Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

latała głównie po suchym i twardym terenie

(boki nie wytarte od butów i stan bieżnika)

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że topi moto po kiere w błocie :D Bo po co by mu była ta linka na kierownicy? Niewytarty bieżnik na bokach może wskazywać na początkującego ridera, który nie daje w palnik na zakrętach.

 

 

też o tej lince w tym aspekcie pomyślałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą linką to może być różnie, też woziłem przy kierownicy, obecnie sobie siedzi w pasie narzędziowym, dla siebie użyłem raz, do ratowania innych, nie da się zliczyć :D

 

a z tym wytarciem wiem co mówię, od błotka bardzo szybko leci lakier

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie na temat tej drz tak na pierwszy rzut oka?

http://moto.allegro.pl/cross-kross-enduro-...1404252857.html

 

 

na pierwszy rzut wygląda całkiem przyzwoicie tak jak koledzy piszą za dużo terenu nie widziała bo kto na takich "łysych" oponkach by śmigał w terenie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, a co złego w tym, że jeździł po błocie?

Przecież od tego są te motocykle. Jak ktoś tym jeździ to nie w niedzielę do kościoła.

Jak kupiłem moją (anglik 2005) to dopiero czytając w domu ten VC5 znalazłem, że przy pierwszej rejestracji miała kolor niebieski, a ja w garażu miałem żółtą :icon_eek:

Koleś zmienił plastki, bo pewnie coś połamał, a maszyna sprawuje się bez zarzutu, tylko regularne przeglądy i sprawy serwisowe...

A zwróćcie uwag, że ta Suzi z ogłoszenia ma dość pogiętą osłonę silnika, więc było nie tylko po suchym i twardym (oj, zapomniałem o kamieniołomach, toć to Częstochowa) :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, był by ktoś chętny kupnem DRZ 400Y (wersja tylko z kopką, najmocniejsza i najlżejsza) tak tak to jest DRZ 400Y , a nie DRZ 400 bez zadnego oznaczenia jak to ktoś kiedyś napisał :P, pisałem do serwisu suzuki i VIN sprawdzali i gość napisał że to DRZ 400Y i mówił że nie ma takiej wersji bez oznaczenia :)

 

motor sprowadzony był z Anglii, jakiś kretyn upier*olił linke od licznika i sam licznik :D , ślimak jest z kawałkiem linki.

 

 

rpr : 2000

zarejestrowana w kraju

brak kierunków (zbędne)

światła są :)

nowa oponka Dunlop z tyłu, olej z filtrem wymieniony jakieś 2 zbiorniki paliwa temu, nowe klocki

klakson jest

gaszona pstryczkiem, (brak stacyjki , ze względu na zbędny ciiężar)

palona z kopki

 

motor z anglii sprowadzony był przez jakąś firme z wrocławia, kupił go sam właściciel firmy od jakiegoś gościa ktory wyjezdzał nią raz na 2 tygodnie do lasu sie przejechac czy na jakieś wertepy. ogólnie motor nie od zawodnika :), silnik igła bezz zastrzeżeń, żadnych stuków puków, ja nim jeżdżę od sierpnia tego roku, a że chce sobie kupić jakiegoś SM to musze sie go z żalem pozbyć... :( , spalanie to na oko jakieś 4-5l na 100 km. wrazie pytań pisać na gg 3939765 .

 

LG ! :)

 

cena do uzg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w europejskiej wersji DRZ, ale w wersji usa jest taka guma wlozona w dolocie w airboxie.Wystarczy ja wyjac i mamy 3x3.Wracajac do tych dysz, ma ktos jakas zlota recepture?

wyciagasz gumową zwezkę, dysze glowną na orginalną 165, srubke od powietrza na 2,5 obrotu i bedzie git. wzrost mocy odczuwalny, zurzycia paliwa troszke tez. iglicy samej bez calego zestawu raczej nie znajdziesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okolice Częstochowy to masa kamyków, kamieni i kamoli.

Osłona jest niezbędna.

 

Dzięki wrodzonemu refleksowi na szczęście się zorientowałem.

U nas, na pomorskiej ziemi też są kamienie, ale narzutowe, tak coś ok. 2 ton sztuka. Na takiego żadna osłona nie pomoże, trzeba omijać. :icon_biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najllepiej ocenić przebieg DRZ'ki E bez licznika? Co się widocznie zużywa wraz z przebiegiem? Wydaje mi się, ze rura wydechowa rdzewieje wraz z przebiegiem, choc widzialem model z 2008 roku jezdzony normalnie, a wydech mial calutki w rdzy-zadnego oryginlanego lakieru. Jak to jest u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...