yogy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 no tak mam tlumik zmieniony na dvz ale kolanko pozostalo oryginalne czyli najpierw idzie w dol a poznije w gore i chodiz o to zeby byl bez tych zawijancow czy to tylko po to zeby obnizyc mase ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrafek Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Mam problem z moją DRZ 400 ostatnio zmieliło mi cewkę po przez urwanie 6 śrub na kole magnetycznym. kupiłem nową cewkę starą ściągnełem wszystko wyczyściłem no i zamontowałem nową, poskładałem sprawdzając wszystko 5 razy. Gdy doszedłem do zapalania to brak iskry ostudził mój zapał. kombinowałem na 1000 sposobów i nic. Może ktoś miał taki przypadek bo mi ręce opadają. może coś się przestawiło czy jak. Nawet na starej miałem iskre tylko gdy puszczałem przycisk rozrusznika ale była, po czym był wystrzał nagromadzonego paliwa ale toprzeszłość, proszę o pomoc. mój maill [email protected] lub telefon 0-661-743-881 proszę o smsa lub sygnał ja oddzwonie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Gdzie w Deer 400 jest czujnik temperatury? (tzn. ta cala magiczna kontrolka na zegarach?) I jak zaczne to podgrzewać, i się zapali, to znaczy że działa taaa? :O W ogóle mógłby mi ktoś wyjaśnić zasade działania i funkcje elementów w gaźniku ? Bo oprócz elektryki to tego też nie kapuje.,.. Da sie ten gaznik przerobic na zwykly mechaniczny? Jak? Jak dziala to calo podcisnienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 DynoJety nie nadaja sie do gaznika fcr w wersji e. owszem sa takie dostepne ale gaznik nie daje sie potem wyregulowac.do wersji E stosuje sie niedostepne u nas dysze JD lub orginalne. jesli wstawiles wydech przelot to zmien dysze glowna na orginalna 165, iglice ustaw na trzeci ząbek a srunba regulacji mieszanki 1,5 obrotu. do tego upewnij sie ze masz wyjeta gumowa zwezke w airboksie Natomiast z powodzeniem mozna zastosowac dynojety w wersji S z gaznikiem mikuni. hmmm... mam takie DJ jak tu: http://slorider.com/DRZ/tech/DynoJet/ już taki kupiłem - nie mam problemu z wyregulowaniem, może z jakimś wyższym stag'em mogą być problemy? Nie wiem też który to stage ale ma oznaczenie jak z linku 1.40. Wydech przelot rs3 offroad yoshouimura [wyciszony iglica] była na 3 ząbku od dołu, od dziś jest na 4 bo świeczka troszkę była okopcona zobaczymy jak dalej, guma z airboxa wywalona; nie powiem ile obrotów jest wykręcona śrubka od regulacji wolnych i srednich, jakiś czas temu zainwestowałem w tak dłuższa z pokrętłem. http://www.grejfrut.pl/drz/idlescrew.jpg http://www.grejfrut.pl/drz/idlescrew2.jpg Wstępnie ustawiłem na 2 obroty i kręciłem nią aż uzyskałem co chciałem, już nie kontrolowałem czy w lewo czy w prawo :) i ile obrotów. Generalnie wcale bym się za to nie brał, gdyby nie fakt z czasem leciało mi paliwo z przelewu, rozebrałem wyczyściłem i złożyłem... ale to nie paproch na zaw. iglicowym, ani syf w gaźniku, pływak się wieszał na podkładce mocującej oś pływaka, która dla spokoju zeszlifowałem... http://grejfrut.pl/drz/plywak.jpg Samego gaźnika próżno szukać w serwisówkach do E, wg mnie jest rewelacyjnie opisany w pliku: KTM 250,525 SX,MXC,EXC 03 Engine Repair Manual ENG By Mosue.pdf [w innych wątkach o serwisówkach ktoś zamieszczał linki] fcr i mX też... [w razie co na PW] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 na amerykańskich stronach o dr-z i gażnikach fcr pisza ze ten zxestaw DJ part number 3111 nie pasuje do gaźników które były w motungach produkowanych na rynek europejski!! Troszkę gryzł mnie ten temat bo udało mi sie ustalic ze ze gazniki w wersjach na USA i EU były te same, natomiast po przejrzeniu kilku róznych servis manuali odkryłem info ze na rynek USA w wersji E ( gażnik Keihin montowany w latach 2000-2006) była dysza główna 142, natomiast w wersjach produkowanych na rynek UE była main jet 165!!!! podejrzewam ze z tego tytułu zestaw DJ part number 3111 nie powinien byc montowany do wersji z EU. Przeglądając fiszki z oficjalnej strony DJ mozna zobaczyc ze w zestawie do DR-Z Dirt Only part number 3111 jest największa dysza 144, czyli mniejsza niż ta oryginalnie wkladana do gaźników na rynek UE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam Może wiecie gdzie i za jaką kase można kupić(w Polsce) zestaw DynoJet do Ski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SM13 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam. Poszukuję dekla do alternatora do DRZ-400SM K-5, a także crash padów/sliderów (zwał jak zwał- widziałem ciekawe na http://www.motostrano.com/smeaxblsl1.html ale Jankesi nie wysyłają do Polski !!!) oraz handbarów do tego moto. Za wszelką pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) witam! mam juz swojego drz400s nowiutki :) i teraz pytania: jak docierac? czy brak ksiazki serwisowej to normalka? czy beda bez problemow naprawiac w serwisach suzuki? jak jest z czesciami? trudno dostepne latwo dostepne? czy wymiana oleju jest skomplikowana? jesli to spokojnie moglbym robic ja sam? moje pierwsze moto stad takie proste pytania. