Skocz do zawartości

Moduł czy coś innego


Krzysnik363
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To znowu ja. Mam pytanie

Był już podobny temat ale chce się jeszcze upewnić bo nie chce pieniędzy w błoto wpakować

1. Czasami występuje u mnie zjawisko braku iskry.Często po zagrzaniu sinika gdy się go wyłączy to po chwili znika iskra(Nie zawsze się tak dzieje) czasami czeba czekać nawet kilka godzin a czasami chwile. Dużo osób powiedziało mi że to raczej przez moduł.

Moje pytanie brzmi przez co się tak może dziać ?? (jest to bardzo uciążliwe) Czy na pewno moduł ??

2. Na allegro znalazłem taki moduł (nowy) który pasuje do mojego skutera (pytałem sie sprzedającego)

http://allegro.pl/item254787448_b_m_k_moto...wy_peugeot.html

Co o nim myślicie(nie za mała cena ??)

3. Czy często są przy takich rzeczach gwarancje czy raczej nie dają ??

 

Pozdrawiam

 

 

Czekam na szybką odpowiedz :crossy:

 

ponieważ sprawa jest bardzo pilna

Edytowane przez Krzysnik363
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa bardzo pilna ???

Niestety przy sprawdzaniu bledow instalacji elektrycznej pospiech jest nie wskazany. To nie wyglada na pad modulu bo zwykle w tym wypadku wogole nie ma iskry, lub zanika na wysokich obrotach.

Wyglada to na pekniecie kabla w izolacji, ktory raz kontaktuje a drugi raz nie, lub jakis niepewny kontakt w jednej ze zlaczek instalacji lub w polaczeniu masowym.

Niestety jedyna droga znalezienia tego to sprawdzenie z multimetrem lub probnikiem wszystkich kabli instalacji zaplonowej, czyli drogi pradu od aku do cewki. Jezeli tam wszystko jest w porzadku to trzeba sprawdzic cewke, zamieniajac na podobna. Jezeli jest to zaplon CDI niezalezny od aku to proponuje udac sie do elektryka samochodowego lub f.my Elserwis ( osobiscie lub telefonicznie ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poscie napisales ze "nie zawsze tak sie dzieje".

Jezeli iskra niknie po zagrzaniu silnika i zawsze tak jest to mozna podejrzewac jakis element ukladu zaplonowego.

Wiesz jaki rodzaj zaplonu masz w swoim skuterze ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mozesz zrobić tak ze jak ci skuter przestanie chodzieć jak iskra się straci weś miernik i odłącz kostke od modułu i sprawdz czy jest w niej napięcie i tam jest przewód ktury daje impuls z iskrownika z silnika ale to musisz sprawdzić tak ze kręcąc rozrusznikiem musi być impuls na moduł .jesli to wszystko jest to kaput moduł to jedyne 100% sprawdzenie

 

mozesz zrobić tak ze jak ci skuter przestanie chodzieć jak iskra się straci weś miernik i odłącz kostke od modułu i sprawdz czy jest w niej napięcie i tam jest przewód ktury daje impuls z iskrownika z silnika ale to musisz sprawdzić tak ze kręcąc rozrusznikiem musi być impuls na moduł .jesli to wszystko jest to kaput moduł to jedyne 100% sprawdzenie

 

a jak nie kapujesz tego co napisałem to 503465689

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...