Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z moją DRZ 400 ostatnio zmieliło mi cewkę po przez urwanie 6 śrub na kole magnetycznym.

kupiłem nową cewkę starą ściągnełem wszystko wyczyściłem no i zamontowałem nową, poskładałem sprawdzając wszystko 5 razy. Gdy doszedłem do zapalania to brak iskry ostudził mój zapał. kombinowałem na 1000 sposobów i nic. Może ktoś miał taki przypadek bo mi ręce opadają. może coś się przestawiło czy jak. Nawet na starej miałem iskre tylko gdy puszczałem przycisk rozrusznika ale była, po czym był wystrzał nagromadzonego paliwa ale toprzeszłość, proszę o pomoc. mój maill [email protected] lub telefon 0-661-743-881 proszę o smsa lub sygnał ja oddzwonie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w Deer 400 jest czujnik temperatury? (tzn. ta cala magiczna kontrolka na zegarach?)

 

I jak zaczne to podgrzewać, i się zapali, to znaczy że działa taaa? :O

 

W ogóle mógłby mi ktoś wyjaśnić zasade działania i funkcje elementów w gaźniku ? Bo oprócz elektryki to tego też nie kapuje.,..

 

 

Da sie ten gaznik przerobic na zwykly mechaniczny? Jak? Jak dziala to calo podcisnienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DynoJety nie nadaja sie do gaznika fcr w wersji e. owszem sa takie dostepne ale gaznik nie daje sie potem wyregulowac.do wersji E stosuje sie niedostepne u nas dysze JD lub orginalne. jesli wstawiles wydech przelot to zmien dysze glowna na orginalna 165, iglice ustaw na trzeci ząbek a srunba regulacji mieszanki 1,5 obrotu.

do tego upewnij sie ze masz wyjeta gumowa zwezke w airboksie

Natomiast z powodzeniem mozna zastosowac dynojety w wersji S z gaznikiem mikuni.

 

hmmm...

mam takie DJ jak tu:

http://slorider.com/DRZ/tech/DynoJet/

już taki kupiłem - nie mam problemu z wyregulowaniem,

może z jakimś wyższym stag'em mogą być problemy?

Nie wiem też który to stage ale ma oznaczenie jak z linku 1.40.

 

Wydech przelot rs3 offroad yoshouimura [wyciszony iglica] była na 3 ząbku od dołu,

od dziś jest na 4 bo świeczka troszkę była okopcona zobaczymy jak dalej, guma z airboxa wywalona;

nie powiem ile obrotów jest wykręcona śrubka od regulacji wolnych i srednich,

jakiś czas temu zainwestowałem w tak dłuższa z pokrętłem.

http://www.grejfrut.pl/drz/idlescrew.jpg

http://www.grejfrut.pl/drz/idlescrew2.jpg

 

Wstępnie ustawiłem na 2 obroty i kręciłem nią aż uzyskałem co chciałem,

już nie kontrolowałem czy w lewo czy w prawo :) i ile obrotów.

 

Generalnie wcale bym się za to nie brał, gdyby nie fakt z czasem leciało mi paliwo z przelewu, rozebrałem wyczyściłem i złożyłem...

ale to nie paproch na zaw. iglicowym, ani syf w gaźniku, pływak się wieszał na podkładce mocującej oś pływaka, która dla spokoju zeszlifowałem...

http://grejfrut.pl/drz/plywak.jpg

 

 

Samego gaźnika próżno szukać w serwisówkach do E, wg mnie jest rewelacyjnie opisany w pliku:

KTM 250,525 SX,MXC,EXC 03 Engine Repair Manual ENG By Mosue.pdf

[w innych wątkach o serwisówkach ktoś zamieszczał linki]

fcr i mX też...

[w razie co na PW]

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na amerykańskich stronach o dr-z i gażnikach fcr pisza ze ten zxestaw DJ part number 3111 nie pasuje do gaźników które były w motungach produkowanych na rynek europejski!!

Troszkę gryzł mnie ten temat bo udało mi sie ustalic ze ze gazniki w wersjach na USA i EU były te same, natomiast po przejrzeniu kilku róznych servis manuali odkryłem info ze na rynek USA w wersji E ( gażnik Keihin montowany w latach 2000-2006) była dysza główna 142, natomiast w wersjach produkowanych na rynek UE była main jet 165!!!! podejrzewam ze z tego tytułu zestaw DJ part number 3111 nie powinien byc montowany do wersji z EU. Przeglądając fiszki z oficjalnej strony DJ mozna zobaczyc ze w zestawie do DR-Z Dirt Only part number 3111 jest największa dysza 144, czyli mniejsza niż ta oryginalnie wkladana do gaźników na rynek UE.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poszukuję dekla do alternatora do DRZ-400SM K-5, a także crash padów/sliderów (zwał jak zwał- widziałem ciekawe na http://www.motostrano.com/smeaxblsl1.html ale Jankesi nie wysyłają do Polski !!!) oraz handbarów do tego moto.