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez lukszyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam Może wiecie gdzie i za jaką kase można kupić(w Polsce) zestaw DynoJet do Ski. do E: http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=59_259 do s tu bym pytal: http://www.motocombo.pl/produkt-1855-257_258_193.html Witam. Poszukuję dekla do alternatora do DRZ-400SM K-5, a także crash padów/sliderów (zwał jak zwał- widziałem ciekawe na http://www.motostrano.com/smeaxblsl1.html ale Jankesi nie wysyłają do Polski !!!) oraz handbarów do tego moto. Za wszelką pomoc :notworthy: całkiem tani patent na slide pady - >kup sobie nagwintowany pręt - 2 szt, 4 kółka do deskorolki parę podkładek i nakrętek i masz jak znalazł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 witam! mam juz swojego drz400s nowiutki :) i teraz pytania: jak docierac? czy brak ksiazki serwisowej to normalka? czy beda bez problemow naprawiac w serwisach suzuki? jak jest z czesciami? trudno dostepne latwo dostepne? czy wymiana oleju jest skomplikowana? jesli to spokojnie moglbym robic ja sam? moje pierwsze moto stad takie proste pytania. super wybór :lalag: :clap: jak ja chciałem kupić nową Deere, to mi powiedzieli ze nie ma i nie bedzie :eek: o docieraniu masz tu http://forum.motocyklistow.pl/JAK-DOCIERAC...TOR-t40287.html na początku ostro książka serwisowa nie zawsze jest, ale powinna być książka serwisowa (tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.) serwisówke masz tu http://www.4shared.com/file/127440823/8f21...tml?err=no-sess a instrukcja obsługi PL tutaj http://www.4shared.com/file/127424738/a96c...tml?err=no-sess zalezy co popsujesz :P ale ogólnie nie powinno byc problemow, to samo z przegladami czesci latwo dostepne a ceny w miare wymiana oleju samemu to 10 minut. nowy olej 10w40 ofc., ze zmiana filtra 1800 ml wchodzi (zalecam zawsze zmieniac filtr, bo to drobne) wymyj tez czasami filtr powietrza i nasacz specjalym olejem...ale to na pewno wiesz ;) W sumie to wszystko samemu można zrobić, nawet zawory (wbrew pozorom- prosta sprawa) powodzenia ;d :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 super wybór :lalag: :clap: jak ja chciałem kupić nową Deere, to mi powiedzieli ze nie ma i nie bedzie :eek: o docieraniu masz tu http://forum.motocyklistow.pl/JAK-DOCIERAC...TOR-t40287.html na początku ostro książka serwisowa nie zawsze jest, ale powinna być książka serwisowa (tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.) serwisówke masz tu http://www.4shared.com/file/127440823/8f21...tml?err=no-sess a instrukcja obsługi PL tutaj http://www.4shared.com/file/127424738/a96c...tml?err=no-sess zalezy co popsujesz :P ale ogólnie nie powinno byc problemow, to samo z przegladami czesci latwo dostepne a ceny w miare wymiana oleju samemu to 10 minut. nowy olej 10w40 ofc., ze zmiana filtra 1800 ml wchodzi (zalecam zawsze zmieniac filtr, bo to drobne) wymyj tez czasami filtr powietrza i nasacz specjalym olejem...ale to na pewno wiesz ;) W sumie to wszystko samemu można zrobić, nawet zawory (wbrew pozorom- prosta sprawa) powodzenia ;d :notworthy: mam wersje k8 ale to chyba te same silniki? (tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.) tej wlasnie nie mam, manuala mam po angielsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) No w sumie to nie wiem czy to powinno być czy nie, bo nigdy nie kupowałem nowego sprzęta (bida we wsi :D ), ale na chłopski rozum książka obsługi powinna byc...nawet od clio z 91 roku mam, a co dopiero nowa Derzeta :eek: silniki te same we wszystkich wersjach, różnice między E/S/SM to waga, i elektronika wersja USA (bez literki) ma kopke aha, a pozwól gdzie zapytam, ale gdzie kupiłeś i ile dałeś? Bo myślałem ze nowe DRZ nie są dostepne juz w PL? Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 aha, a pozwól gdzie zapytam, ale gdzie kupiłeś i ile dałeś? Bo myślałem ze nowe DRZ nie są dostepne juz w PL? u boguslawskiego, 21000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Panowie gdzie moge dostac Osłone na chłodnice do Drz'ty. Moze ktos wie jak samemu takie osłony zrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 dostać tu: http://www.btosports.com/p/DVERGS?query=ht...3Fquery%3Ddevol wczoraj właśnie ją zamontowałem i jest OK. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.