Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A'propos dotarcia- właśnie w przyszłym tygodniu odbieram moto po wymianie tłoka. Jakies porady co do docierania i kiedy 1-szy raz po wymianie tłoka zmieniać oliwę? standardowo czy lepiej wcześniej (dotyczy wersji 400E)

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie i Panowie, mam dylemat, może pomożecie mi go rozwiązać.. Kieruję pytanie do osób które miały bliski kontakt i doświadczenia z motocyklem DRZ400 i XR400R jednocześnie - to są dwa motocykle sposród których wybiorę tylko jeden.. Niby za Suzuki przemawia więcej argumentów ( nowsza generacja przede wszystkim) - w gre wchodzi dla mnie raczej tylko DRZa kopana (jak najlżejsza), ale może jednak Honda jest w jakimś zasadniczym względzie lepsza?? Chyba XR-ka jest minimalnie lżejsza (czy od kopanej DRZy także?), także ponoć zwrotniejsza ze wzgledu na krótszy rozstaw.. Cholernie mnie to porównanie męczy. Czy ktoś z Was jeździł obydwoma motocyklami i może szczerze na tej podstawie wytypować który był lepszy dla jego potrzeb, który się lepiej/przyjemniej prowadził, który robił lepsze wrażenie ogólne..??

Dodam że jestem nie za wysoki, mam jedyne 176 wzrostu, ok 70kg wagi.

Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogach.. Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem..

Dzięki za rzeczowe uwagi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem..

 

Moim zdaniem xr400 bedzie wymagał napewno mniej "opieki" niż drz - w hondzi masz silnik chłodzony powietrzem,ponadto jest troszke lzejsza, są też minusy xr napewno nie ma takiego zrywu jak drz w wersji e.Po sprzedaniu mojej ttr sam na nastepne moto waham sie pomiędzy tymi dwoma motocyklami.Co byś nie wybrał bedziesz zadowolony bo to porządne sprzęty.Ja osobiscie bardziej "skłaniam sie" w kierunku drz :icon_mrgreen: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogach

z 3miasto na plaże rzut beretem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko chyba jednak ten ząb jeden więcej na przodzie nie jest głupim pomysłem, co?

jest

 

Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogach.. Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem..

no to imho oba beda ci pasowaly, a konkretnie ktory to sugeruje samemu sie przejechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wrócę do wątku, jaki już był poruszany w tym temacie...

 

Chodzi o ten zbiorniczek, który znajduje się pod airboxem- w mojej drz jest on wypełniony do połowy cieczą chłodzącą, a powinien być pusty :rolleyes:. Pytanie brzmi, co przyczyniło się do tego? Co zrobić, żeby wróciło to do prawidłowego stanu?

pzdr :flesje:

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten zbiorniczek, który znajduje się pod airboxem- w mojej drz jest on wypełniony do połowy cieczą chłodzącą, a powinien być pusty :rolleyes:. Pytanie brzmi, co przyczyniło się do tego? Co zrobić, żeby wróciło to do prawidłowego stanu?
tak jak piszesz czyli do polowy pelen (albo jak kto woli od polowy pusty :icon_mrgreen: ) jest imho stanem prawidlowym (jak juz pisalem), mam tak we wszystkich moich pojazdach (auto i moto)

dlaczego tak uwazam: rozszerzalnosc plynu nie jest tak duza zeby zapelnic ten zbiorniczek, nawet w polowie, uklad tez sie nie kurczy (co najwyzej rozszerza) i w zwiazku z tym musi byc troche plynu w tym zbiorniczku dla wyrownywania jego stanu w calym okladzie, jak bedzie pusty to nie ma z czego pobrac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zbiorniczek wyrównujący ciśnienie w układzie

prawidłowo powinien być pusty

 

Tym się zasugerowałem, jak również tym, że sporo drz na bikepics ma właśnie pusty ten zbiorniczek.

 

A czy zaglądając przez korek do chłodnicy poziom płynu powinien zakrywać te 'żeberka' czy mogą być odkryte (u mnie tak jest i nie wiem czy to prawidłowo)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy zaglądając przez korek do chłodnicy poziom płynu powinien zakrywać te 'żeberka' czy mogą być odkryte (u mnie tak jest i nie wiem czy to prawidłowo)?
misial bym sprawdzic, kiedys tam zagladalem ale nie pamietam, wydaje mi sie ze poziom plynu byl na rowni z zeberkami, moge jedynie dodac ze w prawej masz korek, a w lewej jest srubka ktora przy dolewaniu by zalac wystajace zeberka nalezy wykrecic, jak chcesz wpuscic plynu do zbiorniczka to kup strzykawke setke i wykorzystaj rurke idaca do zbiorniczka od szyjki pod korkiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A'propos dotarcia- właśnie w przyszłym tygodniu odbieram moto po wymianie tłoka. Jakies porady co do docierania i kiedy 1-szy raz po wymianie tłoka zmieniać oliwę? standardowo czy lepiej wcześniej (dotyczy wersji 400E)

 

 

Ponawiam pytanie :lapad:

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...