Za wszelką pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

mam juz swojego drz400s nowiutki :)

 

i teraz pytania:

jak docierac?

czy brak ksiazki serwisowej to normalka?

czy beda bez problemow naprawiac w serwisach suzuki?

jak jest z czesciami? trudno dostepne latwo dostepne?

czy wymiana oleju jest skomplikowana? jesli to spokojnie moglbym robic ja sam?

 

moje pierwsze moto stad takie proste pytania.

Edytowane przez lukszyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może wiecie gdzie i za jaką kase można kupić(w Polsce) zestaw DynoJet do Ski.

 

do E:

http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=59_259

 

do s tu bym pytal:

http://www.motocombo.pl/produkt-1855-257_258_193.html

 

 

 

Witam.

Poszukuję dekla do alternatora do DRZ-400SM K-5, a także crash padów/sliderów (zwał jak zwał- widziałem ciekawe na http://www.motostrano.com/smeaxblsl1.html ale Jankesi nie wysyłają do Polski !!!) oraz handbarów do tego moto.

Za wszelką pomoc :notworthy:

 

 

całkiem tani patent na slide pady - >kup sobie nagwintowany pręt - 2 szt, 4 kółka do deskorolki parę podkładek i nakrętek i masz jak znalazł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

mam juz swojego drz400s nowiutki :)

 

i teraz pytania:

jak docierac?

czy brak ksiazki serwisowej to normalka?

czy beda bez problemow naprawiac w serwisach suzuki?

jak jest z czesciami? trudno dostepne latwo dostepne?

czy wymiana oleju jest skomplikowana? jesli to spokojnie moglbym robic ja sam?

 

moje pierwsze moto stad takie proste pytania.

 

super wybór :lalag: :clap:

 

jak ja chciałem kupić nową Deere, to mi powiedzieli ze nie ma i nie bedzie :eek:

 

o docieraniu masz tu http://forum.motocyklistow.pl/JAK-DOCIERAC...TOR-t40287.html

na początku ostro

 

książka serwisowa nie zawsze jest, ale powinna być książka serwisowa (tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.)

 

serwisówke masz tu http://www.4shared.com/file/127440823/8f21...tml?err=no-sess

a instrukcja obsługi PL tutaj http://www.4shared.com/file/127424738/a96c...tml?err=no-sess

zalezy co popsujesz :P ale ogólnie nie powinno byc problemow, to samo z przegladami

czesci latwo dostepne a ceny w miare

wymiana oleju samemu to 10 minut. nowy olej 10w40 ofc., ze zmiana filtra 1800 ml wchodzi (zalecam zawsze zmieniac filtr, bo to drobne)

wymyj tez czasami filtr powietrza i nasacz specjalym olejem...ale to na pewno wiesz ;)

W sumie to wszystko samemu można zrobić, nawet zawory (wbrew pozorom- prosta sprawa)

 

powodzenia ;d :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super wybór :lalag: :clap:

 

jak ja chciałem kupić nową Deere, to mi powiedzieli ze nie ma i nie bedzie :eek:

 

o docieraniu masz tu http://forum.motocyklistow.pl/JAK-DOCIERAC...TOR-t40287.html

na początku ostro

 

książka serwisowa nie zawsze jest, ale powinna być książka serwisowa (tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.)

 

serwisówke masz tu http://www.4shared.com/file/127440823/8f21...tml?err=no-sess

a instrukcja obsługi PL tutaj http://www.4shared.com/file/127424738/a96c...tml?err=no-sess

zalezy co popsujesz :P ale ogólnie nie powinno byc problemow, to samo z przegladami

czesci latwo dostepne a ceny w miare

wymiana oleju samemu to 10 minut. nowy olej 10w40 ofc., ze zmiana filtra 1800 ml wchodzi (zalecam zawsze zmieniac filtr, bo to drobne)

wymyj tez czasami filtr powietrza i nasacz specjalym olejem...ale to na pewno wiesz ;)

W sumie to wszystko samemu można zrobić, nawet zawory (wbrew pozorom- prosta sprawa)

 

powodzenia ;d :notworthy:

 

 

 

 

mam wersje k8 ale to chyba te same silniki?

(tzn. ta w której zaznaczają przeglądy itp.) tej wlasnie nie mam, manuala mam po angielsku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie to nie wiem czy to powinno być czy nie, bo nigdy nie kupowałem nowego sprzęta (bida we wsi :D ), ale na chłopski rozum książka obsługi powinna byc...nawet od clio z 91 roku mam, a co dopiero nowa Derzeta :eek:

 

silniki te same we wszystkich wersjach, różnice między E/S/SM to waga, i elektronika

wersja USA (bez literki) ma kopke

 

aha, a pozwól gdzie zapytam, ale gdzie kupiłeś i ile dałeś? Bo myślałem ze nowe DRZ nie są dostepne juz w PL?

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...