Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety muszę Cię zmartwić, bo chyba jeszcze nie znasz możliwości poczty polskiej i urzędu celnego :) Już parę rzeczy w USA zakupiłem i mogę powiedzieć, że jest coraz gorzej, ponieważ coraz dłużej trzeba czekać na przesyłki z USA. Druga sprawa to cło które wg mnie nie ominie Cię na 99%. Pewnie w dodatku zakiszą jeszcze Twoją głowicę na magazynie i karzą dostarczyć rachunek czy jakiś dokument który stwierdza wartość przesyłki. Także chce Cię tylko uprzedzić żebyś nie robił sobie nadziei że pójdzie szybko i bezboleśnie, ale może będziesz miał szczęście i tego Ci życzę, pozdro.

 

Niestety, naszczescie lub nieszczescie jestem niepoprawnym optymista :biggrin:

 

Nie jest zle:

Wal caly, tlok i cylined tez.

Poza glowica do wymiany jest kilka lozysk i silnik bedzie jak nowy:)

Edytowane przez paf

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos ma te o to sruby http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8e7385d25f4feb2.html na sprzedaz bo u mnie sa wyrobione jakis pajac bawil sie zjechanymi imbusami ;/

 

 

 

po raz 2 Ci powiem CZYTAJ POCZTE!!!przeciez pisałem CI ze mam a nie trujesz wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto mi powie jak jest uszczelniona ośka dźwigni wysprzęgnika (patrz rys część nr 25) http://img526.imageshack.us/img526/7540/uszczelniaczsn7.jpg katalog mówi tylko tyle: SEAL, CL RLSE ARM 09282-10012. To jest jakiś typowy uszczelniacz, simmering? Może ktoś zna wymiar? Czy jakiś wynalazek dostępny tylko u dealera? I przy okazji poprosił bym o rozmiar oringa uszczelniającego pokrywę filtra oleju.

Edytowane przez moonraker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto mi powie jak jest uszczelniona ośka dźwigni wysprzęgnika (patrz rys część nr 25) http://img526.imageshack.us/img526/7540/uszczelniaczsn7.jpg katalog mówi tylko tyle: SEAL, CL RLSE ARM 09282-10012. To jest jakiś typowy uszczelniacz, simmering? Może ktoś zna wymiar? Czy jakiś wynalazek dostępny tylko u dealera? I przy okazji poprosił bym o rozmiar oringa uszczelniającego pokrywę filtra oleju.

 

usczelniacz wysprzeglika: simering (10X20X6) 09282-10012 - typowy wymiar

oring dekielka filtra: O RING (d:2.4,D:52.6) 09280-54001 - z tym moze byc gorzej

Edytowane przez jeremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje.

Niestety u mnie w sklepie nie mieli takiego na stanie i kupiłem 10x20x4 zamontowałem i zobaczymy jutro czy nie cieknie. Co do oringa do dekielka to też nie mieli więc kupiłem d: 2,7 D:51,7 ale jeszcze nie montowałem więc nie wiem czy będzie ok.

Przy okazji, w moim nowym nabytku jak się silnik rozgrzeje jak by było słychać cykanie zaworów (mam nadzieje że to nie wałek :lalag: ),a może ten typ tak ma? W związku z tym zamierzam skontrolować luz zaworowy, czy ktoś z was już to robił i ma jakieś wskazówki? Niby mam serwisówke i wszystko jasne, ale może na coś szczególnie zwrócić uwagę? Czy ta gumowa uszczelka pokrywy zaworowej nadaje się do powtórnego użycia czy konieczna jest wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje.

Niestety u mnie w sklepie nie mieli takiego na stanie i kupiłem 10x20x4 zamontowałem i zobaczymy jutro czy nie cieknie. Co do oringa do dekielka to też nie mieli więc kupiłem d: 2,7 D:51,7 ale jeszcze nie montowałem więc nie wiem czy będzie ok.

Przy okazji, w moim nowym nabytku jak się silnik rozgrzeje jak by było słychać cykanie zaworów (mam nadzieje że to nie wałek :bigrazz: ),a może ten typ tak ma? W związku z tym zamierzam skontrolować luz zaworowy, czy ktoś z was już to robił i ma jakieś wskazówki? Niby mam serwisówke i wszystko jasne, ale może na coś szczególnie zwrócić uwagę? Czy ta gumowa uszczelka pokrywy zaworowej nadaje się do powtórnego użycia czy konieczna jest wymiana?

