mbk Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 A'propos dotarcia- właśnie w przyszłym tygodniu odbieram moto po wymianie tłoka. Jakies porady co do docierania i kiedy 1-szy raz po wymianie tłoka zmieniać oliwę? standardowo czy lepiej wcześniej (dotyczy wersji 400E) Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk13 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam Panie i Panowie, mam dylemat, może pomożecie mi go rozwiązać.. Kieruję pytanie do osób które miały bliski kontakt i doświadczenia z motocyklem DRZ400 i XR400R jednocześnie - to są dwa motocykle sposród których wybiorę tylko jeden.. Niby za Suzuki przemawia więcej argumentów ( nowsza generacja przede wszystkim) - w gre wchodzi dla mnie raczej tylko DRZa kopana (jak najlżejsza), ale może jednak Honda jest w jakimś zasadniczym względzie lepsza?? Chyba XR-ka jest minimalnie lżejsza (czy od kopanej DRZy także?), także ponoć zwrotniejsza ze wzgledu na krótszy rozstaw.. Cholernie mnie to porównanie męczy. Czy ktoś z Was jeździł obydwoma motocyklami i może szczerze na tej podstawie wytypować który był lepszy dla jego potrzeb, który się lepiej/przyjemniej prowadził, który robił lepsze wrażenie ogólne..?? Dodam że jestem nie za wysoki, mam jedyne 176 wzrostu, ok 70kg wagi. Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogach.. Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem..Dzięki za rzeczowe uwagi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem.. Moim zdaniem xr400 bedzie wymagał napewno mniej "opieki" niż drz - w hondzi masz silnik chłodzony powietrzem,ponadto jest troszke lzejsza, są też minusy xr napewno nie ma takiego zrywu jak drz w wersji e.Po sprzedaniu mojej ttr sam na nastepne moto waham sie pomiędzy tymi dwoma motocyklami.Co byś nie wybrał bedziesz zadowolony bo to porządne sprzęty.Ja osobiscie bardziej "skłaniam sie" w kierunku drz :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogachz 3miasto na plaże rzut beretem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven_DRZ400E Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Słuchajcie, dostałem linka i ściągnąłem serwisówkę do DRZty, ale niestety w wersji S i pytanie brzmi, czy można taką dostać do E? Jest sporo różnic w kwestiach przeglądów, wymiany płynów, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 jest na forum jesli dobrze pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 tylko chyba jednak ten ząb jeden więcej na przodzie nie jest głupim pomysłem, co?jest Będę jeździł tylko w terenie - szybko, nie lubię torów motocrossowych, nie będę skakał, nie lubię także taśtasiać się w błotku.. Lubię szybko przemieszczać się po lesie i szutrowych drogach.. Chcę sprzęt wymagający minimum troski o to że coś się wysra za przeproszeniem..no to imho oba beda ci pasowaly, a konkretnie ktory to sugeruje samemu sie przejechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raven_DRZ400E Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Brzmienie mojej DRZty jest przepiekne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 jest na forum jesli dobrze pamietam. a wiesz moze w którym miejscu,tak dokłądnie?? bo w linkach znalazłem własnie do S o której mówił Raven_DRZ400E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 wiem, ze była, ale nie dam sobie głowy uciąć, może sie pomyliłem co do S, ale na pewno gdzieś czytałem o serwisie do E.Zaraz sie poszuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Witam. Wrócę do wątku, jaki już był poruszany w tym temacie... Chodzi o ten zbiorniczek, który znajduje się pod airboxem- w mojej drz jest on wypełniony do połowy cieczą chłodzącą, a powinien być pusty :rolleyes:. Pytanie brzmi, co przyczyniło się do tego? Co zrobić, żeby wróciło to do prawidłowego stanu? pzdr :flesje: Edytowane 16 Marca 2008 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Chodzi o ten zbiorniczek, który znajduje się pod airboxem- w mojej drz jest on wypełniony do połowy cieczą chłodzącą, a powinien być pusty :rolleyes:. Pytanie brzmi, co przyczyniło się do tego? Co zrobić, żeby wróciło to do prawidłowego stanu?tak jak piszesz czyli do polowy pelen (albo jak kto woli od polowy pusty :icon_mrgreen: ) jest imho stanem prawidlowym (jak juz pisalem), mam tak we wszystkich moich pojazdach (auto i moto)dlaczego tak uwazam: rozszerzalnosc plynu nie jest tak duza zeby zapelnic ten zbiorniczek, nawet w polowie, uklad tez sie nie kurczy (co najwyzej rozszerza) i w zwiazku z tym musi byc troche plynu w tym zbiorniczku dla wyrownywania jego stanu w calym okladzie, jak bedzie pusty to nie ma z czego pobrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 to jest zbiorniczek wyrównujący ciśnienie w układzieprawidłowo powinien być pusty Tym się zasugerowałem, jak również tym, że sporo drz na bikepics ma właśnie pusty ten zbiorniczek. A czy zaglądając przez korek do chłodnicy poziom płynu powinien zakrywać te 'żeberka' czy mogą być odkryte (u mnie tak jest i nie wiem czy to prawidłowo)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A czy zaglądając przez korek do chłodnicy poziom płynu powinien zakrywać te 'żeberka' czy mogą być odkryte (u mnie tak jest i nie wiem czy to prawidłowo)?misial bym sprawdzic, kiedys tam zagladalem ale nie pamietam, wydaje mi sie ze poziom plynu byl na rowni z zeberkami, moge jedynie dodac ze w prawej masz korek, a w lewej jest srubka ktora przy dolewaniu by zalac wystajace zeberka nalezy wykrecic, jak chcesz wpuscic plynu do zbiorniczka to kup strzykawke setke i wykorzystaj rurke idaca do zbiorniczka od szyjki pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A'propos dotarcia- właśnie w przyszłym tygodniu odbieram moto po wymianie tłoka. Jakies porady co do docierania i kiedy 1-szy raz po wymianie tłoka zmieniać oliwę? standardowo czy lepiej wcześniej (dotyczy wersji 400E) Ponawiam pytanie :lapad: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.