skalim1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Krótkie pytanko - czy prawy amortyzator (ten bez zacisku) normalnie odbija słabo czy zwaliłem coś przy wymianie uszczelniacza? Proszę o szybką odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 tak na zdrowy rozum to oba powinny dzialac jednakowo, no nie ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 kiedyś,jeszcze przed kx i exc mialem w sendzie tak, że jeden odbijał, drugi nie i tak było prawidłowo. Jak jest w drz? może trzeba jego jakoś odpowietrzyć? bo ugina sie pod wciśnięciem ręką, a nie sprawdzałem jak było przedtem. olej wlałem 10w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 10W ? na SM przerabiasz ? w standardzie jest 5W , obie lagi powinny tak samo się uginać , wlewasz po 720ml Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 wlałem 720, odmierzyłem 12,9 mm tak jak jest w instrukcji, wlałem 10w żeby były sztywniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Czesc wszystkim . Pytanie mam , dorabiał ktos ten manualny napinacz ? - bo mi sie zdaje ze kiedys cos na stronie widzialem. A moze ma ktos to ustrojstwo do sprzedania ? Ja dorabiałem w październiku. Wyszło coś takiego http://bikepics.com/pictures/1444669/ kosztowało mnie to jakieś grosze (20-30zł już w tej chwili nie pamiętam). Średnio rozgarnięty tokarz zrobi Ci coś takiego w pół godziny. Co do działania, to zamontowałem, wyregulowałem i zapomniałem. Niedawno kontrolowałem napięcie i nie wymagał regulacji/podciągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja dorabiałem w październiku. Wyszło coś takiego http://bikepics.com/pictures/1444669/ kosztowało mnie to jakieś grosze (20-30zł już w tej chwili nie pamiętam). Średnio rozgarnięty tokarz zrobi Ci coś takiego w pół godziny. Co do działania, to zamontowałem, wyregulowałem i zapomniałem. Niedawno kontrolowałem napięcie i nie wymagał regulacji/podciągnięcia. Jak by tu taki był ( Irlandia) to by dało rade ale niestety nie ma bo to male miasteczko wiec musze kupic . Ale dzieki za odpowiedz i pozdrowienia . Mogę zrobić dla chętnych MCCT czyli manualny napinacz. Koszt 150 pln , nie mega tanio, ale będzie zrobiony dobrze i szybko. Gwarantuję prawidłowe działanie i spasowanie, bo najpierw przetestowałem na swoim DRZecie. OK to ja bym był zainteresowany. Prosze o kontakt na GG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 OK to ja bym był zainteresowany. Prosze o kontakt na GG. :cool: No fajnie, ale to przecież jesli Ty czegoś potrzebujesz, to Ty sie do mnie odzywasz :-) Jest moje GG, mejl, wszystko. To tak jakbym ja dzwonił na pizze i mówił im, żeby do mnie zadzwonili, bo chcę zamówić jedzenie :-) Fajne by to było , ale po co komplikować. Dobra, żeby nie gadać bez sensu. W najbliższym czasie podjadę do tokarza i zamówie. Będę Ciebi na bieżąco informał, o ile się do mnie odezwiesz ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Dzieki za fatyge , napisalem ci wiadomosc na poczte . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Co myślicie o zestawieniu opon (kostek) do suzi MITAS C-11 przód z c-02 na tyle, będzie duża różnica w parametrach ? Powiedzmy że w tej chwili nie mam możliwości zakupu innego modelu tych opon, a cena bardzo przystępna, brać czy czekać na lepsze zestawienie ???? http://www.sklep.motox.com.pl/images/Kateg..._aplikacja.jpeg aha, a jeśli chodzi o rozmiar to taki jak zaleca producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 poczytaj tu opinia z innego forum: C-02 + C-05 to najbardziej dlugowieczna kostka z Mitasa ale im bardziej miekko tym gorzej trzyma a w blocie dosc szybko sie zakleja i dlugo oczyszcza. Co do jej wyrywania to nawet majac 520 trzeba by sie baaardzo postarac. Obecnie katuje chyba 3 zestaw C-10+ C-11 i nie mam zastrzezen oprocz tego ze w sezonie 2 komplety leca lekka raczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 (edytowane) ja u siebie mam 140 a oponki kupuje prawie nowki na gieldach za max 50 zl obojetnie jakie u mnie lekka reka schodza 4 oponki tylnie gdzie tylko po asfalcie smigaja jak trzeba dojechac do terenu (mam calkiem blisko) no i oczywiscie bardzo lagodnie obhodze sie z gazem dalej mnie meczy jednak pytanie czy w waszych sprzetach dzwignia zmiany biegow tez sie wsuwa i wysuwa oprucz tego jeszcze lata troche w gore i w dul Edytowane 12 Stycznia 2009 przez yogy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 dalej mnie meczy jednak pytanie czy w waszych sprzetach dzwignia zmiany biegow tez sie wsuwa i wysuwa oprucz tego jeszcze lata troche w gore i w dul w moim sie wysuwa i wsuwa okolo 2mm gora/dol, przod/tyl jest lekko wyczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paf Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Czy byl by ktos chetny na akcesoryjny zbiornik do DRZ 400 S? http://www.clarkemfg.com/cgi-bin/miva?Merc...ory_Code=suzuki http://www.bikepics.com/pictures/1493924/ Edytowane 13 Stycznia 2009 przez paf Cytuj EXC 250 2tttttttEXC 400 R jak Rules,DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Kierując się moimi wymaganiami i tym co jest napisane na tej stronce to najlepsze zestawienie dla mnie to C-11 przód i C-12 tył i tak chyba zrobie :) Dzięki za pomoc ! pozdro Kierując się moimi wymaganiami i tym co jest napisane na tej stronce to najlepsze zestawienie dla mnie to C-11 przód i C-12 tył i tak chyba zrobie :) Dzięki za pomoc ! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.