Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ten czarny na alle który kosztuje tysiaka jest zbiornikiem akcesoryjnym i ma zdaje sie pojemnosc 16 l i pasuje prawdopodobnie do kazdej wersji nie pamietam ile tak kolega miał miejsca w E bo moze nie koniecznie pasowac do S/SM (wiatrak) a tanszy zbiornik...hmmm jesli ma byc czarny zastosuj zbiornik z S lub SM bedzie czarny,tanszy tyle ze metalowy...

 

No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć...

 

A malowanie to taki zły pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć...

 

A malowanie to taki zły pomysł?

 

Owszem - bo za miesiac czy 2 zacznie Ci wszystko odpadac.

Plastikowe baki maja to do siebie ze jednak przepuszczaja opary paliwa przez pory i raczej nic nie poradzisz.

Nawet naklejki na plastikowych bakach po pewnym czasie zaczynaja sie dziwnie zachowywac :).

 

Jesli chcesz bawic sie w SM to kwestia wagi baku bedzie pomijalna bo na szosie nie odczuwasz tak roznicy w masie....

 

Jak juz chcesz bardzo to dokup metalowy bak czarny i zakladaj go jak zalozysz male kolka - to raptem 5 minut wiecej roboty :) a w teren zakladaj plastikowy i ciesz sie troche mniejsza masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to ma być do E... swoją drogą ja w swojej S'ce nie mam wiatraków i już mi się 2 razy zagotowała... metalowy będzie cięższy i tego chcemy uniknąć...

 

A malowanie to taki zły pomysł?

 

 

no własnie powiem Ci ze miałem oba w rekach szkoda ze nie razem i....nie wiem czy plastikowy jest taki lzejszy od metalowego w plastikowym sa o wiele grubsze scianki...ale...jak sie zrobi cieplej to zdejme swój plastik i zwaze i plastikowy i metalowy tak dla samego siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie powiem Ci ze miałem oba w rekach szkoda ze nie razem i....nie wiem czy plastikowy jest taki lzejszy od metalowego w plastikowym sa o wiele grubsze scianki...ale...jak sie zrobi cieplej to zdejme swój plastik i zwaze i plastikowy i metalowy tak dla samego siebie.

No to są kwestie czysto kosmetyczne- pomysł, żeby całość była czarna... Plastiki mieliśmy malować, ale się pojawiły w dobrej cenie więc już je mamy, zostaje bak... stąd pytanie. A czy metalowy będzie pasował do E? Bo to nie dla mnie, a dla Kumpla... mnie aż tak kwestie estetyczne nie ruszają... mam podrapane plastiki, naklejki się odklejają, ale ma to jeździć a nie wyglądać :icon_mrgreen: :crossy:

Edytowane przez Harry_1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie dokońca- 10 mm na całości, czyli 5mm na każdą stronę.

 

Ja mam adapter do 320 motomaster'a, postaram się go dokładnie zwymiarować i zrobić zdjęcia i dla chętnych wyślę. Muszę jeszcze przeprowadzić 1 test- bo jak już pisałem xx stron temu mam koła supermoto ale coś mi dystanse nie pasują do przodu i do końca nie wiem czy to pasuje, ale jako, że kumpel kupił koła od SM'ki to tam wszystko pasuje- założę do siebie jego koła do końca tygodnia jak mnie zimno z garażu nie wygoni i zobaczę czy wszystko gra.

