aza9 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Witam Mam 13 lat i niedawno zdałem kartę motorowerową. Od roku już posiadam Kymco Activ 50. Jest to czterosuwowy skuter z dużymi kołami. Ma sprzęgło odśrodkowe czyli półautomatyczną skrzynię biegów. http://www.pilarmet.moto.pl/szablon.php?id...co%20Activ%2050 link do strony z opisem(mój się trochę różni m.in. ma licznik do 80km/h). Przez ponad rok jeżdżę nim po okolicznych drogach. Ale szczerze taka jazda z prędkością średnio 55km/h to jest trochę nudna. Przyznaje że jego dźwięk jest przepiękny jak jakiegoś chopera 250. Niestety co mi po samym dźwięku jeżeli aby rozpędzić się do 60km/h muszę go tak wkręcać na obroty że aż mi go szkoda(a wtedy nie pali już 1,5l na 100km). Jednak jedzie te 65km/h po prstej. Z górki jechałem nim nawet 80km/h. No ale pod górkę już 40km/h. Nie ma on żadnej blokady na prędkość tak jak w innych skuterach. Słyszałem jednak, że jest w nim kilka blokad. M.in. w gaźniku, elektryce, tłumiku pewnie i jeszcze parę innych. Słyszałem także że można dokupić większy cylinder 72ccm. Moje pytania są następujące:Jakie są w nim blokady?Gdzie można je zdjąć?Czy można wstawić większy cylinder?Jakie będę miał osiągi po zdjęciu wszystkich blokad oraz po założeniu większego cylindra?Ile to wszystko kosztuje? Z góry dziękuje P.S. Proszę pisać maile i pisać na gg [email protected] 7103256 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 bedziesz jechał około 70-80km/h ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Hej!Może link http://www.scigacz.pl/Tuning,skutera,4103.html na który przypadkiem trafiłem troche pomoże.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 pracuje osobiscie w serwisie kymco i fabrycznie blokowane są poprzez zmianę zębatek (przedniej i tylnej ) oraz założona jest wyższa przepustnica uniemożliwiająca pełne otwarcie nie zalecam modyfikacji typu sportowy modul zapłonowy zdażaly sie przypadki ukręcenia wału ze wzgledu na wyższe obroty silnika jedyna sluszna modyfikacja to cylider 72ccm ewentualnie zmiana dysz w gażniku ale możesz odrazu zapomnieć o spalaniu na poziomie 1,5l na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.