piotrek2345 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) Panowie macie jakis patent na zrobienie osłony chłodnicy ? Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez piotrek2345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kupie końcowke wydechu lub cały wydech do DRz 400, moze byc seryjny ale w rozsądnej cenie. Kontakt gg 1267738 , mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witajcie, Jestem posiadaczem DR-Z400E z gażnikiem Keihin FCR39 i po wymianie układu wydechowego na przelotowy oraz filtra powietrza na K&N musze wyregulować gaźnior. Mechanik proponuję zakup zestawu Dyno Jet i tutaj rodzi sie problem. Na stronie http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/suzuki.aspx jest spis modeli w którym jest moja wersja E ( part number 3111 występuje tylko stage II ) ale wypuszczana na rynek amerykański natomiast jak sie przełączy na spis modeli wypuszczanych na rynek Europejski to wersji E juz nie ma w spisie http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/suzuki_euro.aspx W związku z tym mam pytanie; Czy w latach 2003-2006 wersje DRZ400E (119kg wagi i 35KW) wypuszczane na rynek amerykański i europejski miały montowany ten sam gaźnik ( keihin FCR 39 ). Czy jak zamówie zestaw oznaczony numerem 3111 ze spisu "amerykańskiego" to czy będzie on pasował do gażnika w moim DR-Z. Z góry dzieki za wszelkie info Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kupie końcowke wydechu lub cały wydech do DRz 400, moze byc seryjny ale w rozsądnej cenie. Kontakt gg 1267738 , mail [email protected] co dla Ciebie jest rozsądną ceną?? posiadam do sprzedania cały wydech od wersji SM w oryginale w razie pytań zapraszam na gg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) No i jak nikt z Was nie orientuje się jak to jest z tymi gaźnikami w drz 400e z rynku amerykańskiego i EU, a może ktoś ma w drz400e dynoJet kit i mógłby sie wypowiedzieć gdzie kupił i jaki stage ma. A moze ktoś z Was wymieniał tylko główna dysze na większą i zmieniał ustawienie mieszanki tak jak tutaj w opisie wersji Basic http://www.4strokes.com/tech/suzuki/drzadjet.asp Nie ukrywam że zalezy mi na czasie. Dzięki Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam. Ostatnio odkrylem w swojej 400E taki dziwny objaw, jak chodzi na wolnych i gwaltownie odkrece manetke to gasnie, kolega ma tez 400E z 2005 i tez gasnie. Filt i swiece wykluczylem. Nawet jak gwaltownie o 1/3 gazu dodal to sie zadlawi zastuka korbami i wystartuje. Co to moze byc i czy tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam. Ostatnio odkrylem w swojej 400E taki dziwny objaw, jak chodzi na wolnych i gwaltownie odkrece manetke to gasnie, kolega ma tez 400E z 2005 i tez gasnie. Filt i swiece wykluczylem. Nawet jak gwaltownie o 1/3 gazu dodal to sie zadlawi zastuka korbami i wystartuje. Co to moze byc i czy tak macie? Zdarza sie - szczegolnie jak jest zimny... Wyglada to jakby sie przylewal - dostawal za duzo paliwa jak mu pompka daje dawke W S-ce nie powinno byc takiego efektu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) No i jak nikt z Was nie orientuje się jak to jest z tymi gaźnikami w drz 400e z rynku amerykańskiego i EU, a może ktoś ma w drz400e dynoJet kit i mógłby sie wypowiedzieć gdzie kupił i jaki stage ma. A moze ktoś z Was wymieniał tylko główna dysze na większą i zmieniał ustawienie mieszanki tak jak tutaj w opisie wersji Basic http://www.4strokes.com/tech/suzuki/drzadjet.asp Nie ukrywam że zalezy mi na czasie. Dzięki DynoJety nie nadaja sie do gaznika fcr w wersji e. owszem sa takie dostepne ale gaznik nie daje sie potem wyregulowac.do wersji E stosuje sie niedostepne u nas dysze JD lub orginalne. jesli wstawiles wydech przelot to zmien dysze glowna na orginalna 165, iglice ustaw na trzeci ząbek a srunba regulacji mieszanki 1,5 obrotu. do tego upewnij sie ze masz wyjeta gumowa zwezke w airboksie Natomiast z powodzeniem mozna zastosowac dynojety w wersji S z gaznikiem mikuni. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam. Ostatnio odkrylem w swojej 400E taki dziwny objaw, jak chodzi na wolnych i gwaltownie odkrece manetke to gasnie, kolega ma tez 400E z 2005 i tez gasnie. Filt i swiece wykluczylem. Nawet jak gwaltownie o 1/3 gazu dodal to sie zadlawi zastuka korbami i wystartuje. Co to moze byc i czy tak macie? Witam. Ja mam tak samo jak na wolnych gwaltownie odkrece to gasnie, i mam jedno pytanie czy da sie jakos wyregulowac dawke paliwa ktore wstrzykuje pompka do cylindra. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Jeremi dzięki za info Udało mi sie ustalić, że niby gazniki w dr-z 400E na rynek europy i USA są takie same natomiast cały problem tkwi w dyszach. Na rynek europy Keihin fcr głowna dyszę ma w standardzie 165, natomiast te na rynek USA maja 142. Tak więc DynoJet sprzedawany w USA jest tylko do tych gazników z głowną dyszą 142. Zrobię tak jak mówi Jeremi, główna dysza będzie 165, iglica na 3 ząbek i rozumiem sruba od mieszanki paliwa 1,5 obrotu pd końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 gdzie bym dostal samo kolanko wydechowe do mojego sprzeta jest jakas roznica generalnie w tym czy lepiej nie bawic sie w to mam tlumik na zbyciu oryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam. Ja mam tak samo jak na wolnych gwaltownie odkrece to gasnie, i mam jedno pytanie czy da sie jakos wyregulowac dawke paliwa ktore wstrzykuje pompka do cylindra. Pozdrawiam W moim przypadku bylo tak w czasie jazdy jak odkręcałem gwałtownie manetke. Odkąd jeźdze na PB98 jest ok. Polecam sprawdzić Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 gdzie bym dostal samo kolanko wydechowe do mojego sprzeta jest jakas roznica generalnie w tym czy lepiej nie bawic sie w to mam tlumik na zbyciu oryginalny jesli teraz masz kolanko z wersji E (a tak wnioskuje z opisu) to zmiana samego kolanka wlasciwie nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 (edytowane) Mam do sprzedania stelaz na bagaze H&B do DRZ400S. Uzywany cena do uzgodnienia... i wydech seryjny do DRZ S. Kontakt na priva. Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez paf Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witka Na rynek USA do bodajże 2006 (K6) był gaźnik Keihin z wyłączeniem Kaliforni (Mikumi). W moim sciągniętym z USA DRZcie (K7) jest już gaźnik Mikumi pomimo że zakupiony w NY. Oryginalnie Keihin ma dyszę główną 165, Mikumi 142,5 Wersja do E z gaźnikiem Mikumi w wersji E to chyba 3111CA Wersja do S bodajże 3110 Do Keihina chyba 3111 Nie pamiętam który typ DJ zakładałem, ale: Dynojet ma na stronce fiszki z opisem montażu i zawartościa zestawu. Jak w spisie zawartości zestawu znajdziesz sprężynę przepustnicy to na pewno będzie zestaw do Mikumi. Dwa to inne dysze. Do Mikumi dają chyba od 135 do 170, do Keihina na pewno większe (około 190) Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.