oryginalnej uszczelki podczas montazu manualnego napinacz trzeba wykonać jeszcze jakieś inne czynności. trzeba bylo kupic ten za 149 :icon_mrgreen: Edytowane 15 Października 2009 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Dobra ludziska, wzialem sie troche za tlumaczenie pieknej opowiesci z forum thumpertalk czyli "O DR-Z 400 SM ktora wyciaga 60 KM na tylnym kole" 1. fabryczna DR-Z 400 SM (0 km przebiegu) z poprawiona glowna dysza = 35.04 KM 2. kompletny Akrapovic = 35.92 KM 3. Modyfikacja 3 x 3 w airboxie + odpowiednie dysze JD = 37.07 KM 4. Zmieniony gaznik na Keihin FCR 39 mm + odpowiednie dysze = 40.10 KM 5. Zalana benzyna VP ultimate = 41.96 KM 6. Big Bore 94 mm (Cylinder 470 ccm)(pojawily sie jakies problemy??) = 42.99 KM 7. Wałki Hotcams; stage 2 - ssące, stage 1 wydechowe (poprawa wystepujacych problemow ale problemy z wydajnoscia wydechu) = 44.82 KM 8. Zamiana na Keihin FCR 41 mm + odpowiednie dysze (duza poprawa ale wydech sie ksztusi :D ) = 45.01 KM 9. Zamiana wydechu na Yoshimura TRS tytanowa (problem zniknal - przyczyna - Akra :D ) = 48.21 KM 10. Zmiana na wał firmy HotRods + 5mm. Wałki rozrzadu RHC 187, jakies wlasne modyfikacje gniazd zaworowych, powiekszone zawory ssace. = 56.99 KM 11. Big Bore 95.5 (cylinder 485ccm Athena). Prototypowy ssacy walek rozrzadu RHC 208. Reszta bez zmian. = 59.69KM zrodlo: http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...&highlight=60hp Pozdrawiam! a coś takiego - ktoś coś wie empirycznie sprawdzał: http://www.performance-design.net/flo_commander_2000.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 A może ktoś powiedzieć jak powinien być ustawiony reflektor w "S"? Instrukcja tylko pokazuje czym kręcić, aby zmieniać jego położenie. Ostanio ludzie na światłach strasznie się denerwowali jak im dawałęm po wstecznych lusterkach... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 A może ktoś powiedzieć jak powinien być ustawiony reflektor w "S"? Instrukcja tylko pokazuje czym kręcić, aby zmieniać jego położenie. Ostanio ludzie na światłach strasznie się denerwowali jak im dawałęm po wstecznych lusterkach... :icon_rolleyes: jak im przeszkadzało to trzeba było potłuc lusterka...a powaznie podjedz na jakakolwiek stacje diagnostyczna niech sprawdza i ustawia tak jak powinno byc i bedzi git. niewykluczone ze teraz masz dobrze tyle ze swiatło masz troche wyzej niz wiekszosc lusterek wiec sie ludziska irytuja..... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie Drz'tki. Moja ma przejechane około 8 tys od nowosci, w silniku nic nie było grzebane. Czy znacie jakies wady w tym motorze na ktore trzeba zwrocic szczegolnie uwage ?? Np zabezpieczyc, dokrecic jakies srubki itp ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Strona 4 tegoż tematu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=84848&st=60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 witam poza wymiana oleju w drztkach jest jeszce kilka innych czynności jakie nalezy zrobic aby byc pewnym ze nic nam nagle nie nawali podczas jazdy gdzies w lesie: zabezpieczenie kilku srub ktore lubia sie odkrecic i spowodowac powazne uszkodzenia w silniku: 1.wczesniej juz wspomniane sruby w kole magnesowym(jesli sie poluzują to zmielą cały stojan) aby je zabezpieczyc nalezy zdjac pokrywe kola magnesowego, odkrecac je po koleji i kazdą po odtluszczeniu posmarowan np Loctite 271, nastepnie przykrecic momentem 26Nm 2.nakretka zebatki zdawczej na wale korbowym, takze zabezpieczyc np Loctite 271. opis http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-324503.html 3.nakretka na przedniej zebatce łancucha napedowego i znajdujący sie pod nia pierscień (jesli sie poluzuje spowoduje uszkodzenie z pierscienia uszczelniającego). zabezpieczyc np Loctite 271.opis http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=582434 poza tym: - lubiąca cieknąc pompa wodna - aby sie tego ustrzec nalezy ja uszczelnic. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-236694.html - wadliwy automatyczny naciągacz łancuszka rozrządu - powoduje w wiekszosci drz glosna prace silnika, a w skrajnych przypadkach moze cofnac sie i spowodowac przeskoczenie lancucha na zebatkach(co kazy wie jak sie konczy). jesli lancuch pracuje dosc glosno a nie jest jeszcze rozciągniety mozna nieco naciagnac sprezyne w automatycznym napinaczu innym rozwiazaniem problemu jest manualny naciagacz,ale nie wiem czy takie sa dostepne w pl kolejną slabą stroną są delikatne dekle boczne silnka podatne na pekniecia przy upadku. przydatna jest duża oslona pod silnik. co do sprawdzenia luzów na zaworach to jesli masz podstawowe pojecie o mechanice to sam to bez klopotów zrobisz. potrzbne sa jedynie szczelinomierz, klucz nr8,10 i klucz ampusowy. opis sprzawdzenia luzów zaworowych ze zdjeciami: http://www.pegmonkey.com/howto/valve_adjust/drz400 A, i przy wymianie oleju i filtra pamietaj zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie (znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie) jak cos nie jasne-pytajcie wyjasnie dokladniej pozdrawiam jeszcze jedno co pewnie juz wiesz w modelu E przy jezdzie hard enduro wymiana oleju co 60h (500-800)km, wymiana filtra oleju co 2wymiany oleju, luzy zaworowe 5tys km model S olej co 6tys, zawory po 24tys km Wszystko ładnie, pieknie tylko szkoda ze te linki juz nie działaja :// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Wszystko ładnie, pieknie tylko szkoda ze te linki juz nie działaja :// linki nie beda dzialac do niedzieli-wystaczy przeczytac(no chyba ze ktos ma klopoty z podstawami angielskiego :eek: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Nie czytalem co tam jest napisane ;) Tylko na pierwszy rzut oka zobacyzlem ze nie dzialaja :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 A, i przy wymianie oleju i filtra pamietaj zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie (znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie) Hmm, ja nie znalazlem u siebie takiego sitka w wersji SM. Nic nie wypadlo po odkreceniu sruby i nie ma o tym slowa w instrukcji obslugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Hmm, ja nie znalazlem u siebie takiego sitka w wersji SM. Nic nie wypadlo po odkreceniu sruby i nie ma o tym slowa w instrukcji obslugi. może ci kto wyciął ? :) http://images.powersportsnetwork.com/fiche...es/10128_16.gif [12] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.