Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej.

pytanko: czy w drz cie 400s z 2000r mozna wrzucac biegi bez sprzegla? sam juz nie wiem...

 

i jeszcze jedno...wydaje mi sie po jezdzie na mojej ze drz ka to najfajniejsze enduro na swiecie...hehehe.czy sie myle?uwielbiam ja... :cool:

Czesc kolego . Ja mysle tak samo to przekozacki sprzet a z tymi biegami to ja bym proponował jednak właczać sprzeglo . Słyszalem ze na zawodach typu cross to wbijaja bez sprzegla ,ale tam sie liczy kazda sekunda . No chyba ze w locie :biggrin: Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc kolego . Ja mysle tak samo to przekozacki sprzet a z tymi biegami to ja bym proponował jednak właczać sprzeglo . Słyszalem ze na zawodach typu cross to wbijaja bez sprzegla ,ale tam sie liczy kazda sekunda . No chyba ze w locie :) Pozdrawiam.

 

Panowie! Proponuje poczytać forum (to naprawde nie boli), potem popróbować a następnie złożyć samoktytyke!!! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=przygazówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym w najblizej przyszłosci (hmm 2lata) lupic DR-Z 400 i wlasnie nie wiem czy S czy SM , glownie chodzi mi o smiganie po ulicach ,jakies traski do 200km.

 

1.olej z tego co wyczytałem to co 6tys.

2.predkosc przelotowa 100-110km/h jest możliwa?

3.ile to pali?

4.drogie to jest w utrzymaniu?

 

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym w najblizej przyszłosci (hmm 2lata) lupic DR-Z 400 i wlasnie nie wiem czy S czy SM , glownie chodzi mi o smiganie po ulicach ,jakies traski do 200km.

 

1.olej z tego co wyczytałem to co 6tys.

2.predkosc przelotowa 100-110km/h jest możliwa?

3.ile to pali?

4.drogie to jest w utrzymaniu?

dzieki

 

ad rem ;-)

1. im częściej tym dłuzej pojeździsz

2. bez problemu - przy szosowych przełożeniach

3. zależy od stylu jazdy - czytaj obrotów (w terenie to i 10 l :-O )

4. jw.

 

outa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję tylniego kierunkowskazu do swej DR-Z. Jeśli ktoś posiada i nie używa chętnie odkupię.

 

Cześć ! Mam do sprzedania cały zestaw tylnych świateł od drz sm. Jest wszystko poza kostkami na końcu przewodów. Oddam za 150 zl

 

 

 

 

 

 

A co do filtra to myje go wodą z ludwikiem. Płuczę kilkukrotnie, potem pozwalam dobrze wyschnąć. Kupiłem środek do nasączania filtrów motula. Leje go do wanienki nasączam filtr i dobrze wyciskam, resztę zlewam z powrotem do puszki. Starcza na długo a filtr czyszczę prawie po każdej jeździe.

Edytowane przez Rafal_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem dzisiaj zawory i w takiej pozycji jest GMP wedlug ustawienia znaczku T http://www.wrzuta.pl/obraz/h6B3x6c55r/12-06-08_1357 (przepraszam za slaba jakosc)

 

U mnie luz jest tylko w tym miejscu gdzie jest wlozony szczelinomierz bardziej w lewo nie da sie przesunac poniewaz krzywka juz dotyka szklanki zaworowej i tak na kazdym zaworze. Na tym zdjeciu widac ze tu jest luz a u mnie nie ma.

http://www.pegmonkey.com/gallery/howto/200...ageViewsIndex=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem dzisiaj zawory i w takiej pozycji jest GMP wedlug ustawienia znaczku T http://www.wrzuta.pl/obraz/h6B3x6c55r/12-06-08_1357 (przepraszam za slaba jakosc)

 

przede wszystkim zle sprawdzasz luzy(na sowie wydechowym). obruc wal o 360 stopni tak zeby obie krzywki bylu skierowane na zewnatrz. wtedy sprawdz czy wlasciwie jest ustawiony rozrzad(znak T i znaki na obu kolach zebatych walkow rozrzadu-wlasciwe ustawienie znakow masz podane w serwisowce na str 3-62) i dopiero wtedy, jesli jest wszystko okej to pomierz ponownie luzy zaworowe

Edytowane przez jeremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz przestawiony rozrząd

 

 

cholera, pomyłka :icon_biggrin:

 

dzisiaj sprawdzałem u siebie, obróć wał o 360 jak Jeremi pisze i będzie ok

tak żeby krzywki były tak \ /

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki:

Z własnego doświadczenia proszę pisać, jakie ciśnienia w oponach w Waszych deerzetkach stosujecie. Na teren mocno zróżnicowany, czyli: błoto, piach, szutr, pola. lasy, przeprawy przez rzeczki, zjazdy, podjazdy. Czyli taki niedzielny wypadzik w teren na jakies 80-120 km. Przy założeniu, że asfalt tylko z konieczności krótki dojazd itp.. Podsumowując uniwersalne ciśnienie w teren!!!

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...