Krzysnik363 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Witam. Jest już podobny temat ale o innym motorze(manualny) a mi chodzi o automat.Gdy przyspieszam to przy jakiś 25 km/h muli go. Na wyższych obrotach chodzi normalnie.Przez co się tak dzieje ??? Wystarczy regulacja gaźnika ?? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 jeżeli chcesz wyregulować gaźnik to poproś o serwisówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Ja gaźnik czyściłem i trochę kombinowałem bo chciałem wsadzić filtr stożkowy Możliwe że dzieje się tak z innych przyczyn ?? Jeśli tak to z jakich ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 (edytowane) A więc zacznij od tego że zdejmij taki gaźnik, odkręć górną pokrywke wyjmij linke z przepustnicą, iglice ustaw na środkowy rowek, teraz wyjmij gaźnik na stół, odkręć komore pływakową, zdejmij pływaki i zaworek iglicowy, zobacz czy nie jest on zbity i czy pływaki nie dziurawe. Następnie weż pędzelek i benzyne i wymyj gaźnik z zewnatrz i we wnętrzu, wszystko przepłucz karcherem a na koniec wytrzyj szmatką i przedmuchaj dysze kompresorem. Gaźnik będzie wyglądał jak nówka:) Śrube regulacji powietrza wkręć do końca i wykręc o 1.5 obrotu. Jak odpalisz to postaraj się obniżyć obroty. Jak to nie pomoże to zostanie regulacja poziomu paliwa, czego raczej nie polecam bo blaszki przy pływakach są miękkie. Żadnych filtrów stożkowych, sam na serwisie u siebie jak widze taki skuter to się pytam właściciela czy na głowe upadł?! Filtry stożkowe mają tendencje do zasysania brudu, wystarczy jak popada że wlecisz w kałuże z piaskiem, piasek przedostanie się przez filter i gaźnik do cylindre i po gładzi. Zostań przy oryginalnym filtrze powietrza, takim jak przewidział fabrykant, jeżeli już to możesz pokombinować z inną gęstością gąbki lub grubością i tyle. Nic więcej i broń Cię panie Boże Edytowane 11 Października 2007 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Wielkie dzięki. Będę działać . A możliwe jest ze muli go tak z innych przyczyn ??? np.rolki albo coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.