zawadał Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 hej.pytanko: czy w drz cie 400s z 2000r mozna wrzucac biegi bez sprzegla? sam juz nie wiem... i jeszcze jedno...wydaje mi sie po jezdzie na mojej ze drz ka to najfajniejsze enduro na swiecie...hehehe.czy sie myle?uwielbiam ja... :cool:Czesc kolego . Ja mysle tak samo to przekozacki sprzet a z tymi biegami to ja bym proponował jednak właczać sprzeglo . Słyszalem ze na zawodach typu cross to wbijaja bez sprzegla ,ale tam sie liczy kazda sekunda . No chyba ze w locie :biggrin: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Czesc kolego . Ja mysle tak samo to przekozacki sprzet a z tymi biegami to ja bym proponował jednak właczać sprzeglo . Słyszalem ze na zawodach typu cross to wbijaja bez sprzegla ,ale tam sie liczy kazda sekunda . No chyba ze w locie :) Pozdrawiam. Panowie! Proponuje poczytać forum (to naprawde nie boli), potem popróbować a następnie złożyć samoktytyke!!! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=przygazówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam, chciałbym w najblizej przyszłosci (hmm 2lata) lupic DR-Z 400 i wlasnie nie wiem czy S czy SM , glownie chodzi mi o smiganie po ulicach ,jakies traski do 200km. 1.olej z tego co wyczytałem to co 6tys.2.predkosc przelotowa 100-110km/h jest możliwa?3.ile to pali?4.drogie to jest w utrzymaniu? dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 zapraszam za hmmm 2 lata.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam, chciałbym w najblizej przyszłosci (hmm 2lata) lupic DR-Z 400 i wlasnie nie wiem czy S czy SM , glownie chodzi mi o smiganie po ulicach ,jakies traski do 200km. 1.olej z tego co wyczytałem to co 6tys.2.predkosc przelotowa 100-110km/h jest możliwa?3.ile to pali?4.drogie to jest w utrzymaniu?dzieki ad rem ;-)1. im częściej tym dłuzej pojeździsz 2. bez problemu - przy szosowych przełożeniach3. zależy od stylu jazdy - czytaj obrotów (w terenie to i 10 l :-O )4. jw. outa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Sprzedaje gaznik Keihina. Powodem sprzedazy jest nie chec do jego regulacji. Stwierdzilem ze jest on za duzy do drz. Wiecej info>>>> http://www.allegro.pl/item381294751_gaznik_fcr_41mm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makeLELE Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Poszukuję tylniego kierunkowskazu do swej DR-Z. Jeśli ktoś posiada i nie używa chętnie odkupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Hej. Macie sprawdzona prodedure mycia filtra powietrza?Czym wymyc?i czym potem nasmarowac? /dzieki peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_86 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) Poszukuję tylniego kierunkowskazu do swej DR-Z. Jeśli ktoś posiada i nie używa chętnie odkupię. Cześć ! Mam do sprzedania cały zestaw tylnych świateł od drz sm. Jest wszystko poza kostkami na końcu przewodów. Oddam za 150 zl A co do filtra to myje go wodą z ludwikiem. Płuczę kilkukrotnie, potem pozwalam dobrze wyschnąć. Kupiłem środek do nasączania filtrów motula. Leje go do wanienki nasączam filtr i dobrze wyciskam, resztę zlewam z powrotem do puszki. Starcza na długo a filtr czyszczę prawie po każdej jeździe. Edytowane 12 Czerwca 2008 przez Rafal_86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Sprawdzalem dzisiaj zawory i w takiej pozycji jest GMP wedlug ustawienia znaczku T http://www.wrzuta.pl/obraz/h6B3x6c55r/12-06-08_1357 (przepraszam za slaba jakosc) U mnie luz jest tylko w tym miejscu gdzie jest wlozony szczelinomierz bardziej w lewo nie da sie przesunac poniewaz krzywka juz dotyka szklanki zaworowej i tak na kazdym zaworze. Na tym zdjeciu widac ze tu jest luz a u mnie nie ma.http://www.pegmonkey.com/gallery/howto/200...ageViewsIndex=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 no to masz przestawiony rozrząd Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Sprawdzalem dzisiaj zawory i w takiej pozycji jest GMP wedlug ustawienia znaczku T http://www.wrzuta.pl/obraz/h6B3x6c55r/12-06-08_1357 (przepraszam za slaba jakosc) przede wszystkim zle sprawdzasz luzy(na sowie wydechowym). obruc wal o 360 stopni tak zeby obie krzywki bylu skierowane na zewnatrz. wtedy sprawdz czy wlasciwie jest ustawiony rozrzad(znak T i znaki na obu kolach zebatych walkow rozrzadu-wlasciwe ustawienie znakow masz podane w serwisowce na str 3-62) i dopiero wtedy, jesli jest wszystko okej to pomierz ponownie luzy zaworowe Edytowane 13 Czerwca 2008 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 no to masz przestawiony rozrząd cholera, pomyłka :icon_biggrin: dzisiaj sprawdzałem u siebie, obróć wał o 360 jak Jeremi pisze i będzie ok tak żeby krzywki były tak \ / Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Troche z innej beczki:Z własnego doświadczenia proszę pisać, jakie ciśnienia w oponach w Waszych deerzetkach stosujecie. Na teren mocno zróżnicowany, czyli: błoto, piach, szutr, pola. lasy, przeprawy przez rzeczki, zjazdy, podjazdy. Czyli taki niedzielny wypadzik w teren na jakies 80-120 km. Przy założeniu, że asfalt tylko z konieczności krótki dojazd itp.. Podsumowując uniwersalne ciśnienie w teren!!! Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 0.8 przód0.6 tył Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.