sq8jx Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Witam serdecznie, kilka dni temu zakupilem KTM'a exc 450 z 2005 roku. Po kilkunastu kilometrach zauwazylem ,ze z otworu przy pompie wody saczy sie plyn. Poczatkowo bylo to malo obfite, ale doszlo do tego ,ze po przejechaniu 100 m caly cylinder byl zabrudzony nie tylko plynem ,ale tez olejem. Wymienilem dwa simeringi oraz dwa oringi wewnatrz pompy, ale skutek jest podobny do poczatkowego tyle ze troche mniej sie leje. Czy to jest normalne ??? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) z kad dorwales simery/oringi i czy walek nie ma rowkow ? napewno prawidlowo poskladales ? wpadlo mi jescze cos do glowy , moze masz luz na lozysku ? w skutek czego walek podnosi sie i opada ( moze byc tez krzywy walek) Edytowane 13 Października 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8jx Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Wszelke uszczelnienia zamowilem w KTMie w Lublinie, co do montazu to jestem pewien ,ze jest O.K Jestem troche zawiedziony, bo moto fajne, w terenie daje rade ,ale boli to ze z motoru cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Chłopie to ty weź sobie i wymień pompe wodną :biggrin::D:D jak ci płyn wyciska znaczy że pompa kopneła w kalendarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8jx Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Chłopie to ty weź sobie i wymień pompe wodną ;):D:D jak ci płyn wyciska znaczy że pompa kopneła w kalendarzNie wiem czy wogole wiesz jak zbudowana jest pompa w exc 450 - jesli nie bardzo jestes zoorientowany to sie nie udzielaj, pytam ludzi ktorzy posiadaja ktm'a i sa mi w stanie pomoc ,a teksty typu zmien pompe :biggrin: to mozesz sobie zachowac dla siebei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 a chłodnice drożne ?termostat się nie zblokował ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8jx Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 termostat ? tam go nie ma, chlodnice jak najbardziej drozne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 w exc jest termostat Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Jedyna mozliwosc ze masz wyrobienia na walku, albo w korpusie pompy, jezeli po wymianie uszczelnien cieknie.W tym momencie rada "wymien pompe" nie jest taka glupia, choc napewno kosztowna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek450 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Ja u siebie miałem ten sam problem, po wymianie łańcuszka rozrządu nie wymieniłem tego suportu (tak to się chyba nazywa) co siedzi na wałku rozrządu i oddziela rozrząd od pompy wody. Po przejażdżce uciekł mi cały płyn przez tą dziurkę w głowicy. Zamówiłem nowy suport z nowymi uszczelniaczami i po problemie. Więc może w tym tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 wlasnie czy wyienilesz wszystkie uszczelki w pompie ? w niektorych moto sa jeszcze specialne uszczelniacze Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8jx Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 wlasnie czy wyienilesz wszystkie uszczelki w pompie ? w niektorych moto sa jeszcze specialne uszczelniaczewymienilem dwa simeringi 10x18x4 oraz dwa oringi te ktore sie zaklada na dekielek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.