 

 

Jak będziesz miał jakiś schemacik tego adaptera pod 320 -tkę i parę fotek to byś podesłał. Niedługo zacznę coś działąć z kółkami SM bo narazie jestem na etapie kupna.. :) a do wiosny chce tozrobić bo czymś na uczelnie dojeżdzać trzeba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie kolega chce kupic DR-z400 ale jak wiadomo jest 3 czy 4 wersje i nie wie na jaka sie zdecydowac. Moto bedzie uzywal glownie do jazdy po lesie, lakach itp. ale rowniez chce miec homologacje zeby legalnie sobie wszedzie dojechac. jaka wersje mu polecacie i czym sie one roznia?

pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ponawiam moje pytanie co do tylnego amortyzatora chodzi o wymiane oleju czy ktos moze poradzic jak to najlepiej zrobic

Norbi nie gniewaj sie ale ten olej wyglada jak by byl starszy od węgla wiec i tak go wymienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie kolega chce kupic DR-z400 ale jak wiadomo jest 3 czy 4 wersje i nie wie na jaka sie zdecydowac. Moto bedzie uzywal glownie do jazdy po lesie, lakach itp. ale rowniez chce miec homologacje zeby legalnie sobie wszedzie dojechac. jaka wersje mu polecacie i czym sie one roznia?

pozdrawiam :crossy:

 

Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje:

 

Tak na szybko:

DRZ 400 - obrzyn do dzikowania po torze i lasach (dostępny głównie w USA), bez kitu homologacyjnego

DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane)

DRZ 400S - raczej enduro niż cross (ok 40 KM), można zarejestrować

DRZ 400SM - miejskie enduro na mniejszych, 17 calowych kołach, do zarejestrowania, ale w teren to ciężko.

Wybór też zależy od umiejętności i doświadczenia jeźdźca. :icon_biggrin:

Ja mam DRZ 400S, bo to moje pierwsze moto tego typu i nie latam wyczynowo czy hardcorowo (lasy i łąki), ale wielu Ci powie, że dopiero z E zaczynają się prawdziwe przyżycia. ;)

Edytowane przez swen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi nie gniewaj sie ale ten olej wyglada jak by byl starszy od węgla wiec i tak go wymienie

 

Sie nie gniewam - po prostu robisz sobie niepotrzebna robote.

Wiem jak wyglada olej w przednich lagach po 1000 km - po prostu jakby mial ze 2 lata - sam sie zdziwilem - ale w szosowym moto zmienialem z 10W na 5W po 1 wyjezdzie. Dlatego sie nie dziwie ze moze wygladac tak a nie inaczej...

Wlac go nie wlejesz jedyny sposob to wciagnac - odlej sobie ilosc ktora powinna wejsc do pojemnika - odkrec gorna regulacje i tamtedy najlatwiej "wciagac" - znaczy sie mysmy tak robili :) - moze jest inny sposob - nie wiem. Wazne - nie spieszyc sie :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje:

i to całkiem nie dawno :)

www.suzuki.com

będzie więcej danych geometrycznych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ze ciężko przekopać się przez te 116 stron i każdego korci droga na skróty, ale opisów wersji DRZ-ki i co wybrać było na tym forum kilka i trzeba tylko poszukać :flesje:

 

Tak na szybko:

DRZ 400 - obrzyn do dzikowania po torze i lasach (dostępny głównie w USA), bez kitu homologacyjnego

DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane)

DRZ 400S - raczej enduro niż cross (ok 40 KM), można zarejestrować

DRZ 400SM - miejskie enduro na mniejszych, 17 calowych kołach, do zarejestrowania, ale w teren to ciężko.

Wybór też zależy od umiejętności i doświadczenia jeźdźca. :icon_biggrin:

Ja mam DRZ 400S, bo to moje pierwsze moto tego typu i nie latam wyczynowo czy hardcorowo (lasy i łąki), ale wielu Ci powie, że dopiero z E zaczynają się prawdziwe przyżycia. ;)

 

okey dzieki za male wskazowki, musze zerknac w te "kilka" stron..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

DRZ 400E - też obrzyn (ok 50 KM) normalnie bez kitu homologacyjnego (ale niektórzy koledzy z forum mają takie porejestrowane)

 

 

 

 

niektórzy nawet na 2 osoby maja :icon_mrgreen: porejstrowane,kupuj E od razu najwyzej bedziesz mniej odkręcał na początek...tak wiem pewnie zaraz mi sie oberwie :flesje:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...