Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pompka za dużo paliwa nie daje ??

może zleweać pompa włąsnie :)

 

co do gaźnika od EXC 520

 

przerabiałeś go tjs od strony filtra powietrza ??

tzn średnie gumy bądź gaźnika ??

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie przelewa

gaźnik załóż oryginalny, podepnij czujnik przepustnicy

teraz upierdliwa rzecz, śrubę składu mieszanki wkręc na max i wykreć 1,5obr

sprawdzaj reakcję jak się dobrze nagrzeje, inaczej nici z zabawy i nawet dobrze ustawiony będzie tak robił (najbardziej gdy jest dużo wilgoci)

przy ok 1,8 obr powinno być już ok

 

ssanie działa prawidłowo ?

 

rurki przelewowe skróc tak żeby nie wypadały z chwytaka

świeczkę daj zwykłą

jak zaleje to masz szansę odpalenia po chwilowym kręceniu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za szybką odp.

 

- Co do dawki paliwa to zdania są podzielone. Ktoś podpowiedział by pompkę przyśpieszenia ustawić tak by reagowała nawet na najmniejszy ruch manetki. Czyli mało paliwa?

 

- Czemu zwykłą świeca? Wszyscy piszą że irydowe są zdecydowanie lepsze?

 

- Gaźnik od EXC 520 W zasadzie taki sam poza drobnym gadżetem nawet sam nie wiem co to jest. Od strony filtra wystarczy przekręcić element od oryginalnego gaźnika i wszystko gra. W oryginale są z obu stron wloty właśnie do tego gadżetu, Zaślepiłem je i jest git.

 

- Gaźnik faktycznie dziwnie reaguje na ssanie.

 

- Co do regulacji dawki Paliwo – Powietrze to fabrycznie ustawiłem na 1,5 obrotu i po zmianie na ok. 2 nie widzę szczególnej różnicy.

 

Juro będę regulował pompkę przyśpieszenia tak by reagowała na każdy ruch i może jeszcze tą regulacją Powietrze – Paliwo coś spróbuję .

 

Jak ktoś ma jeszcze jakiś dobry pomysł to piszcie. Może ktoś zna odp. Co to za gadżet w oryginalnym gaźniku i do czego on jest dodam foto.

 

Hmm jak tu dodać foto? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 ikonka od lewej :D

 

 

przyspieszenie ma pracować od najmniejszego ruchu manetki

nagłe "szarpnięcie" gazem powinno dawać natychmiastowy wzrost obrotów

 

jest malutki kruczek w tym

powolone otwieranie przepustnicy na jałowych może zdusić silnik

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie stałem się posiadaczem drugiego motocykla w garażu i jest nim DRZ400sm :) Tak więc chciałbym się przywitać i zamierzam częściej odwiedzać te tematy ;P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie stałem się posiadaczem drugiego motocykla w garażu i jest nim DRZ400sm :) Tak więc chciałbym się przywitać i zamierzam częściej odwiedzać te tematy ;P

 

teraz zobaczysz, jak ścigacze są nudne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wybór padł na supermoto, gdyż w dłuższej perspektywnie jest pozbycie się gixxera i pozostawienie tylko SM :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie wróciłem z garażu.

 

Po regulacji pompki przyśpieszenia tak aby po nawet naj mniejszym dodaniu gazu wtryskiwała paliwo. Mieszanka paliwo – powietrze na 1.9 obrotu. Odnotowałem sukces ;)

 

Ale teraz powstał inny problem gdy naglę dam gazu po czym odpuszczę jest spory strzał w rurę. Coś takiego jak bym strzelał z zapłonu. I teraz powstaje pytanie czy czasem nie przesadziłem z tą regulacją?

 

Gratuluje zakupu koledze od SM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi zmierzyć średnice wentylatora na chłodnicy w DRZ.

Razem z tą okrągłą obudową.

Chciałbym go dopasować do innego enduro. Ten wentylator jest wyjątkowo odporny i dość wydajny.

Nikomu na allegro, kto wystawia takowy nie chce się zmierzyć. Chcą sprzedać, a zero fatygi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

czy ktos z forum zglebil temat usuniecie coast ericher'a z gaznika fcr w drz 400e? mam podobny problem do kolegi FazerFZR z poprzedniej strony, ale nie az tak powazny. tzn. po gwaltownym szarpnieciu manetki z wolnych obrotow silnik delikatnie dlawi sie i jakby zastanawia zanim da pelny ogien. czy coast enricher, a w zasadzie jego usuniecie moze rozwiazac problem.

coast enricher to nazwa z forum thumpertalk. po polsku to chyba wzbogacacz mieszanki. zmniejsza doplym powietrza przy zamknietym gazie, o ile dobrze rozumiem. pzdr, blazej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...