 

sprawdzenie luzow to dziecinada. sam napewno dasz rade (nic specjalnego tam nie wyjdzie) a uszczelka spokojnie wytrzyma kilka sciagniec pokrywy. na str 4 tego posta masz podanego linka ze zdjeciami co i jak pokoleji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie mam takie;

- gaźnik keihin fcr lub mx [FLAT];

- plaska przepustnica;

od strony garnka na przepustnicy mam takie COŚ co złazi płatami, a wygląda jak:

A. nagar/sadza

B. siakaś powłoka teflonowa ?

 

Ktoś wie co to jest ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

zmieniłem DR 350 na DR-Z 400 więc teraz przyszło wypowiadać się w tym kawałku forum :lalag:

 

Motór jest super, w sumie można powiedzieć, że od nowa muszę uczyć się jeździć. Niestety jak podobała mi się wcześniej DR, teraz mogę stwierdzić, że tamten motór był raczej na ryby ;) chociaż też fajnie się na nim jeździło

 

Przechodząc dalej, chciałbym zasięgnąć rady. Mianowicie chodzi o stukanie silnika. W DR to było raczej normalne. Nie byłem w stanie wyregulować zaworów do stanu gdzi epanowałaby całkowita cisza. Zawsze słychać było cykanie i przyjąłem to za normę.

 

Teraz w DR-Z też słyszę cykanie po rozgrzaniu silnika. Czy to jest normalne? Przeczytałem cały temat i zacząłem się zastanawiać, bo wychodzi na to, że może to być spowodowane zużytym łańcuszkiem rozrządu (lub nieprawidłowo działającym napinaczem).

 

Czy cykanie jest spowodowane rozregulowanymi zaworami, czy może już pora na wymianę łańcuszka?

 

Nie znam historii tego motocykla ponieważ został sprowadzony z UK przez człowieka od którego go kupiłem.

 

Widzieliście może na jutubie instrukcję ustawiania zaworów? widziałem fajne filmiki z przeróbkami gaźnika czy wymianie napinacza właśnie, może jest gdzieś taki filmik z regulacją zaworów czy wymianą łańcuszka?

 

Z góry dzięki za rady i odpowiedzi oraz witam grono użytkowników tego zajebistego przecinaka. Motór jest jakby stworzony dla mnie ! :clap: :) ;) :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga cytuje:

"...co do sprawdzenia luzów na zaworach to jesli masz podstawowe pojecie o mechanice to sam to bez klopotów zrobisz.

potrzbne sa jedynie szczelinomierz, klucz nr8,10 i klucz ampusowy.

opis sprzawdzenia luzów zaworowych ze zdjeciami: http://www.pegmonkey.com/howto/valve_adjust/drz400 ..."*

 

*) jeremi "Dzieła wybrane" 19.12.2007 Tom 1 Rozdział 1 :)

Edytowane przez moonraker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no.... hmmm to mam kolejne pytanie z dziedziny DRZ z keihinem, wiadomo, albo nie - jest tam czujnik położenia przepustnicy, który podlega kalibracji...

no i ....

Uprzejmie pytam - zna ktoś odpowiednie parametry oporności dla zamkniętej przepustnicy tegoż czujnika ?

dla KTM'a jest to 750 ohm +- 50, dla drz [ma zapewne inny moduł]

...

 

Dodam odpowiedz na swoje wlasne wczesniejsze pytanie -

- możne komuś się przyda na przepustnicy [takiej tytanowej blaszce wsadzanej w wozek] od strony cylindra jest warstwa teflonu [najprawdopodobniej], lub innej substancji zmniejszającej tarcie, ta substancja się czasem łuszczy odchodząc płatami powoduje to zaśmiecenie gaźnika...

[zeskrobałem to co odlazło, nowa to koszt kolo 200$]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz w DR-Z też słyszę cykanie po rozgrzaniu silnika. Czy to jest normalne? Przeczytałem cały temat i zacząłem się zastanawiać, bo wychodzi na to, że może to być spowodowane zużytym łańcuszkiem rozrządu (lub nieprawidłowo działającym napinaczem).

Czy cykanie jest spowodowane rozregulowanymi zaworami, czy może już pora na wymianę łańcuszka?

 

lancuszek grzechocze a nie cyka. jesli jest to glosne cykanie to albo zle wyregulowane zawory albo zuzyte prowadnice zaworow.

ps. moj na cieplo tez lekko cyka :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...